Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukoilkaa puolestani, haluan tulla uskoon.

Vierailija
24.08.2015 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten riemastuttavaa!

T. Usko-Eevertti Luttinen, Sorvankylä

Vierailija
2/11 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Allah tämä sinun valostasi syrjäytynyt ap huomaasi ja näytä tie oikeaan uskoon! Allahu Akbar!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit rukoilla Jeesusta elämääsi ihan omin sanoin. Sen jälkeen ehdotan että menet johonkin seurakuntaan, esim. Helluntaiseurakunnassa ja Kansanlähetyksessä monilla paikkakunnilla otetaan uudet hyvin vastaan. Ei ole hyvä jäädä yksin.

Vierailija
4/11 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uskolla väliä, eli kelpaako mikä tahansa maailman aika monesta uskonnosta? Täytyy nääs rukous sovittaa  sen mukaan.

Vierailija
5/11 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin ateistina, että mielenhäiriösi korjaantuu... 

Vierailija
6/11 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:48"]

Voit rukoilla Jeesusta elämääsi ihan omin sanoin. Sen jälkeen ehdotan että menet johonkin seurakuntaan, esim. Helluntaiseurakunnassa ja Kansanlähetyksessä monilla paikkakunnilla otetaan uudet hyvin vastaan. Ei ole hyvä jäädä yksin.

[/quote]

Älä jumankeka suosittele noita fasistijärjestöjä herkässä mielentilassa olevalle ihmiselle. 

Älä edes muille!

Vierailija
7/11 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallelujah

Vierailija
8/11 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että löydät ilmeiseen kriisiisi paremman ratkaisun kuin turvautuminen outoihin uskomuksiin ja luuloihin.

Vierailija
9/11 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kastettu kristilliseen seurakuntaan, ei ole tarvetta tulla sen enempää uskoon.

Vierailija
10/11 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi. Jumala sanoo "älä pelkää, minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun" ja Raamatussa sanotaan myös että " etsivä löytää, kolkuttavalle avataan ja anovalle annetaan". Siunausta <3

Vierailija
11/11 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin juuri Dumbledorea, jotta tämä vapauttaisi sinut Voldemortin ikeestä. Sillä kuten Harry Potterissa sanotaan: Dobby on ollut tuhma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi