Vakavaan suhteeseen rokkarin kanssa?
Minkälaista mahtaa todellisuudessa olla? Ei ole kokemusta seukkaamisesta taiteilijan kanssa.
Kommentit (8)
Köyhiä juoppoja. Se kiraran soittaminen ei tee siitä aamulla puolille päivin nukkuvasta krapulaisesta kaljamahasta mitenkään sen kummallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet mieltä kilttimiehistä?!
Kilttimies? Liian kireän kravatin aiheuttamasta happikadosta kärsivä perusinsinööri, jolla on kestotärkätyt kaulukset???
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä juoppoja. Se kiraran soittaminen ei tee siitä aamulla puolille päivin nukkuvasta krapulaisesta kaljamahasta mitenkään sen kummallisempaa.
Tämä! Tämä!
Näinhän se menee. Ei vakava suhde rokkarin kanssa paljon tämän ihmeempää ole, jollei rokkarijannu/rokkarijanna ole tosi supertähti, joka oikeasti myös työllään huippuhyvin ansaitsee. Muussa tapauksessa se on just tällaista köyhän (ei edes välttämättä samalla juopon) paikallisen bändin taiteilijan katsomista ja kestämistä. Sekin on ihan ok enimmän osan ajasta, jos huumorintajut kohtaa, yhteiselo sujuu ja rokkarityyppi tekee osansa kotitöistä, koska en pysty niitä rahallakaan korvaamaan.
Terveisin rivibasistin (ei oo ees kitaran vaan bassokitaran soittaja) puoliso... :D
Rokkari nyt ei ole kovin välkky tapaus, mutta silti parempi kuin räppäri. Kokeile jatsaria tai klasaria vaihteen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Tämä!
Näinhän se menee. Ei vakava suhde rokkarin kanssa paljon tämän ihmeempää ole, jollei rokkarijannu/rokkarijanna ole tosi supertähti, joka oikeasti myös työllään huippuhyvin ansaitsee. Muussa tapauksessa se on just tällaista köyhän (ei edes välttämättä samalla juopon) paikallisen bändin taiteilijan katsomista ja kestämistä. Sekin on ihan ok enimmän osan ajasta, jos huumorintajut kohtaa, yhteiselo sujuu ja rokkarityyppi tekee osansa kotitöistä, koska en pysty niitä rahallakaan korvaamaan.
Terveisin rivibasistin (ei oo ees kitaran vaan bassokitaran soittaja) puoliso... :D
Oivoi, mutta basistit ja kitaristit ei voi tiskata kun sormet pehmenee. :(
No en tiedä minkä tason ”rokkari”.
Itse olen huomannut tietyn narsistisen piirteen heissä ketä olen tapaillut. Rakastaa puhua itsestään, teoksistaan ( siis muitakin taiteilijoita), pahimmat ovat ns." Name droppareita".
Mutta varmasti löytyy ihan mukaviakin etc.
Jonkin näköinen Suhde joo,mutta itselle olleet enemmän sellaista näkökulmaa erilaiseen elämään. En ikinä ole tavannut heissä sellaista elämänkumppani - materiaalia. Toki oma otos ei ole laaja.
Nuorena seurustelin ja kivat muistot jäi. Oli suosittu bändi, joka nykyisin on kulttimaineessa ulkomailla, Suomessa vain pieni piiri tietää. Olin itsekin silloin bändissä, tavattiin treenikämpällä. Suhde loppui ihan sopuisasti, kun muutin muualle, mutta tuo mies kirjoitti mulle kirjeitä vielä pari vuotta.
Hänellä oli toinenkin ammatti, kuulin hänen asuvan nykyisin ulkomailla eikä tee enää musiikkihommia. Hauska ja fiksu nuori mies oli ja erittäin pitkä ja komea, tyttöjen suosiossa.
Mitä olet mieltä kilttimiehistä?!