Facebookista pois jättäytyneitä?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:50"]En ole edes liittynyt siihen. Oletan, että ainakin aikaa on säästynyt hyödyllisempään.
[/quote]
Mm. Av:lla roikkumiseen :)
Minäkään en ole koskaan liittynyt. Minulla ei ole yhden yhtään asiaa, minkä haluaisin jakaa kerralla isolle joukolle ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:50"]En ole edes liittynyt siihen. Oletan, että ainakin aikaa on säästynyt hyödyllisempään. [/quote] Mm. Av:lla roikkumiseen :)
[/quote]
Se on paljon hyödyllisempää
-ohis
Miksi facebookissa pitäisi olla? Se ei oikein ole minulle auennut.
Haluaisin lopettaa tilin, mutta koska pitää olla työkavereiden kanssa verkostoitunut, ei voi.
No käyn fb.ssä muutaman kerran viikossa peukuttamassa kaikki etusivulle tuleet päivitykset lukematta niitä. tse laitan joskus jonkun pihakukkakuvan ja mietelausetyylisen huokauksen, kuinka nautin elämän pienistä iloista.
Lopetan tilin nähtävästi, kun jään eläkkeelle.
Kaikki bilekutsut ja harrastepiirien tiedotukset tulevat facen kautta. Osa serkuistani asuu toisella puolella maailmaa. Kiva seurata heidän seikkailujaan ja lasten kasvamista. Olen tehnyt periaatepäätöksen, että en lähetä harrastustiefotteita kuin facen kautta. Jos joku ei niitä halua, olkoot ilman.
Jättäydyin useita vuosia sitten. Itse kirjoittelin kovin harvoin. Luin muiden juttuja ja käytin chat-ominaisuutta. Oli todella helppoa, kun sitä kautta sai "kaikki" kiinni. Sen takia pitkään siellä olinkin.
Mutta ei kyllä kaduta yhtään. Ihanan vapauttavaa oli. Nykyään en ymmärrä, miksi joskus koin sitä niin tarvitsevani. Läheisempiin ystäviin ja tuttaviin on yhteydessä muutenkin. Minulla on myös puhelimessa fb:n chatin kaltainen applikaatio toiselta yhtiöltä.
En enää tiedä, mitä vanhojen/kaukaisempien tuttujen esim. entisten luokkakavereiden elämässä tapahtuu. Kuka seurustelee kenenkin kanssa, kenellä on lapsia tai missä päin maailmaa asuu. Joskus myös tarvitsisi päästä jonkun asian takia facebooksivulle, jota en näe. Kuten vaikka jotkut tempaukset tai henkilöt.
Mutta ei harmita.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:55"]
Haluaisin lopettaa tilin, mutta koska pitää olla työkavereiden kanssa verkostoitunut, ei voi.
No käyn fb.ssä muutaman kerran viikossa peukuttamassa kaikki etusivulle tuleet päivitykset lukematta niitä. tse laitan joskus jonkun pihakukkakuvan ja mietelausetyylisen huokauksen, kuinka nautin elämän pienistä iloista.
Lopetan tilin nähtävästi, kun jään eläkkeelle.
[/quote]
Kuulostat siltä, ettet taida nauttia niistä elämän pienistä iloista ;D.
En ole ikinä ollut enkä ole menettänyt mitä , päinvastoin! En pysty muutenkaan tajuamaan näitä puhelimen orjia.
Minä haluan mieluummin yhden tosiystävän, kuin kymmenen mietelauseita ja kukkakuvia päivittävää kaveria.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:57"]
Kaikki bilekutsut ja harrastepiirien tiedotukset tulevat facen kautta. Osa serkuistani asuu toisella puolella maailmaa. Kiva seurata heidän seikkailujaan ja lasten kasvamista. Olen tehnyt periaatepäätöksen, että en lähetä harrastustiefotteita kuin facen kautta. Jos joku ei niitä halua, olkoot ilman.
[/quote]
On kivaa ettei tarvitse käydä kaikissa bileissä ja kissanristiäisissä.
t. introvertti
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:51"]Minäkään en ole koskaan liittynyt. Minulla ei ole yhden yhtään asiaa, minkä haluaisin jakaa kerralla isolle joukolle ihmisiä.
[/quote]
Miksi täällä aina on jonkun vastattava kysymykseen jota ei edes kysytty?
En ole edes liittynyt siihen. Oletan, että ainakin aikaa on säästynyt hyödyllisempään.