Pientä pistelyä/tikustelua ympäri kroppaa, kellään muulla?
Tutkittu on ja mitään syytä ei ole löytynyt, mutta ihmettelen mitä johtuu. Tuntuu siis kuin joky tökkisi kevyesti neulalla ympäri kroppaa satunnaisiin paikkoihin. Joskus tuntuu kuin olisi vesipisaroita iholla ja kaikkea muutakin tuntemusta on ollut. Onko kohtalotovereita ja loppuuko tämä koskaan? Välillä oli jo viikko ettei tuntunut mitään mutta nyt taas alkoi...masentaa...
Kommentit (16)
Lähes kaikki mitä verikokeilla voi tutkia ja lisäksi kilpirauhanen. Pään magneettikuvaan tahtoisin, mutta läheiset väittävät, että ei siitä mitään kuitenkaan löydy, väittävät että tämä on psykosomaattista tai stressiä. Lähinnä pelottaa onko minulla ms-tauti? Voisiko joku jolla on kyseinen tauti kertoa minulle onko siinä tällaisia oireita joka paikassa ja kestävätkö ne vain alle sekunnin kerrallaan???
t. alkuperäinen hermoraunio
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:46"]
Tutkittu on ja mitään syytä ei ole löytynyt, mutta ihmettelen mitä johtuu. Tuntuu siis kuin joky tökkisi kevyesti neulalla ympäri kroppaa satunnaisiin paikkoihin. Joskus tuntuu kuin olisi vesipisaroita iholla ja kaikkea muutakin tuntemusta on ollut. Onko kohtalotovereita ja loppuuko tämä koskaan? Välillä oli jo viikko ettei tuntunut mitään mutta nyt taas alkoi...masentaa...
[/quote]
Olet yksi USA:n armeijan salaisen osaston globaalien ihmiskokeitten uhreista.
Mulla on hieman vastaavaa. Satunnaisesti tuntuu kuin joku tökkäisi neulalla. Itse olen miettinyt että oisko syynä jokin latentti reuma tms?
Mulla tuli otsikkoa lukiessa mieleen magnesiuminpuute, mutta jos kaikki on tutkittukin. Onko sulla muita oireita?
Onko maksa-arvot tutkittu? On varmaan?
Hajuste- ja/tai kemikaaliyliherkkyys?
Yliherkkyyttä voivat aiheuttaa mm. tuoksuvat pyykinpesuaineet, huuhteluaineet, astianpesuaineet, hiusshampoo, hiusten hoitoaine, suihkushampoo, vartalovoide, hiuslakka, muotovaahto, deodorantti, hajuvedet, tuoksuva kasvovoide, tuoksuvat meikit kuten meikkivoide ja luomiväri.
Home, palava puu takassa, ilmanraikastimet, tuoksukynttilät, pölynimurin tuoksukuulat, tuoksuvat terveyssiteet ja nenäliinat, tupakkatuotteet.
Remontoidessa maalit, lakat, liimat.
Mulla on noita kun paniikki kohtaus on päällä
Neurologille
Eihän sinua ole juurikaan tutkittu
Olen käynyt neurologilla, ei poikkeavuuksia testeissä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:34"]Olen käynyt neurologilla, ei poikkeavuuksia testeissä.
[/quote]
Missä testeissä?
Magneettikuvaa ei kuitenkaan ole otettu.
Mulla on tuota samaa vasemmassa kädessä ja jalassa, ollut noin vuoden verran. Lisäksi vasen käsi tuntuu usein kankealta, erityisesti hienomotoriikkaa vaativissa tehtävissä. Viime aikoina on alkanut tuntua pistelyä myös oikean jalan jalkapöydässä. Oon kanssa miettinyt MS-tautia tai Parkinsonia, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi mennä lääkäriin.
Olen käynyt neurologisissa perustesteissä, magneettikuvaa ei otettu koska se on otettu eri syystä neljä vuotta sitten ja lääkäri ei katsonut aiheelliseksi ottaa uutta kun ei ollut poikkeavuutta reflekseissä tai muussakaan mitä hän testasi.
Kai olen sitten luulosairas kun oireita on mutta tutkimuksissa ei löydy mitään.
-ap
kolmisen vuotta sitten mulla oli pistelyä koko kehon alueella, mutta vain pienellä alueella kerrallaan päässä, toisess kädessä, ,kyljessä, jalassa. raajoissa puutumisen tunnetta (ei oikeaa puutumista) ja kuumotusta. Neurologi teki heijastetestit, magneettikuva, jokin sähkönkulkututkimus neurolla, verikokeet, borrelioosivasta-aineet otettiin. mitään ei löytynyt. ei ole jäänyt oikein muuta vaihtoehtoa kuin stressi, tiukka elämäntilanne ja jännitys. tätä tukee myös, kun oireet olivat olleet pitemmän aikaa poissa ollessani yliopiston pääsykokeissa. kokeita seuraavana päivänä pisteli ja tikutti ympääri kehon ihan kamalasti. sitten oli taas poissa. voi siis oll psykosomaattista oirehdintaa.
Up