Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv30+ kuukautismainen verenvuoto

Vierailija
24.08.2015 |

Ekan kerran vuoto alkoi rv26 yhdynnän jälkeen, tuli reippaasti niin että petivaatteet kastui ja jatkui 1,5pv. silloin soitin äitipolille ja käskivät seurailla. Eilen sama toistui, verta tuli reippaasti saunareissun jälkeen niin että pyyhkeet meni pesuun, yönaikana 2 siteellistä vielä lisää.kävin päivän päästä ultran eikä löytynyt mitään syytä mistä johtui.aamulla muutama iso hyytymä ja nyt muuttuu ruskeahtavaksi mutta senverran tulee että sidettä pidettävä. vauva liikkuu kuten aiemminkin masussa. onko normaalia vai voiko olla oire jostain pahemmasta? seuraava neuvola vk päästä, mutta viimeksikin asia vaan ohitettiin satunnaisena vuotona. pitääkö nyt pidättäytyä varmuueen vuoksi seksistä loppuaika? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin kyllä äitipolille näyttäytymään, ja seksistä pidättäytyminen loppuraskauden ajaksi olisi mun mielestä viisasta. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Vierailija
2/4 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä istukka on? Mulla tuollaiset vuodot johtui etisestä istukasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi vuotaa rv 13-> ja todettiin hematooma istukassa. Välillä vuoto lakkasi ja sitten alkoi taas. Vuodin aika kauan. Mulle sanottiin,että heti ultrattavaksi, jos vielä alkaa uudelleen. Ei ole aikoihin tullut, toivottavasti ei tulekaan. Olen nyt jo samoilla viikoilla kuin sinä. En uskaltaisi vain katsella kotona.

Vierailija
4/4 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vuosin loppuraskaudessa yhdyntöjen jälkeen runsaasti, vessaan alasti kävellessä lattiatkin veressä. Paniikissa tietysti soitin äitiyspolille, jossa sanottiin sen olevan normaalia, limakalvot kun on herkemmät vuotamaan raskauden aikana. Käskivät kuitenkin ottamaan yhteyttä, mikäli itteä oikeasti kuumottaa se tilanne. "On normaalia, että yhdynnän jälkeen tulee veripisaroita." No, mulla tuli tulvahdellen verta, mutta normaalia sekin oli.

Jos askarruttaa, niin käy näytillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän