Lisääkö vai vähentääkö korkea estrogeenitaso tyhmyyttä naisella?
Kommentit (6)
Hohoh... Vai että lisääkö vai vähentääkö tyhmyyttä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:52"]
[/quote]
Niin. Mä luulen että lisää, sillä suurin osa älykkäistä naisista ovat miehekkäämpiä kuin tyhmät naiset.
Ainakin lisää jälkikasvun älykkyyttä, kun lantiolle kerääntyvään rasvaan pakkautuu hyviä rasvoja;)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:52"]
[/quote]
Niin. Mä luulen että lisää, sillä suurin osa älykkäistä naisista ovat miehekkäämpiä kuin tyhmät naiset.
[/quote]
No sua ei ole älyllä siunattu, olit sitten mies tai nainen kun vedät noin huonoja johtopäätöksiä asiasta sen kummemmin suhteuttamatta kontekstiin, eli yhteiskunnalliseen taustaan naisten asemasta, tieteen miehisyydestä ja patriarkaatista.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
Kuinka suuri on otantasi ja miten älykkyys on todistettu? Sinulla täytyisi sitten olla teoriasi mukaan todella suuret rinnat, muodokas lantio, kapea vyötärö ja matala äo?
Estrogeeni vaikuttaa rintojen ja lantion kokoon. Varsinkin tiimalasin muotoiset naiset kuuluvat niihin joilla on estrogeenia enempi. En tiedä jos estrogeenin vaikutus älykkyyteen on tutkittu.