Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

missa vaiheessa kiertoa menopur hoito alkaa?

01.10.2006 |

Hei

olen syony 5kk clomia ilman tulosta. nyt lokakuun 9. tapaaminen sairaalassa inssiin valmistuen. nyt kuitenkin menkat alko jo tanaan, tai huomenna varmaan ihka oikea eka vuotopaiva. luin just noita sairaalan papruja ja laakelistassa oli 3Xpregnyl ja 3Xpregnyl ja menopur. eihan mulla tietty ole reseptia kun se tapaaminen on vast viikon paassa......... eikos menopur kuitenkin aloteta jo kierron alkuvaiheessa... ehtiinkohan jos huomen saan reseptin? onko sekin pistettava laake? ja pregnyl on irrotuspiikki, eix vaan?

millasia kokemuksia on? ootteko tarpanny nailla hoidoilla?

ketaan muuta menossa inssiin jossain lokakuun puolessavalin?(toivon siis ettei jono ole liian suuri ja paasen sisaan hoitoihin)

mukavaa sunnuntaita ja kiitos etukateen avusta!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mulla alkoi menopurpiikitys kierron 5 pv ja piikitin 6 päivää. Pregnyl on irrotuspiikki. Mulla oli eka inssi 15.9 klo.12.30. Edellis iltana pistin pregnylin klo.21.00. Mutta se inssi meni pieleen. Jotenka seuraava inssi on varmaankin lokakuun loppupuolella.

Vierailija
2/2 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksesta. rauhotuin heti, ei tartte nyt hatailla sen menopurin kanssa. ehdin hyvin kun huomenna soitan aikaa ecoihin. kai se riippuu kierrostakin. minka pituinen sulla on ollu? mulla oli clomeilla 26-28 ilman nakojaan 24.

pahottelut epaonnistuneesta inssista!!!!!!!!!!!!!!! oliko siihen joku tietty syy. pidankohan mina toiveita vahan liian korkealla?

olis kiva jakaa ajatuksia ja tunteita talla valilla raskaallakin tiella. ilmottelehan milloin inssiin taas paaset. toivottavasti talla kertaa tarppaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla