Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on problem

Vierailija
23.08.2015 |

Tapasin äijän alunperinkin kaverimielellä. Livenä huomasin pian että kuten arvelinkin niim hauska tyyppi mutta ei minun mieleeni romanttisessa mielessä. Mutta juuri sellainen häiskä jonka kanssa varmaan tulisi paljon hauskoja kokemuksia ja rentoa hengailua. En tiedä missä mielessä häiskä tuli tapaamaan, enkä tosellakaan tiedä mitä häiskä nyt ajattelee, mutta minulla on nyt vaivaantunut olo kun saatan 1) antaa väärän vaikutelman romanttisista haaveista jos hän ei ole sillä fiiliksellä, ja hän luulee että minä luulen jotain TAI 2) hän voi tietämättäni ajatella jotain enemmän ja minä käytökselläni ruokin sitä D= Kirjoitustyylini on luonnostaan vähän öhm... Käytän paljon flirttialevia hymiöitä ja heitän sellaista juttua, mutta vannon että se tulee luonnostaan!! MITÄ HITTOA TEEN? Pelkään kiusallista käännöstä hommalle!!!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu kuin se on niin hyvä kaveri et uskot teijän ystävyyden kestävän pitkään tms

Vierailija
22/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:34"]

Tapasin äijän alunperinkin kaverimielellä. Livenä huomasin pian että kuten arvelinkin niim hauska tyyppi mutta ei minun mieleeni romanttisessa mielessä. Mutta juuri sellainen häiskä jonka kanssa varmaan tulisi paljon hauskoja kokemuksia ja rentoa hengailua. En tiedä missä mielessä häiskä tuli tapaamaan, enkä tosellakaan tiedä mitä häiskä nyt ajattelee, mutta minulla on nyt vaivaantunut olo kun saatan 1) antaa väärän vaikutelman romanttisista haaveista jos hän ei ole sillä fiiliksellä, ja hän luulee että minä luulen jotain TAI 2) hän voi tietämättäni ajatella jotain enemmän ja minä käytökselläni ruokin sitä D= Kirjoitustyylini on luonnostaan vähän öhm... Käytän paljon flirttialevia hymiöitä ja heitän sellaista juttua, mutta vannon että se tulee luonnostaan!! MITÄ HITTOA TEEN? Pelkään kiusallista käännöstä hommalle!!!

[/quote]

Onko haavissa vaaleanpunainen verkko-osa ja kahvassa ruusuja, vai mikä siitä tekee romantisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ylipäätään kirjottelet tälle puolitutulle häiskälle jatkuvasti viestejä? Vaikkei ne ois flirttejä niin jo pelkästään et kirjottelet voi antaa sen vaikutelman että tykkäät hänestä silleenkin. Eli lopeta viestit.

Vierailija
24/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 00:48"]Kehu kuin se on niin hyvä kaveri et uskot teijän ystävyyden kestävän pitkään tms
[/quote]

En kehtaa tuosta noin vain. En halua mitään kiusallisia hetkiä ;S enkä edes tiedä mitä hän ajattelee minusta! Ainakin pyrin välttämään tunnekeskusteluita etteivät ne ala lipsua. Pelkään kyllä että tässä on jotain väärinkäsityksiä ;(

Vierailija
25/32 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppsan

Vierailija
26/32 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppsan

Vierailija
27/32 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppsan

Vierailija
28/32 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiskä

Vierailija
29/32 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 03:56"]Häiskä
[/quote]

Niin xd

Vierailija
30/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up xd

Vierailija
31/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Btw, en oo kiinnostunu susta silleen" ja tadaa homma hoidettu

Vierailija
32/32 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:03"]Ensiksi. Opettele kirjoittamaan. Toiseksi, lopeta flirttailevat viestit.
[/quote]

Eli minun täytyy muokata aitoa luonnettani toisen takia?? Jo on aikoihin eletty XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi