Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Luksus" -lifestylebologeja?

Vierailija
24.08.2015 |

Vinkatkaapa : ) Suomalaisia, mieluiten sellaisia perheitä joissa on myös lapsia. Valkoista, kalliita ostoksia, dinnereitä, helppoa elämää... Haluan lukea jostakin, joka on täysin oman elämäni vastakohta. En ilkeänä, vaan ihmetellen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:56"]

Muakin kiinnostaisi. Kiinnostaa myös rikastuminen pikkuhiljaa. Olen asettanut sen yhdeksi elämän ja työnteon tavoitteeksi.

[/quote]

Pelkällä työnteolla ei kukaan ole kyllä varsinaisesti rikastunut. Rikastumiseen liittyy aina myös kekseliäisyys ja riskinotto.
[/quote]
Riippuu ihan rikkauden määritelmästä. Toiselle rikas on muutaman sadan tuhannen varallisuus ja toisille se on vasta miljoonista eteenpäin. Itse koen rikastuneeni vain työtä tekemällä, ei siinä ole mitään riskinottoa tai suurempaa kekseliäisyyttä vaadittu.

Vierailija
2/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mahtava laukkukokoelma tuolla have an ice day blogistilla. Ihan kateeksi melkein käy...huolisin itsellenikin. Tosin missä noita pitäisi jos kulkee vain töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin kun sivuillani oli niin paljon kävijöitä, mutta linkit tulivat siis täältä :) En todellakaan ole mikään luksus blogin pitäjä, ihan tavallinen työläinen. Blogissani on paljon asukuvia kun niitä on haluttu nähdä ja niistä tykätään. 

PS. minulla ei ole yhtään feikkihuivia ja halusin nimenomaan yhdistää nahkaiset varvastossut "merkkilaukkujen" kanssa, koska ne on superihanat jalassa ja toiseksi halusin jotain muuta kuin ne ballerinat :)

Vierailija
4/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

W1 on suosikkini. Pidän blogin tunnelmasta.

Vierailija
5/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

W1, Lattemamma, Saariston lapset ja Sanctuary tulee nyt ekana mieleen. Suosikkini näistä jälkimmäisin: ei pröystäilyä rahalla ja ostoksilla, mutta silti varallisuutta täytyy löytyä, kun kotina on todella kaunis asunto Helsingin keskustassa.

Vierailija
6/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:02"]googleta mankka blogi "have an ice day" tjsp
[/quote]

Kyllä tuo suomalaisten naisten kenkämaku on jotain käsittämätöntä, enkä tarkoita vain tätä bloggaria, vaan ihan yleisesti. Varvassandaalit ja merkkilaukku samassa asussa! Jo halvat ballerinat näyttäisivät paremmalta. Muuten kyllä on suht mukavan näköinen blogi ja kirjoittaja :)

Vierailija
7/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla niin, että todellista luksuselämää elävät eivät halua näyttää esim. kodistaan kuvia kaikille; sehän lisää varkausriskiä.

Vierailija
8/13 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi. Kiinnostaa myös rikastuminen pikkuhiljaa. Olen asettanut sen yhdeksi elämän ja työnteon tavoitteeksi.

Vierailija
9/13 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta mankka blogi "have an ice day" tjsp

Vierailija
10/13 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan blogi.  Joku 45 täti ottaa itsestään kuvia  mahd. feikkihuivi kaulassa eri asennoissa. Sivukaupalla samaa shittiä. 

Tässäkö täydellinen elämä ? Missä sisältö? Missä luksus? Missä elämä?

Vierailija
11/13 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:56"]

[/quote]

Hehe, melko omaperäinen idea ;D

Vierailija
12/13 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:56"]

[/quote]

Pelkällä työnteolla ei kukaan ole kyllä varsinaisesti rikastunut. Rikastumiseen liittyy aina myös kekseliäisyys ja riskinotto.

Vierailija
13/13 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö mitään?