Meikki ilman ripsaria?
Haluaisin joskus hieman laittautua, mutta mun ongelma on kuivat ja vuotavat silmät. Mä pidän kovasti turkoosista väristä ja mietin jos edes luomiväriä pystyisi käyttämään. Onko ihan hullua ilman ripsaria?
Kommentit (3)
Ootko kokeillut ripsien kestovärjäystä? Se ei sotke.
Kokeile ja katso. Riippuu siitä meikistä ja sun ripsistä näyttääkö huonolta vai ei. Esim. itse en usein käytä vahvan meikin kanssa ripsaria kun ei sitä edes näy sieltä tummien luomivärien ja rajausten seasta. Joko irtoriipset tai sitten ei mitään. Mutta mulla on kohtuutummat ja hennot ripset, jos ne olisi tuuhet ja vaaleat niin varmasti näyttäiisivät hölmöiltä ilman ripsaria tai kestoväriä.
Minusta muutenkinn yleensä ripsarin merkitystä meikissä liioitelllaan, paitsi toki jos on ihan blondit ripset niin se tekee ison eron. Mutta muuten rajaukset ja luomivärivarjostukset tekee paljon enemmän kuin se ripsari, joka ei edes miitään dramaattista tee kuten irtoripset.
Kai se kokeilemalla selviää. Mutta kävisikö joku allergisoimaton, väritön ripsi/kulmakarvatökötti ripsarin tilalle? Itellä joskus allergiset silmät kesti tuota, siis se oli joku kulmakarvojen suorimiseen tarkoitettu maskaran tapainen, väritön aine.
Pelkkä taivuttaminenkin voi varmaan auttaa. Silmätipat voi kanssa tehdä katseesta jotenkin kirkkaamman näköisen ja voisi ehkä auttaa siihen, että menis se luomiväri/kajali ilman ripsaria.
Itelle kuitenkin sopi myös Avenen ripsari allergisille silmille, se on mulle ainoa mikä käy. Ei toimi mitkään muka allergisoimattomat, paitsi tuo. Kannattaa ehkä kokeilla vielä sitä.