Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako, jos miehellä on pienet jalat?

Vierailija
23.08.2015 |

Tuli tuosta toisesta jlkaketjusta mieleen. Olen todella pieni mies, en nyt lyhytkasvuinen, mutta pieni. No, kaikki muut osat mussa on vielä ns. normaalilla tavalla pieniä, mutta nää jalat on jotain ihan muuta. Käytän naisten tai lasten kenkiä. Kertokaapas nyt, mitä mieltä olette tällasesta luonnonoikusta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Pienet jalat on miehellä söpöt. Ihastukseni jalka näyttää jopa pienemmältä kuin omani. Tykkään muutenkin lyhyistä miehistä. :)

Vierailija
2/14 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:54"]Ei haittaa. Pienet jalat on miehellä söpöt. Ihastukseni jalka näyttää jopa pienemmältä kuin omani. Tykkään muutenkin lyhyistä miehistä. :)
[/quote]

No jopas. :)
Muuten nolotti, kun exän joku sukulainen oli tuonut kiinasta jotkin naisten kumisaappaat, joissa oli joku kukkakuvio. Ne oli suvun kaikille naisille liian pienet, mutta mulle ne meni. En suostunut ottamaan niitä mukaan. Miksiköhän edes sovitin..
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kanssa lyhyt ja tykkään yleensäkin lyhyistä miehistä. Meillä on sama kengännumero (39), mutta mieheni ostaa itselleen sen mallisia miesten kenkiä, jonka saavat hänen jalkansa näyttämään isommilta. Mun mielestä hänen jalkansa (ja kaikki muukin hänessä) on ihanaa.

Vierailija
4/14 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mulle. Niin kauan kun sulla on jalat ja ne toimii niin you're good to go.

Vierailija
5/14 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen jalka sulla sitten on? Jos ne kumisaappaatkaan ei mahtuneet koko suvin naisille?? Joko jättikokoisia naisia koko suku täynnä tai sitten sulla on tosi tosi pienet jalat. Mulla on 37 jalka joka on aika yleinen naisilla, ainakin mun suvussa on yleinen koko naisilla 37-39.

Vierailija
6/14 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:42"]Mun mies on kanssa lyhyt ja tykkään yleensäkin lyhyistä miehistä. Meillä on sama kengännumero (39), mutta mieheni ostaa itselleen sen mallisia miesten kenkiä, jonka saavat hänen jalkansa näyttämään isommilta. Mun mielestä hänen jalkansa (ja kaikki muukin hänessä) on ihanaa.
[/quote]

Mun jalat on kokoa 37, mutta joskus pienemmätkin kengät menee. Mutta ainakin on sievät jalat, js jollakin sattuisi vaikka olemaan jalkafetissi.
Ap

Vierailija
7/14 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä... tai taitaisi siinä omat kanootit ruveta nolottamaan jos nyt tosiaan olisi paljon pienemmät. Mulla on kyllä kaikilla seurustelukumppaneilla ollut ihan korkeintaan yhtä kokoa isommat jalat, joten ei ole heidänkään kengät pyörineet mulla jalassa.

Vierailija
8/14 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on pienemmät jalat kuin minulla, jolla koko 39. Ois kyllä vähän ikävä juttu

Vierailija
9/14 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:54"]Minkä kokoinen jalka sulla sitten on? Jos ne kumisaappaatkaan ei mahtuneet koko suvin naisille?? Joko jättikokoisia naisia koko suku täynnä tai sitten sulla on tosi tosi pienet jalat. Mulla on 37 jalka joka on aika yleinen naisilla, ainakin mun suvussa on yleinen koko naisilla 37-39.
[/quote]

37 tai pienempi. Nuo on kai myös oudon muotoiset. Ne kumisaappaat taisi olla muille lähinnä liian kapeat. Mun jalat on sellaiset, tuota, pienet ja sirot.
Ap

Vierailija
10/14 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei muuten ole erityisiä mieltymyksiä muiden jalkojen suhteen. Ihmettelen kyllä aina, jos jollakulla on selvästi pienemmät kuin mulla.
Ap

Vierailija
11/14 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä jaloilla oo oikeen mitään väliä vaikka ennen kyl katsoin tarkemmi. Kyl silti nykyäänkin katson miehen jalkoja vanhan tapani mukaan, mut jalan koko ei kerro ainakaan muista miehisistä mitoista

Vierailija
12/14 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä. Periaatteessa toivoisin, et mies olisi kaikin tavoin skrodempi kuin minä, koska en ole mikään nuokkuva liljankukka enkä halua tuntea itseäni rotevaksi miehen rinnalla, mut käytännössä oon seurustellut, päätynyt treffeille ja/tai petipuuhiin myös pienten ja sirojen (ja pitkien ja laihojen) miesten kanssa, vaikka otanta on aika pieni. 

Eli kaikilla on varmaan jotain kummallisia tai vähemmän kummallisia prefernssejä, mut tosipaikan tullen ne on ihan muut jutut, jotka ratkaisee. Jos henkilökemiat kohtaavat, ja puhutaan ihan normaalista tyypistä, mies näyttää kyllä ainakin mun silmääni aina viehättävältä. Ei siinä joku kengänkoko juuri paina.

Vierailija
13/14 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten jaloista en tiedä mutta naisten jalat kokoa 36-37 on kauniit

Vierailija
14/14 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienijalkainen ei ole mikään mies. Ei vain kiinnostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän