Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin tänään kauniin naisen ja ruman miehen yhdessä

Vierailija
23.08.2015 |

Siis todella kauniin naisen. Mies ei ehkä ollut ruma, mutta ei tosiaan mikään komistus, ehkä keskitasoa. Kun alkoivat sitten pussailemaan yms. niin kävi vain mielessä, että miksi? Mies ei näyttänyt edes varakkaalta, autokin oli melko mitäänsanomaton. Silti sellainen pitkä, kaunis nainen.. Miten se on mahdollista..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän hauku minun miestä!

Vierailija
2/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:51"]Älähän hauku minun miestä!
[/quote] Hah, samaa mietin! :D Vaikka omasta mielestäni onkin ihanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen kyllästynyt nussimaan alfoja, koska kukaan niistä ei halunnut sitoutua ja otti taviksen?

Vierailija
4/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä mies on tosi mukava ja rakastava?

Vierailija
5/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varsinaisesti katso koskaan miesten ulkonäköä. Ihastun ensin miehen luonteeseen ja sen jälkeen hän yhtäkkiä muuttuukin maailman söpöimmäksi. :D Olenkohan outo...

Vierailija
6/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
7/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:03"]

Mä en varsinaisesti katso koskaan miesten ulkonäköä. Ihastun ensin miehen luonteeseen ja sen jälkeen hän yhtäkkiä muuttuukin maailman söpöimmäksi. :D Olenkohan outo...

[/quote]

Minä olen ihan samanlainen :D

Vierailija
8/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:03"]

[/quote]

Minä olen ihan samanlainen :D

[/quote]

Ja minä myös! :) Tosin en oo kyllä itsekään mikään missi, ihan tavis.

Vierailija
9/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ilkeältä kuin se ehkä kuulostaakin, niin itselläni on vähän tuollainen tilanne. Tai en ehkä ole tosi kaunis, mutta paremman näköinen kuin mieheni. Mies opiskelee, ei tosiaan ole varakas. Miksi ollaan yhdessä? No kun.. Kukaan muu ei ole koskaan tykännyt minusta samalla tavalla tai ollut niin älyttömän ihana. On kokeiltu niitä komeita rikkaita urheilijoita, mutta eipä niistä jäänyt kuin paha mieli. Ja olen vielä pari senttiä pidempi kuin mieheni, buah!

Vierailija
10/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Ihmisillä on eri maku myös ulkonäön suhteen, tiesithän?
Ja minä, hoikka ja kauniiksikin useaan otteeseen ylistetty, en itse pidä itseäni mitenkään kummoisena, päinvastoin. Vikoja ja puutteita löytyy paljon, vaikkei niitä ulospäin näyttäisikään.
Ja mieheni ei ehkä ole mikään kaikkien naisten unelma, mutta minun silmissäni todella komea ja haluttava. Kun taas nämä ns."alfaurokset" eivät miellytä lainkaan. Monesti ovat itseään täynnäkin.
+ Maailmassa joillekin muut asiat merkkaavat paljon enemmän kuin hienot tuliterät autot.
Miten joku edes vaivautuu miettimään tuollaista kuten ap?! Äh, miten pinnallista...

Vierailija
11/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:01"]

Ehkäpä mies on tosi mukava ja rakastava?

[/quote]

Sitten sillä ei olisi sitä naista.

Vierailija
12/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä :)

Vierailija
13/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälainen sen miehen olisi sitten pitänyt olla? Onko kertoa esimerkkiä? :D Kumma kyllä, itse en osaa nimetä yhtäkään komeaa miestä. Oon ehkä nirso tai outo, mutta oikeen kukaan ei miellytä ulkoisesti.
Oma mieheni kyllä, mutta häntä rakastankin ihmisenä, en pelkän ulkonäön vuoksi.

Vierailija
14/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi kyllä mieleenkään arvostella toisten kumppaneita ulkonäön perusteella... Ulkonäkökin on sellainen asia joka voi muuttua koska tahansa.
Itselläni on ihotauti joka välillä lehahtaa pahastikin ja välillä on täysin oireeton... Ystäväni miehellä taas amputoitiin pari vuotta sitten toinen käsi. Siitä huolimatta ovat onnellisesti yhdessä. Minkä ikäinen oikein olet ap?

Vierailija
15/23 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on hyvät puhujanlahjat ja arvot.

Vierailija
16/23 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta.

Vierailija
17/23 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulepas, mieheni oli todella hyvännäköinen, lihaksikas jne kun aloimme tuossa 10 vuotta sitten seurustella. Itse olin melko ruma siihen aikaan. Ihmiset ja ulkonäöt muuttuu, harva pysyy samannäköisenä monia vuosia. Nyt on mieheltä hiukset lähteneet ja lihaksien tilalle tullut muutaman kymmenen kilon ylipaino. Mutta siinä vaiheessa kun toista oikeasti rakastaa, ei ulkonäöllä ole mitään merkitystä.

Vierailija
18/23 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnalliset lorttonaiset aloittavat tällaisia viestiketjuja.

Vierailija
19/23 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:49"]

Siis todella kauniin naisen. Mies ei ehkä ollut ruma, mutta ei tosiaan mikään komistus, ehkä keskitasoa. Kun alkoivat sitten pussailemaan yms. niin kävi vain mielessä, että miksi?

[/quote]

Ja sinä et mennyt kysymään?!?

Vierailija
20/23 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mutta valmis vaihtamaan? Monet eivät osaa olla yksin ja paremman puutteessa, koko ajan uutta etsien seukataan jonkun kanssa?