Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämän perusteella häätää....

Vierailija
24.08.2015 |

Loman aikana naapuriin on muuttanut joku nuoripari. Pyörivät ensimmäisen kerroksen asunnossa alasti tai puolialasti ja läiskivät toisiaan perseelle ikkunat auki, eli pihalla leikkivät lapset näkevät ja kuulevat kaiken! En todellakaan halua tuollaista porukkaa tänne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta, olenkohan se minä :D
Ei voi häätää. Voi tietenkin ilmoittaa naapurille että ikkunasta näkyy aika hyvin ja voisivatko olla kekkuloimatta ikkunan edessä alasti kun kaikki näkevät sen... saattavat mennä aika noloiksi.

Vierailija
2/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL
Ei, ei voi häätää? Eikö sun lapset ole nähneet ennen puolialastomia ihmisiä? Sitten ymmärrän, jos saavat traumoja. Tirkistellä muuten ei saa toisten kotiin.

Pyydä ystävällisesti naapureita käyttämään verhoja. Eivät ehkä ole tajunneet, että mammat salakatselevat heitä. Tai kuvaa video nettiin, niin saat itse syytteen ja makselet korvauksia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:12"]

Mikä paikkakunta, olenkohan se minä :D Ei voi häätää. Voi tietenkin ilmoittaa naapurille että ikkunasta näkyy aika hyvin ja voisivatko olla kekkuloimatta ikkunan edessä alasti kun kaikki näkevät sen... saattavat mennä aika noloiksi.

[/quote]

En usko, että heitä kiinnostaa. Olin eilen grillaamassa pihalla ja sain jopa katsekontaktin tähän nakuilijapariin ikkunan läpi, eli varmasti tietävät näköyhteydestä. Hihittelivät aikansa ja vaihtoivat huonetta. Ap

Vierailija
4/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse kai katsoa sinne sisälle? Ei muutenkaan soveliasta katsella toisten asuntoihin pihalta. 

Vierailija
5/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkulointi on ihan laillista mutta verho eteen.  Täällä on jääkaappi ikkunan vieressä jostä näkymä pihalle, taas piti huomioida että kaihdin alas kun tein ruokaa.

Vierailija
6/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tällaisen provon keksit trollauhimoosi tuosta lapselleen yläosattomana puuroa keittävästä äidistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan