Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesäkuussa la?

01.10.2006 |

Huomenia hyviä kaikille!!

Jokos kesäkuussa lasketun ajan omaaville on oma pino...?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minäkin joukkoon. Torstaina testi näytti yllättäen plussaa, mikä tuntuu ihan kummalliselta, kun tässä kuussa oltiin menossa kohti IVF-hoitoa.

Meillä on ennestään tyttö 1 v 7 kk. Keskenmenoja on takana useita, minkä vuoksi en uskalla vielä juuri tästä iloita. Laskettu aika olisi ilmeisesti 8.6.07. Väsyttää, omituinen mieliala, maha tuntuu kummalliselta ja nyt etookin. Toivotaan vain kovasti, vaikka pelottaa hurjasti...

Onnellisia oloja toivotan kaikille matkalla kesäkuuhun!:)

t. Pirreli

Vierailija
22/38 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään tein testin ihan huvikseni, kun sellainen sattui vaan löytymään kaapin hyllyltä, oikeasti en odottanut mitään ja ajattelin tuhlaavani testin, olikin häkellyttävää huomata siinä hentoinen viiva, mutta viiva mikä viiva, eli raskaana. Vaikka kuukautiset 1 päivän myöhässä... RV 4 sitten vissiin menossa. Aikamoinen juttu... rinnat aristaneet kamalasti, mutta niin tekee myös ennen kuukautisisa, pitäisi katsoa näyttääkö ne jotenkin erilaisilta nyt... Tekee mieli nukkua, mutta johtuuko vain siitä, että kun " ajattelee nyt vain olevansa raskaana" ...eli väsymystä ja pahoinvointia odotellessa. Olen Kuopiosta päin, kertokaa muutkin mistäpäin olette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

La 2.6. vauvan laskurin mukaan. Eli nyt menossa rv 5+4.

Mulla ei suuremmin mitään oireita, siksi plussan saaminen tuntuikin ihan uskomattomalta. Mutta kait se jo on pakko uskoa! Olen kyllä miettinyt jo kohta ultraan menoa, kun on niin epävarma olo. Että onko tuolla masussa mitään?!

Kolmas lapsi siis tulossa. Ja edelliset raskaudetkin melko oireettomia. Tsemppiä kesäkuulaisille!

Vierailija
24/38 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli la ois 4.6.07 ja tänään tuli siis 5 vko:a. Tuo laskettu aika on suuntaa antava koska tää raskaus onnistui PAS:ista. Esikoinen on kahdeksan vuotta ja toista on yritetty viisi vuotta sisältäen yhden keskenmenon ja neljä kohdunulkoista sekä lukuisan määrän epäonnistuneita hoitoja....

Jännittää vielä ihan kauheasti, mutta ajattelin silti iloita jokaisesta päivästä jonka saan olla raskaana.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
25/38 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, minullakin vihdoinkin vahva plussa:) Laksurin mukaan laskettu aika 5.6.2007. Meillä on jo tyttö, täyttää JOulukuussa 3v.

Oireet: mahan turvotus, rintoja pakottaa ja väsyttää..

Neuvolaan ois aika 26.10.2006. Tsemppiä kaikille ja onnea plussaneille!

Vierailija
26/38 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOi, minäkin tässä ajattelen että milloin ultraan vois mennä (aikaisintaan)? Haluaisin saada varmuutta, onks siellä kaik ok.. ettei oo esim. tuulimuna?(Nyt ois rv 5+2)

Vierailija
27/38 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin on 6+3 viikkoa. Tosin pääsen tuohon aikaiseen ultraan mun historian takia ja senkin takia kun olen ollut lapsettomuushoidoissa. Tämä hoito tavallaan päättyy sitten siihen kun raskaus oikeasti nähdään oikeassa paikassa. Ajattelin kyllä mennä vielä viikoilla 9-10 ultraan vaikka sitten yksityiselle koska mun hermot ei kestä oottaa sinne viikolle 12 asti.

Kerran odotin tuonne viikolle 12 ja silloin oli sikiö kuollut, joten haluan tietää mahdollisimman aikaisin jos on jotain häikkää...

Vierailija
28/38 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla siis?

Vierailija
29/38 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään oli sitten pakko tehdä vielä yksi testi. ja viivahan siihenkin tuli:) ei vain oikein vielä sisäistä asiaa kunnolla että raskaana sitä ollaan. toisalta tekisi mieli kertoa jo kaikille mutta ei ei. pakko se on malttaa olla kertomatta.

tietääkö kukaan pääseeköhän taas siihen aikaiseen ultraan kun mulla takana yksi kohdunulkoinen ennen esikoista.. sillon kun esikoista aloin odottamaan pääsin 6+3 viikolla ekaan ultraan mietin että onkohan siihen taasen mahdollisuus vai pitääkö mennä yksityiselle.

miten nuo rv:t laskettiinkaan.. mä en enään muista.. :)

t:börri la 11.6.07

Vierailija
30/38 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eilen testasin plussan. LA olis 10.6. Oireina on jatkuva pissahätä, rinnat kipeet, väsymys, alavatsan jomotus... Tein testin jo eilen vaikka menkat vasta päivän myöhässä. Mutta aika vahva oli plussa.

Meille tulossa toinen, esikois tyttö on 2v1kk...

Olen myös menossa ultraan rv6+3, koska haluan tietää että joku tosiaan tuolla masussa on... Aivan enismmäinen raskaus aikoinaan päättyi keskenmenoon ja se asia taitaa kummitella aina taka-alalla...

amanda+asukki 4+2

Vierailija
31/38 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös täällä. Viikko sitten torstaina tein testin ja selkeä pulssa testiin tuli heti. Laskettu aika olisi laskurin mukaan 06.06.07 (kuten oli myös monella muulla ;) ). Ensimmäistä odotetaan ja aika uskomaton on olo. Maha on välillä todella kipeä ja semmoisia repäisykipuja esiintyy... Jos maha ehtii tyhjäksi tulee huono olo, muuten olo on hyvä. (Nuo kivut vähän pelottaa, että onkohan kaikki kunnossa).

Fay rv 4+6

Vierailija
32/38 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, voi miten haluaisin ultraan.. haluan tietää edes jotain.. Mites kun on niin vähän viikkoja, miten se ultraaminen tapahtuu? siis emättimen kautta vai? Kääk, pakko päästää sinne kun kerran se on noin aikaisin mahdollista!

Vierailija
33/38 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..onkin kiva sitten seurailla " kohtalotoverin" odotusta ja tulevan isosiskon reaktioita :). Me ei ainakaan vielä hiiskuta asiasta tytölle mitään, se on semmoinen papukaija että kertoo sitten varmasti eteenpäin ;)

Mä varasin eilen ekan neuvolan, se on 6.11.

Töissä meinasin jo pomolle kertoa aika piankin, koska mun työhön kuuluu jonkin verran painavien tavaroiden nostelua ja mä en oikein voi siitä luistaa ilman että kerron jollekulle.

Muuten halutaan yrittää pitää tämä odotus ainakin jonkin aikaa omana tietonamme ja nauttia ajatuksesta rauhassa vähän aikaa ilman muiden hössötystä.

Mukavaa keskiviikkopäivää toivotellen,

Tanjuska78 rv5+0 (hihii, hauskaa taas päästä kirjoittelemaan noita raskausviikkoja:))

Vierailija
34/38 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

La olis 4.6 laskurin mukaan. Esikoinen on 3 1/2v. jolle ei vielä uskalla sanoa mitään on myös sellainen hölöttäjä että koko kylä pian tietäisi meidän perheen onnesta. Pieni pelko kalvaa keskenmenosta koko ajan ja odotankin ensimmäistä ultraa että saan varmistuksen onko kaikki tässä vaiheessa hyvin. Esikoinen ja nyt tämäkin masunasukki ovat saaneet alkunsa clomeilla ja tänään onkin soitto hoitavalle lääkärille ja saan alkuraskauden ultra ajan. Onnea muillekkin plussannelle

" Tappinen Rv 6+2"

Vierailija
35/38 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös raskausviikolla 5 , eli ihan alussa ollaan. 6.6.07 kuulema odotettu aika =) Olen 25 vee ja ekaa kertaa ootan. Jännää oon ku ekat oireet tullu, tissit paisuu ja mahaa turvottaa, hehe. Hajut ärsyttää, moni ennen häiritsemätön tuoksu on muuttunut jo vastenmieliseks, hyhhyh. Mitään sen erikoisempaa ei oo vielä ilmestyny oireiks...onneks... =) Mutta, kattellaan tässä ja ihmetellään =)

Vierailija
36/38 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ihan totaalisesti unohtanut:(

Kamala mikä väsy ollu tämän koko päivän. ei meinaa millään pysyä silmät auki. yritin nukkua päikkäreitä ton meidän pojankanssa mutta eihän siitä mitään tullu kun lehtipuhallin systeemi pauhasi ikkunan alla.

ootteko muuten muute kertoneet kellekkään raskaudesta?

mä olen kertonut muutamalle hyvälle ystävälle ja siskolle.

t:börri rv?? la 11.6

Vierailija
37/38 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa-testin tein minäkin maanantaina koulun vessassa.... Tosi herkkä paikka saada tieto odotetusta esikoisesta. En oikein usko vielä. Ihan epätodellinen olo! Ylihuomenna lähtee jo käyntiin rv 7! Mietin vainmiten tätä salaisuutta voi pitää sisällään? tekis niin mieli kertoa muillekin kuin miehelle. la siis 1.6.

Siunausta kaikille kesäkuun äitskille! ja niille pienille pavuille mahassa!

Vierailija
38/38 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantain miinuksen jälkeen keskiviikkona tuli plussat ja vielä torstainakin, enkä oikein osaa vielä uskoa todeksi kun ei mitään oireita ole...ja napsahti heti kun kierukka poistettiin! La ois 6.6.07. Toista odotan, esikoinen on poika 5v. Muutamalle ihmiselle on ollu jo pakko kertoa kun ei pysty pokerinaamalla väittämään että mitään ei ole tekeillä :D