Kesäkuussa la?
Huomenia hyviä kaikille!!
Jokos kesäkuussa lasketun ajan omaaville on oma pino...?
Kommentit (38)
Miten tämän innostuksen ja onnen saisi kätkettyä vielä kuukauden? Ihan mahdotonta! Ensimmäistä odotetaan ja vkot 5+3 neuvolan mukaan. vauvalaskurin mukaan vko olisi jo 6. Laskettu aika on siis 6.6 niinkuin aika monella muullakin täällä. Vatsassa jomottaa ja turvottaa, ja pientä kuvotusta ajoittain. Aika mukavalta tuntuu! Tietää että ehkä siellä jotain tapahtuu kun pieniä oireita on!
Onnea kaikillle tuleville äideille plussasta! Jännätään yhdessä!
Muutaman haamun tein tällä viikolla, mutta tänään tuli jo selvä viiva, kun kuukautiset oli päivän myöhässä. Kyllä tätä odotettiin, vaikka meilläkin on esikoinen vielä tosi pieni, 10,5 kk, eli ikäeroa tulee 1 v 7 kk. Niin ja se laskettu aika olis laskurin mukaan 14. tai 15.6. (eri laskurit anto eri tuloksen, kun jossain kysyttiin kierron pituuttakin...)
Eilen illalla olin kyllä jo aika varma, että raskaana ollaan, oli koko ajan vilu (lämpöä 37,0), mahaa turvotti ja sellanen vähän metallinen maku suussa koko ajan. Ja pissattaa ihan pirusti KOKO ajan ;) Esikoisesta eka oire oli rintojen arkuus, mutta nyt ei ole sellasta ollenkaan.
Ultrasta: ultrassa voi kuulemma aikaisintaan näkyä jotain, kun noin 5 rv on täynnä (eli kolme viikkoa hedelmöittymisestä). Silloin näkyy lähinnä sitä kohdun rakennetta tms, toisin sanoen onko asukin asunto kunnossa, asukki on itse vielä aika lailla sintti...
Pikku-pupunen rv 4+1
Täällä ehkä vähitellen uskotaan plussauutinen todeksi :) Viisi viikkoa tuli tänään täyteen ja plussa testiin pärähti viikko sitten maanantaina. Jännittänyt on vaan niin onko tämä totta vai ei, yritystä jonkin verran takana ja ensimmäisestä raskaudesta on kyse :) Laskettu aikani laskureiden mukaan 10.6. Joko olette muut ottaneet yhteyttä neuvolaan? Jokohan sinne uskaltaisi soitella? Kyselee ensikertalainen..
Onnittelut kaikille muillekin plussanneille, fiilis on varmasti aivan sanoinkuvaamaton (ainakin täällä)!!
sadepäiväterkuin, kindness rv 5+0
Mulla la 3.6. Kolmas lapsi, neljäs raskaus. En vielä usko todeksi.
Moi...
Äsken tein testin ja rv 5 ois menossa.
Laskettuaika siis 6.6. ei sentään 06;) Mites sulla...
Aiks jännää, onko ensimmäinen? Meillä tyttö 3v.
Tsemppiä!!!
-Äippä:)
Tänään iloisesti plussannut! Rv 4+3. Kohdun alueella kolotusta ja lievää närästystä pahoinvointia jo ilmassa.
ja pahoinvointia ollut liiankin kanssa. Tanaan ollut eka parempi paiva viikkoon, onneksi parempiakin on aina silloin talloin.... Kakkonen tulossa. Esikoinen on 9 kk. Mitahan se tuumaa pikkusiskosta taikka -veljesta!? :)
Perjantaina sain plussat= )laskettu aika siis taitaa olla 8.6..oireita ei oikeastaan ole ollut muuta kuin pientä väsymystä..edellinen raskauskin meni ilman pahoinvointia..joten toivon myös nyt olevani onnekas!!=)
äsken plussasin. la ois 11.6 laskurin mukaan. esikoinen on 10kk
vielä en kuitenkaan uskalla hihkua hirveästi kun ei nuo menkatkaan olisi pitänyt edes alkaa vielä.. pelottaa keskenmeno:(
t:börri rv??
joten uskallan myöskin liittyä joukkoon!
Laskettu aika olis kesäkuun 15. Oireina on jatkuva pissahätä, mahan turvotus ja väsymys.
Niin, ja olo on myös aikas euforinen ( : Toivon todella että pikkanen pysyy matkassa.On kuitenkin vasta niin alussa että ilman huippuherkkiä testejä en ehkä edes tietäisi mitään. Tosin tavallisessakin testissä viivan häivähdys jo toissapäivänä. Tämä olis meille neljäs lapsi. Edelliset on 12, 8 ja 1 vuotiaita. Ikää meikäläiselle kertynyt 29.
Emilia rv3+4?
Onnea teille, uusi elämä alussa! :-) Ai te olette jo testailleet!! Ehkä minäkin sitten huomenna voisin testata.
Raskauden merkkejä on ilmassa: jatkuva pissahätä, menkkamainen jomotus, kohonnut lämpö, paleleminen, rinnat ovat napakoituneet (vaikka imetän yhä esikoista eli ei ne ollenkaan niin napakat ole kuin silloin kun eka kerran tulin raskaaksi)... Toivottavasti en vain kuvittele oireita!
Mun esikoinen täyttää tänään 9 kk eli alle 1,5 vuotta tulisi ikäeroa.
Mutta enpä nuolaise ennen kuin tipahtaa, ilmoittelen, kun olen testannut.
menossa on nyt kp 26/28, mutta tuntemusteni mukaan ovulaatio oli vasta kierron puolivälin jälkeen eli nyt voi olla pidempi kierto menossa. Tai sitten mulla ei mene ovulaatiosta kuukautisiin kuin 12 päivää - edellisellä kerrallakin tunsin ovuloivani viikonloppuna ja kk alkoivat torstaina.
Esikoistani odottelen ja la olis laskurin mukaan 8.6.-07.
Kohta on viikon ajan ollut aikasta ramakkaa pahoinvointia, huimausta ym. yleisiä oreita.
Cat
...eilen :)
LA olisi näillä näkymin 6.6.07. En oikein ota uskoakseni tätä todeksi, ja näin alussa kun ollaan, en uskalla liikaa intoilla. Mutta varovaisen onnellinen on olotila:)
Toinen lapsi tulossa, esikoinen (tyttö) on 2v8kk.
Hyvää vointia teille kaikille!
Heips!
Meillä esikoinen 9kk ja nyt toinen tulossa rv 4+3.La sis kesäkuun alussa.
Eilen plussasin ja la olisi näillä näkymin 9.6.
Yllättävä, epätodellinen ja tietysti ennen kaikkea onnellinen juttu. Mutta todellakin olo on hyvin epätodellinen. Meillä on esikoinen 1v5kk ja tämä raskaus sai niin nopeasti alkunsa.
Minulla ei mitään erityisiä raskaus tuntemuksia vielä ole, paitsi rinnoista heruu hiukan maitoa.(?) Lopetin esikoisen imetyksen n. 6kk sitten. Omituista, mutta kai ne ihmeelliset hormoonit on asialla.:)
Toivottavasti pääsen tällä kertaa ilman rankkaa pahoinvointia. Viime alkuraskaus oli pahoinvoinnin takia rankka. Mutta saa nähdä nyt mitä tuleman pitää.:)
Hyvää vointia kaikille!
Tuuli@ ja tyttö 1v5kk ja viikot?
Mulla laskettu aka 9.6. ja kolmas olisi tulossa! Hyvää " matkaa" kaikille!
olihan täällä pino! Miten en tätä aiemmin huomannut?
No, laskettu aika siis 6.6. Ensimmäistä odotan. Plussasin eilen, mutta sitäkin ennen kyllä jo arvasin. Rinnat on tosi arat aina silloin tällöin, ja vatsastakin nipistelee omituisesti.
En ole tätä vielä oikein sisäistänyt, ja näin ensikertalaisena en oikein tiedä että mitä odottaakaan.
Moi!
Oli pakko laittaa, kun sulla sama la 6.6. ja esikoinen, myöskin tyttö, saman ikäinen kun meillä 2v8kk. Oma ikäsi nimimerkin perusteella heittää muhun vuodella, hih!
Onnea odotuksiin, olihan meitä jo täällä=)
Kaks haaleeta mutta selkeesti erottuvaa plussaa oon saanu joten nähtävästi sitä pitää sanoa että on raskaana. La 11.6. Ite oon 28, mies 33 ja mulla on kohta 9-vuotias lapsi edellisestä liitosta.
Börri, viikot laskettiin niin että alotettiin menkkojen alkamisesta (vk 1) ja ensin merkataan täydet viikot ja plussan perään päivät eli tänään lauantaina mulla (ja itseasiassa sullakin, kerta on sama päivä ;-)) ois menossa 4+5