Vanhempani olivat väärässä ja minä oikeassa
Minun vanhempani olivat ja ovat sodan jälkeen syntyneitä innokkaita kokoomuslaisia.
He tai varsinkin äitini sanoi ja tolkutti jopa vihaiseen sävyyn minulle, että enää ei tule sotia, ihmiskunnan edistys jatkuu ikuisesti ja meidän johtajamme välittävät ja pitävät meistä huolen, koska sitä varten ne on.
Kun teini-iässä aloin esittää arvelujani, että demokratia ei toimi, maahanmuutto on ilkeä juoni valkoisten tuhoamiseksi, poliitikot ovat selkärangattomia kaikenlaiseen lahjontaan ja kiristykseen taipuvia lieroja oman etunsa ajajia, turhat ihmiset perivät maailman ja kaikki vajoaa barbariaan, niin äitini oli minulle vihainen ja sanoi, että "sinä olet noin nuori, et sinä mitään ymmärrä, sinun tulee uskoa viisaita vanhempiasi" jne. ja isäni ei tänä päivänäkään puhu minulle juuri mitään.
Mutta kun katsoo maailmaa nyt yli kymmenen vuoden jälkeen, niin varmaan kaikille alkaa olemaan enenevissä määrin selvää, että maailma on ihan oikeastikkin menossa päin helvettiä.
Omasta puolestani vanhempani saisivat mennä polvilleen ja pyytää minulta anteeksi.
Kommentit (10)
Tässä maailmantilanteessa sinulle on tärkeintä että Sinun vanhempasi myöntävät Sinulle olleensa väärässä ja pyytävät Sinulta anteeksi?
Siis isäsi ei ole puhunut sinulle mitään kun ilmoitit nuo asiat teininä? En usko.
Eli vanhempasi ovat oikeistolaisia ja sinä vielä enemmän. Olette kaikki väärässä ja samaan suuntaan. Eronne ovat näennäisiä, joten turhaan tappelette. Tehkää sovinto, on aina hauskempaa olla väärässä yhdessä.
DDD Oikeistolaiset kilpailevat keskenään siitä, kumpi on oikeistolaisempi. Ehheeh, toista se oli ennen, kun esim. Wahlroosien porvarisperheen kermapersepentu kommariksi ihan herkesi. Kyllä meni iskä-Buntalta vellit punttiin ja verenpaine kattoon. Mut se oli Nallukalta vain ohimenevä mielenhäiriö ja hän palasi kiltisti ruotuun ja on nyt oikeistolaisempi kuin esi-isänsä kuunaan - ja ilmeisesti rikkaampi. Vai onko? Onko nekin miljardit ilmaa vain?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:20"]
Tässä maailmantilanteessa sinulle on tärkeintä että Sinun vanhempasi myöntävät Sinulle olleensa väärässä ja pyytävät Sinulta anteeksi?
[/quote]
Kuka niin sanoi? Ap? Missä sellaisen vaikutelman sait, että se olisi tärkeintä? Saahan sitä tällä palstalla keskustella ja kertoa oma milelipiteensä. Mistään tärkeysjärjestyksestä ei tannut olla kyse.
Ohia
Ap, mietipäs oletko part of the solution vai part of the problem... Täällä netissä harjoitat ksnsankiihotusta vähemmistöjä vastasn. "Tiesit" että omassa päässäsi oleva uhkakuva "toteutuu" koska se on oma musta sielusi.
Ok.