Iina Kuustosen asu häävieraana.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015082320226393_vi.shtml
Tekeeköhän tarkoituksella lähes kaikki mahdolliset mokat hääpukeutumisessaan?
- Kokomusta asu.
- arkiset varvassandaalit iltapuvun kanssa.
- Ei rintsikoita, nännit nöpöttää mekon alta.
- Homssuinen kampaus, tai oikestaan sen puute.
No eipä tuo niin vakavaa toki ole. Ja pisteet siitä, ettei selvästikään välitä mitä muut ajattelevat.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:55"]
Itsellä veljen häissä koko musta ja "valittiin" illan tyylikkäimmäk!Toki morsiammen jälkeen :) Herää nykyaikaan!
[/quote]
Missä häissä tuommoista harrastetaan, että valitaan joku tyylikkäimmäksi.. omituista.
[/quote]
Keravalaiset wt-häät?
Se on boheemi taiteilija, kyllä se voi.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:13"]Samanlainen "kampaus" näytti olevan morsiammellakin. Muutenkin meinasin juuri tulla tekemään avauksen aiheesta, siis siitä, että noilla kaikilla vierailla joiden kuva on lehden sivuilla on jotenkin arkiset vaatteet, Anna Puulla ei näyttäisi olevan rintsikoita ja paljaat kintut, muutenkin ihan epäsopivat kengät ja kolttu. Jesse kaikurannalla farkut, Maaritin mekko oli aika kauhea, kukkohovillakin oli kesämekko ja siihen täysin yhteensopimattomat kengät. Tai sitten se olen vain minä joka ei ymmärrä muodista mitään.
Ilman asu oli ihan kaunis, hiuksille olisin tehnyt jotain.
[/quote]
Ilman on iinan
Oho, melkoinen asu! oliko Kuustosta itseään lainkaan kutsuttu vai miksi vain asu oli häävieraana?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:55"]Itsellä veljen häissä koko musta ja "valittiin" illan tyylikkäimmäk!Toki morsiammen jälkeen :) Herää nykyaikaan!
[/quote] Täh, vai että oikein "valittiin".. Aika paksua, nyt kuulostaa ihan teinien jutuilta ja ehkä Vanhojen tansseiisa valitaan kaunein puku.
Jestas minkä näköinen! En kyllä ikipäivänä kehtaisi tuon näköisenä mennä häihin
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:19"]
Jestas minkä näköinen! En kyllä ikipäivänä kehtaisi tuon näköisenä mennä häihin
[/quote]
No mitähän sulla sitten on hääasuna? Kerro ihmeessä!
Oliko Mikko Alatalo kutsuttu? Eikö se ole kummisetä Jennalle peräti?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:55"]
Itsellä veljen häissä koko musta ja "valittiin" illan tyylikkäimmäk!Toki morsiammen jälkeen :) Herää nykyaikaan!
[/quote]
Missä häissä tuommoista harrastetaan, että valitaan joku tyylikkäimmäksi.. omituista.
[/quote]
Itse olen ollut häissä, jossa yhtenä ohjelmanumerona oli "näyttävin puku", "kaunein meikki", "näyttävin kampaus", "paras perse", "levein hymy"- äänestykset. Ja näitä siis äänesteltiin ihan vieraiden joukosta..
Oli aika kamalaa. Enkä muutes voittanut yhtäkään kategoriaa..=(
Mitä sukua Pipsa Hurmerinta on tälle muusikko Hurmerinta-perheelle?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:03"]Mikäs tolla Jannan isällä on? Sami Hurmerintako se on? Värjääkö se hiuksiaan vai mitä outoa siinä on?
[/quote]
Sami ei ole jaksanut laittaa paitaa housuun. Huoh näitä juntteja.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:01"]Tuo Iinan tukka on kyllä karmea. Ihan kuin uimarannalle menossa.
[/quote]
Ennemmin uimarannalta tulossa.
Lisäksi Iinalla on pitkä mekko vaikka päiväjuhlissa (?) etiketin mukaan kuuluisi olla polvipituinen. No,ei siis selvästikään oo tarkoituksellakaan olleet häät joissa kaikki ois niin tarkkaa :)
Iina olisi paljon freesimpi ja pirteämmän näköinen jos värjäyttäisi hiuksensa lähemmäs omaa sävyään ja hoidattaisi ne kuntoon. Nyt ne olivat kuivat ja likaisen keltaiset ja tumma tyvi paistoi ikävästi esiin. :(
Minusta asu oli kiva ja Iina todella nätti. Ymmärrän, etteivät kaikki tajua hänen edustamaa tyyliä, mutta itse pidän tuollaisesta rosoisuudesta, rentoudesta ja huolettomuudesta, jossa oli kuitenkin juhlavuutta, mikä kuuluu häihin. Ihana boheemi taiteilija-tyyli, katsokaa kun ei kaikki edes halua näyttää niin FRESHiltä!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:53"]Minusta asu oli kiva ja Iina todella nätti. Ymmärrän, etteivät kaikki tajua hänen edustamaa tyyliä, mutta itse pidän tuollaisesta rosoisuudesta, rentoudesta ja huolettomuudesta, jossa oli kuitenkin juhlavuutta, mikä kuuluu häihin. Ihana boheemi taiteilija-tyyli, katsokaa kun ei kaikki edes halua näyttää niin FRESHiltä!
[/quote]
Tai katuojasta heränneeltä? :/ iina olisi kaunis jos pitäisi paremmin huolta hiuksistaan ja ihostaan.
Itsekin ihmettelin asuja, joten aivan varmasti ollut kutsussa rento pukukoodi!
Tätä voisi olettaa siitäkin, että itse sulhasella tennarit, joten varmasti vieraitakin kohtaan ollut lupa tulla kuten tykkää :)
On sääli, miten periaatteessa niin nätti nainen onnistuu aina olemaan niin suttuinen ja homssuinen. Mutta Brotheruksen asu vasta outo olikin, näytti enemmän talvihautajais- kuin kesähääasulta.
Samanlainen "kampaus" näytti olevan morsiammellakin. Muutenkin meinasin juuri tulla tekemään avauksen aiheesta, siis siitä, että noilla kaikilla vierailla joiden kuva on lehden sivuilla on jotenkin arkiset vaatteet, Anna Puulla ei näyttäisi olevan rintsikoita ja paljaat kintut, muutenkin ihan epäsopivat kengät ja kolttu. Jesse kaikurannalla farkut, Maaritin mekko oli aika kauhea, kukkohovillakin oli kesämekko ja siihen täysin yhteensopimattomat kengät. Tai sitten se olen vain minä joka ei ymmärrä muodista mitään.
Ilman asu oli ihan kaunis, hiuksille olisin tehnyt jotain.