Ashley Madisonin lista
Oliko tuttuja?
Ainakin sen yhden ex-ministerin puoliso näyttää olevan nimellään ja työsähköpostillaan mukana. Aijjai.
Kommentit (8)
Jos tuosta tulee punainen ilmoitus niin mitä se sitten tarkoittaa? Että on liittynyt sinne madisoniin vai mitä?
Kaverin poikaystävä löytyy tuolta, onko ok olla kertomatta asiasta? Sain tietää kiertotietä eli en ole itse käynyt listaa tutkimassa.
Kuka? Ai että on noloa työsähköpostilla olla tuossa listalla..
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:52"]Kaverin poikaystävä löytyy tuolta, onko ok olla kertomatta asiasta? Sain tietää kiertotietä eli en ole itse käynyt listaa tutkimassa.
[/quote]
Oliko sillä lyhyemällä listalla? Ne oli niitä asiakkaita. Toinen lista oli uteliaat
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:52"]Kaverin poikaystävä löytyy tuolta, onko ok olla kertomatta asiasta? Sain tietää kiertotietä eli en ole itse käynyt listaa tutkimassa.
[/quote]
Oliko sillä lyhyemällä listalla? Ne oli niitä asiakkaita. Toinen lista oli uteliaat
[/quote]
En tiedä, koska en itse ole käynyt tutkimassa. Enkä halua mennäkään. Ihan oikeasti haluaisin kuulla teidän mielipiteen asiaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:52"]Kaverin poikaystävä löytyy tuolta, onko ok olla kertomatta asiasta? Sain tietää kiertotietä eli en ole itse käynyt listaa tutkimassa.
[/quote]
[/quote]
En tiedä, koska en itse ole käynyt tutkimassa. Enkä halua mennäkään. Ihan oikeasti haluaisin kuulla teidän mielipiteen asiaan.
[/quote]
Jos et ole itse nähnyt, että nimi on listassa et kerro. Capice
Hakkereilla on hallussaan myös kuvia ja keskusteluja :D
Missähän tämä lista olisi nähtävillä?