Kuka ottaisi mut töihin Keski-Suomen alueella?
Alan kyllästyä tähän kotona olemiseen ja mielelläni tekisin jotain työtä edes, vaikka ei ihan koulutusta vastaisikaan. Valmistuin keväällä merkonomiksi ja mielestäni olen hyvä aspa ja kokemusta löytyy myös taloushallinnon tehtävistä, eniten palkkahallinnosta. Olisko täällä ketään yrittäjämammaa/jotain jonka työpaikalle tarvittais johonkin tehtävään tekijää? :)
Kommentit (5)
Ei kukaan tiedä yhtään avointa paikkaa työmaallaan? Ja sitten valitatte täällä, kun työttömät ei mene töihin. Ei oo reilua :(
Että vartissa pitäisi täältä löytyä työpaikka? ;)
Jyväskylän seudulla on valitettavasti tarjontaa myös työvoimasta (kuten kaikissa isommissa paikoissa), joten erottuminen on hankalaa. Puhu ihan jokaiselle tutullesi ja utele heiltä heidän työpaikkojen tilannetta. Jos löytyisi niitä piilotyöpaikkoja. Ei ole enää ihan nykyaikaa odotella ja tsekkailla paikkoja mollin sivuilta. Soittele firmoihin, lähetä avoimia hakemuksia ja käytä kaikki verkostosi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:18"]Että vartissa pitäisi täältä löytyä työpaikka? ;)
Jyväskylän seudulla on valitettavasti tarjontaa myös työvoimasta (kuten kaikissa isommissa paikoissa), joten erottuminen on hankalaa. Puhu ihan jokaiselle tutullesi ja utele heiltä heidän työpaikkojen tilannetta. Jos löytyisi niitä piilotyöpaikkoja. Ei ole enää ihan nykyaikaa odotella ja tsekkailla paikkoja mollin sivuilta. Soittele firmoihin, lähetä avoimia hakemuksia ja käytä kaikki verkostosi.
[/quote]
No näin olen toiminutkin, mutta ei silti mitään. Ja vanhoihin harjoittelupaikkoihinkin olen aina jättänyt yhteystiedot. Siskoni työpaikalla 400km päässä olisi paikkoja, mutta avopuolisollani on työ täällä niin ei niin kauas muuttaminenkaan onnistu.
Ja ehkä tarkemmin alueena Jyväskylä tai joku muu paikka enintään noin 30km päästä Jyväakylästä.