Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas naapuri heiluu keittiössä tissit paljaana!

Vierailija
24.08.2015 |

Ei tarvitse edes mitenkään kytätä, omasta keittiöstäni kun näkyy suoraan sinne..
pikkarit on, muttei muuta. Laittaa lapsilleen aamupalaa yläosattomana!
jos olisin mies, voisin ehkä nauttiakn näystä..
mikäli sattusin pitämään pienistä rinnoista ja tatuoidusta selästä.
Vähän huvittaa....

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin asuntoa vastapäätä asuu joku nuori lähes rinnaton opiskelijatyttö, joka ei tunnu tajuavan että verhotkin voisi vetää ikkunoiden eteen, kun aamulla pukeutuu.

Vierailija
22/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma, että Ap puhui minusta. :D
Olemattoman pienet tissit ja heilun usein ilman paitaa keittiössä. Tosin tatuoinnit on käsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:56"]Mene töihin tai hommaa oma elämä saatanan kyylä. Oot vaan kateellinen kun sulla ei ole varaa tatuointiin. Kyrpääkään tuskin saat kovin usein. [/quote] saan kyllä milloin haluan, kiitos. Enkä ole kiinnostunut isosta vihreästä mistä lie selkääni! Ap

[/quote]

Varmaan joo saat :D Kateelinen olet lapsistakin kun ihan aamupalantekoa seuraat. Onko vittusi vanhakin jo?

Vierailija
24/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:05"]

Olin ihan varma, että Ap puhui minusta. :D Olemattoman pienet tissit ja heilun usein ilman paitaa keittiössä. Tosin tatuoinnit on käsissä.

[/quote]

Pienet tisut on ihan jees ;)

Vierailija
25/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:05"]Olin ihan varma, että Ap puhui minusta. :D
Olemattoman pienet tissit ja heilun usein ilman paitaa keittiössä. Tosin tatuoinnit on käsissä.
[/quote]
sama täällä :D mulla on tatuointi selässä, muttei kyllä 6v poikaa

Vierailija
26/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänä aamuna mietin aamupalaa vain pikkarit päällä laitellessani että alan olla niin vanha, että jos joku sattuu mut näkemään niin silmät menee rikki.

t. N41

Vierailija
27/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:58"]Itsekin tykkään hengailla kotona aikalailla nakkena välillä eikä se ole minua haitannut, ettei asuni kestä aina naapureiden katseita.
[/quote]
Kyllä se minun katseeni kestää, joten saanko jatkaa tiirailuani oikein luvan kanssa?

t: naapurin jorma

Vierailija
28/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:08"]

Just tänä aamuna mietin aamupalaa vain pikkarit päällä laitellessani että alan olla niin vanha, että jos joku sattuu mut näkemään niin silmät menee rikki.

t. N41

[/quote]

41 on ihan herkku ikä ;)

Vierailija
29/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia tai ei uskota.

Vierailija
30/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsin pimpulat, voisiko edes joku ajatella lapsia jos ne vaikka sattuvat näkemään?? :(

Vierailija
31/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin liikutaan usein kotona alasti. Onko pakko tirkistellä toisten koteihin? Ihan luontevaa alastomuutta, ei lapset ole moksiskaan, he heittävät helteellä myös vaatteet pois.

Vierailija
32/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:00"]

Naisella on noin 6v poika..mitähän miettii vähän isompana kun puurolautasen tuo topless-tarjoilija ? Ap

[/quote]

Luultavasti pojasta tulee isompana ehta äidinnussija.

Vierailija
33/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Hyvä vain, että on sinut itsensä kanssa. Itse hillun välillä kotonani jopa parvekkeella alasti .

Vierailija
34/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:37"]Voi hitsin pimpulat, voisiko edes joku ajatella lapsia jos ne vaikka sattuvat näkemään?? :(
[/quote]

Niin. Nehän voivat vaikka traumatisoitua niinkin luonnollisesta asiasta kuin alastomuus. Minä ainakin kasvatan lapseni pumpulissa.

Vierailija
35/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut voisi ap tuomita salakatselusta. Tiesitkö sitä? Tuskin naapirisi ja sinun ikkunaruudut ovat kiinni toisissaan, vaikka olisivat vastakkain, eli katsele muualle. Muussa tapauksessa syyllistyt tirkistelyyn, koska kyttäät naapurisi yksityisalueelle (kotiin) ja raportoit vielä tänne.

Vierailija
36/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyristyttävää käytöstä! Omassa kodissaan ilman paitaa! Lasun paikka ehdottomasti

Vierailija
37/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekii aina oon pikkareissa kotona! Ei oo tosin tatuointia, 6-vuotiasta poikaa tai keittiötä sun ikkunaan päin. Olohuone, makuuhuone ja työhuone on naapureihin päin, mutta siellä asuu vain naisia, oon ajatellut ettei oo vakavaa :D Sori.

Vierailija
38/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistyn myös tähän...
Mutta isohkot utareet heilahtelevat raskaasti!

Nauttikaa, pienirintaiset, nauttikaa!

Ei lapsia mulla, mut mies tykkää...
Ps keittiössä kuuma, siellä usein alushousuisss vaan :-)

Vierailija
39/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragemammat vastailemassa :D ap itsehän sanoi, että ei tarvii tiirailla että sinne näkee. Onko kaikilla palstalaisilla lukihäiriö? Jos halutaan olla niin vapautuneita, niin voisi ajatella naapureita ja myös esim. lapsia ja laittaa ne kaihtimet kiinni. Toisiakin voi myös ottaa huomioon

Vierailija
40/56 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on ap aikaa kytätä naapuria? Ja vaikka ikkuna olisi lähellä tiedän ikkunaa, niin pitäähän sun ihan varsinaisesti kytätä toisen kotiin, että näet sisälle.
Voisit katsoa vaikka nurmikkoa, jalkakäytävää, ohikulkevia ihmisiä jne. Mutta ei, sun pitää kyylätä naapurin alastonta naista ja paheksua.