Mitkä piirteet ovat miehessä ehdoton ei.
Kommentit (46)
Tsadaa nro 38!
Osuit NIIN OIKEAAN. Missä näitä vastaavia miehiä siis oikein kasvaa, joka niemessä ja notkelmassako?
Tuo oli juuri se minun exäni. Ikävuosi itsellään plakkarissa 45 v ja kertoi ylpeillen hakevansa naista ikäluokasta 20 - 33 v. Eikä yhtään vanhempaa.
Ulkonäköni oli tosin hämännyt hänet, olin tuolloin "jo" 37 v ;)
T. Aiempi nro 35
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:59"]
Jos ensitreffeistä puhutaan, niin eksien haukkuminen oikein paasaten aiheesta on AINA turn off.
En jaksa ensitreffeillä kuunnella kahta tuntia sitä, kuinka kamala itsekäs ja ahne ämmä miehen eksä on ollut vs. kuinka mies itse oli mielestään suhteessa oikea enkeli.
Yhden kerran tollasen tapasin, riitti mulle :D
[/quote]
Kerran riitti myös, kun kerroin ettei minulla ole ainuttakaan eksää. Ehkä siis puoliväli olisi se sopivin ja viehättävin.
[/quote]
Eihän se ongelma ollut se, että eksä mainittiin vaan se, että eksää haukuttiin.
Omia turnoffejani ovat ulkonäön osalta selkeä ylipaino ja se, että ei huolehdi itsestään. Eli on likainen, muuten epäsiisti tai sit sen näköinen, että ei ole uhrannut ulkonäölleen edes puolikasta ajatusta silloin tällöin.
Luonteen puolelta epäkohteliaisuus (myös muita kuin mua kohtaan), empatian & sympatian puute, tyhmyys, jatkuva päteminen ja besserwisseröinti (katteeton - oon kerran tapaillut miestä, joka vaan tiesi ihan jumalattoman paljon kaikesta ja kertoili vaikka mitä joutessaan, mikä oli ihan hauskaakin. toisaalta ajan kanssa huomasi, että sillä ei ollut juuri tarvetta päteä, vaan se myös kyseli paljon ja myönsi avoimesti, jos ei ollut varma jostain. Se valtava tietomäärä yhdistettynä puheliaisuuteen vaan vaikutti välillä pätemiseltä), vilpillisyys, itsekeskeisyys, ylenpalttinen mustasukkaisuus ja sit ihan perinteisesti tosi erilaiset kiinnostuksen kohteet.
Tottakai kaikki väkivaltaisuus ja sen semmoinen.
Muuten en pidä naismaisista miehistä. Miehen pitää olla sellainen joviaali. Inhoan miehiä, joille ulkonäkö (tottakai perussiisti oltava!), ruoka, sisustus jne. on kauhean säätämisen kohde. Ehkä ruoka on pahin. En halua mikkihiirtä, joka säätää, mitä pikkusuustaan voi alas laittaa. Se, ettei mässytä koko ajan, on ok, mutta sellaiset hienohelmat, jotka on kranttuja ärsyttää!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:48"]Itselle jo näin pieni asia, mies otti yhteyttä baari-illan jälkeen ja lähetti viestin että olenko missä, kerroin, että kotona ja mitä asiaa oli oikein, viesti tuli puhelimeen jossa luki: etsin naisseuraa. Koin sen lähinnä loukkaavana ja ajattelin, että missä tilanteessa tällainen kuva on tullut, että hän voisi tuota viestiä edes harkita lähettävänsä. ..alentavaa.
[/quote]
Totaalinen turn off! Kai vastasit, että jatka vaan etsimistä....vitun pelle!
[/quote] Pelinainen ei kerro tunteistaan, vaan tekee omat johtopäätelmänsä ja deletoi miehen mitäänsanomatta kokonaan pois elämästä, tai kävelee vähintäänkin sen ohitse sen nähdessään. Ja en ole pelinainen, mutta taktikoin kyllä ja toimin sen mukaan.
Huono hygienia, tyhmyys ja pinnallista kyllä, epämiellyttävä ääni.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:59"]
Jos ensitreffeistä puhutaan, niin eksien haukkuminen oikein paasaten aiheesta on AINA turn off.
En jaksa ensitreffeillä kuunnella kahta tuntia sitä, kuinka kamala itsekäs ja ahne ämmä miehen eksä on ollut vs. kuinka mies itse oli mielestään suhteessa oikea enkeli.
Yhden kerran tollasen tapasin, riitti mulle :D
[/quote]
Kerran riitti myös, kun kerroin ettei minulla ole ainuttakaan eksää. Ehkä siis puoliväli olisi se sopivin ja viehättävin.
[/quote]
Oletko siis itse mies vai nainen?
[/quote]
Mies. Treffikumppani tätä paljastukseni jälkeen kovasti epäili.