Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni rakastunut toiseen ja muhun sattuu!!!

Vierailija
23.08.2015 |

Olen ystävystynyt sielunkumppanini kanssa ja niiiiin ihastunut häneen. Kirjoitin tästä aiemmin mutta ketju hukkui minulta. Hän kipuillut rakkautensa kanssa koko tuntemisemme ajan ja olen kuunnellut ja tukenut. Nyt kun ihastukseni on vaan kasvanut en enää jaksaisi. Sit hän sanoi ettei luovu minusta vaikka mitä tulisi. Mitä ihmettä teen. En minäkään halua luopua hänestä mutta ahdistaa kuunnella koko ajan rakkaudesta toiseen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise välit, kunnes mies on tehnyt ITSE pätöksensä. Typerää olla tuossa tilanteessa MIEHEN olkapää, oikeesti... Vaikka ymmärrettävää, että oot ollut, mutta silloin sun tunteet ei olleet vielä tämmöiset. Jos miehen on tarkoitettu päätyvän yhteen kanssasi välien katkaisu ei sitä estä. 

Vierailija
22/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne...tosin mies vieläkin rakastunut ensirakkauteensa :(. Kirjoitinkin siitä täällä. Siis täysin epärealistinen tilanne hänellä eikä pysty päästämään irti. Kipuilen itse juuri asian kanssa. Joka kerta kun näemme itken asian takia. Eikä hänkään tunnu voivan asialle/tunteilleen mitään. Alan oikeasti jo kohta hajota ja musta tuntuu, että kohta on vähän pakko päästää hänestä irti...

Mietin että auttaisiko se, että itse päästäisi irti...Jos mies tykkää kuitenkin, ehkä herää tilanteeseen ja ei halua menettää sinua.

Ehkä tuo olisi paras keino tässä tilanteessa kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, veit sanat suustani. Tuo vaan vaatii hirvittävästi voimia. Toivottavasti ap:llä on niitä...Tiedän, koska itse olen juuri samantapaisessa tilanteessa.

14

Vierailija
24/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:23"]Katkaise välit, kunnes mies on tehnyt ITSE pätöksensä. Typerää olla tuossa tilanteessa MIEHEN olkapää, oikeesti... Vaikka ymmärrettävää, että oot ollut, mutta silloin sun tunteet ei olleet vielä tämmöiset. Jos miehen on tarkoitettu päätyvän yhteen kanssasi välien katkaisu ei sitä estä. 
[/quote]

no miksi katkaista ystävyys vaikka sattuukin. Ihana ihminen kyseessä eikä hän tiedä mun voimakkaista tunteista.
ap

Vierailija
25/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:28"]Mulla sama tilanne...tosin mies vieläkin rakastunut ensirakkauteensa :(. Kirjoitinkin siitä täällä. Siis täysin epärealistinen tilanne hänellä eikä pysty päästämään irti. Kipuilen itse juuri asian kanssa. Joka kerta kun näemme itken asian takia. Eikä hänkään tunnu voivan asialle/tunteilleen mitään. Alan oikeasti jo kohta hajota ja musta tuntuu, että kohta on vähän pakko päästää hänestä irti...

Mietin että auttaisiko se, että itse päästäisi irti...Jos mies tykkää kuitenkin, ehkä herää tilanteeseen ja ei halua menettää sinua.

Ehkä tuo olisi paras keino tässä tilanteessa kuitenkin.
[/quote]

Siis oletteko yhdessä vai ette?
Mitä teidän välillä on ollut?
Minä en halua menettää ihan mahtavaa ystävyyttä

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän