Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö repäistä oikein kunnolla ja olla niinkun muutkin?

Vierailija
24.08.2015 |

Olen niin kyllästynyt nykyiseen tilanteeseeni, olen aina yrittänyt olla muita parempi ja moraalisilta arvoilta parempi kun muut miehet. Olen erittäin hyväntahtoinen ihminen myös, koska minua on kiusattu paljon aikaisemmin ja en myöskään siedä pettämistä parisuhteissa, koska minua on petetty aikaisemmin jne.

Naisia elämäni aikana on ollut vain 1 (pitkä parisuhde), ja tekisi mieli vaan riuhtoa menemään vaan niinkun muutkin miehet kun ei millään tunnu olevan väliä kenellekkään. Kaikki tuntuu olevan vain samaa paskaa massaa, minne tahansa meneekin. Joka paikka tuntuu olevan vaan moraalittomia ja typeriä ihmisiä täynnä ja en tunnu löytävän mistään mitään tasokasta.

Olen myös suhteellisen komea, mm. (huono paikka verrata, mutta saatte jonkin käsityksen) esimerkiksi rekisteröidyin hot or nottiin ja sielä minulla on aina ollut 6.8-6.9 pisteet pelkällä naamakuvalla. Tähän vielä lisäksi olen käynyt 15-vuotiaasta asti salilla, joten nyt vähän yli 20+ vuotiaana näytän jo erittäin lihaksikkaalta ja olen lähes 190cm pitkä. 

Kysymys kuitenkin kuuluu, menettäisinkö mahdollisuudet ns. niihin "hyviin" naisiin (jota ei ole tullu vielä edes vastaan omalle kohdalle) jos vain riuhtoisin ja panisin kaikkea mikä liikkuu niinkun muutkin miehet ja hyväksikäyttäisin ulkonäköäni minkä kerkeäisin?

En vain jaksa uskoa, että näin yli 20+ vuotiaanakaan enää löytää niin tasokasta naista, joka omistaisi moraalit, näyttäisi hyvältä ja olisi älykäskin kaiken lisäksi. Tuntuu siltä, että tällä ikää ne parhaimmat on viimmeistään jo viety ja huonompaankaan en haluaisi tyytyä kun itse on. Vaadin samaa tasoa naiselta mitä itse on, vaikka huonomman tason naisia kyllä olisi pilvinpimein yrittämässä jatkuvasti tutustua jne.

Pitkä avautuminen, missä ei edes pakosta ole mitään pointtia mutta kunhan nyt avauduin. Toivottavasti oli edes mielenkiintoista lukemista.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:45"]

Minkä mahdollisuuden viesti menetti, mistä edes puhut? Valtaosa oman ikäisistä ihmisistä nyt vain sattuu käyttäytymään kuten kuvailin, joten itselleni se olisi repäisy käyttäytyä kun muut.

AP

[/quote]Voi hyvänen aika, ei todellakaan valtaosa ihmisistä käyttäydy kuin idiootit, mutta tunne itsesi vapaaksi olemaan idiootti, jos se houkuttelee. 

[/quote]

Jep. Valtaosa kuuluu tuohon ap:n mainitsemaan "tasokkaaseen" porukkaan, mutta nämä idiootit ovat näkyvämpiä ja kuuluvampia. Ap:n kannattaisi ehkä alkaa pyöriä tasokkaammissa porukoissa...

[/quote]

Voi hyvin olla, etten pyörikkään tasokkaissa porukoissa mutta miten se taas liittyy tähän asiaan? (Tekstin analysointi ja ymmärtäminen, please). Sanoinkin jo tekstissä, etten ole tavannut tasokasta naista vielä, niin vastauksesi oli "no mene tasokkaaseen porukkaa ja eti" käytännössä. Kiitos tästä älykkäästä vastauksesta.

En jaksa enää vastailla tähän topickkiin ja kun olen saanut jo hyvät vastaukset kysymykseenikin niin en tunne enää tarvetta käydä katsomassa tätä topickkia täälä.

Kiitos kaikille, jotka auttoivat!

AP

Vierailija
22/22 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ulkonäkökeskeinen ei voi saada muuta kuin paskaa. Lihaksikas on sitäpaitsi ällötys suurimman osan mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi