Naisen tehtävä on huolehtia ehkäisystä
Ihan siitä syystä että vain nainen voi tulla raskaaksi joten silloin hänen on huolehdittava ehkäisystäkin. Miksi nykynaiset vierittää kaiken vastuuden miehelle vaikka naisen tehtävä on huolehtia ehkäisystä.
M26
Kommentit (33)
Kylähän se käy. Nyt ei vaan huvita ehkäistä, kun haluun lapsen. 18 vuotta ruokkoja sitten sulle ole hyvä.
Oon kyllä ihan samaa mieltä, en ikinä luottaisi mieheen jos en haluaisi lasta tai aborttia.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:29"]Itsepähän niitä elareita makselet.
[/quote]
Onneksi elareita ei tarvitse maksaa, kun on sosiaalituilla.
No niin huolehdinkin, siten että varmistan että miehellä on kortsu ja jos ei ole, niin matka jatkuu eri teille.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:30"]
Kylähän se käy. Nyt ei vaan huvita ehkäistä, kun haluun lapsen. 18 vuotta ruokkoja sitten sulle ole hyvä.
[/quote]
Niin ap, mitäs sanot tästä?
Vastuuden?
Niinhän naiset tekevät. Ja sitten miehet itkevät naisten nirsoutta kun lähtevät sadannen kerran yksin baarista. Mutta ehkä tuo onkin sitä että miehet (aloittaja?) ottivat vastuun siitä ehkäisystä - olemalla omia itsejään.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:29"]Itsepähän niitä elareita makselet.
[/quote]
[/quote]
tuleehan ne jälkikäteen maksettavaksi
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:29"]Itsepähän niitä elareita makselet. [/quote] Onneksi elareita ei tarvitse maksaa, kun on sosiaalituilla.
[/quote]
Ai 18 vuotta?
ei muuten ole! Jos sä haluut "pesää" ni tuot ehkäsyn mukanas. Se on eri asia sitten jos nainen tahtoo jostain muusta syystä syödä esim. pillereitä. Ihan turha sit sun kitistä ku joku haluukin tulla raskaaksi ja tekee sulle jekun. Itse jos et tahdo lasta huolehdit myös ehkäisyn käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:31"]No niin huolehdinkin, siten että varmistan että miehellä on kortsu ja jos ei ole, niin matka jatkuu eri teille.
[/quote]
Se on hyvä. Suurinosa naisista antaa panna paljaalle, jos ovat kännissä.
Kiitos tiedosta. Voin siis hyvillä mielin jättää ehkäisyn pois koska se on näemmä minun vastuullani. Mies ei kyllä halua lasta toisin kuin minä mutta mitäs pienistä. Kyllä miehen tuloista elarit makselee jos ero tulee.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:29"]Itsepähän niitä elareita makselet.
[/quote]
[/quote]
Eiköhän ton faktan kertominen riitä ehkäisyksi
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:31"]No niin huolehdinkin, siten että varmistan että miehellä on kortsu ja jos ei ole, niin matka jatkuu eri teille.
[/quote]
Se on hyvä. Suurinosa naisista antaa panna paljaalle, jos ovat kännissä.
[/quote] Ja tässä onkin syy miksi mä vaadin sen kortsun entistä tiukemmin :D ihmiset nussii niin holtittomasti ilman suojaa. Huhhu.
Niin huolehdinkin, mutta vain siksi, että asiasta on keskusteltu ja sovittu. Mies ei voi siis olettaa mitään ja vierittää vastuuta automaattisesti naiselle.
Nykymiehet tekevät onneksi tästä asiasta todella helppoa :) t. neitsyt
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:31"]No niin huolehdinkin, siten että varmistan että miehellä on kortsu ja jos ei ole, niin matka jatkuu eri teille. [/quote] Se on hyvä. Suurinosa naisista antaa panna paljaalle, jos ovat kännissä. [/quote] Ja tässä onkin syy miksi mä vaadin sen kortsun entistä tiukemmin :D ihmiset nussii niin holtittomasti ilman suojaa. Huhhu.
[/quote]
Äläpä muuta sano. Kummallista kyllä, naisten (ja miesten) huoli on yleensä vain raskaus. Itselläni on kyllä taudit suurimpana huolenaiheena. Raskauden voi aina keskeyttää, taudista et välttämättä pääse koskaan eroon.
It takes two to tango.