Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan huomenna kitudieetin

Vierailija
23.08.2015 |

Olen n. 90kg ja 168cm. Aion syödä max 600kcal per päivä. Paljonkohan kiloja tippuu ensimmäisellä viikolla?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kg.

Vierailija
2/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:40"]

4kg.

[/quote]

Se olis tosi mukavaa, vaikka nesteitä ja lihaksia lähtee varmaan eniten. Tsempatkaa mua! Päivitän tänne tietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mutta tulet saamaan liian vähän kaloreita --> elimistö ottaa omansa takasin, kun alat taas syömään. Miten ois ihan lautasmalli ja liikuntaa?

Vierailija
4/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mutta tulet saamaan liian vähän kaloreita --> elimistö ottaa omansa takasin, kun alat taas syömään. Miten ois ihan lautasmalli ja liikuntaa?

Vierailija
5/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:42"]

[/quote]

Pakko kurittaa itteään nyt kitukuurilla. Katotaan miten käy. ap

Vierailija
6/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin eilen. Olen pari viikkoa vesipaastolla. Ei ole eka kerta. Mutta sen jälkeen täytyy alottaa syöminen varovasti, ja pitää kalorit alhaalla. Mutta kätevä tapa pudottaa pari ylimäärästä kiloa. Tykkään paastota :)

Vierailija
7/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:45"]

Mä aloitin eilen. Olen pari viikkoa vesipaastolla. Ei ole eka kerta. Mutta sen jälkeen täytyy alottaa syöminen varovasti, ja pitää kalorit alhaalla. Mutta kätevä tapa pudottaa pari ylimäärästä kiloa. Tykkään paastota :)

[/quote]

Oih! Paljonko tippuu painoa ekalla viikolla vesipaastossa? ap

Vierailija
8/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:45"]

[/quote]

Oih! Paljonko tippuu painoa ekalla viikolla vesipaastossa? ap
[/quote]

En omista vaakaa. Mutta vaatteet käy väljiksi. On oikeesti helppoa ekan kolmen päivän jälkeen, tai mulle kokeneena paastoajana ekan yhden ja puolen.

Paastoa on käytetty terveydenhuollossakin kauan... täytyy vaan juoda vettä tarpeeksi. Laitan siihen sitruunanviipaleen antamaan makua.

Vierailija
9/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:45"] Mä aloitin eilen. Olen pari viikkoa vesipaastolla. Ei ole eka kerta. Mutta sen jälkeen täytyy alottaa syöminen varovasti, ja pitää kalorit alhaalla. Mutta kätevä tapa pudottaa pari ylimäärästä kiloa. Tykkään paastota :) [/quote]   Oih! Paljonko tippuu painoa ekalla viikolla vesipaastossa? ap [/quote] En omista vaakaa. Mutta vaatteet käy väljiksi. On oikeesti helppoa ekan kolmen päivän jälkeen, tai mulle kokeneena paastoajana ekan yhden ja puolen. Paastoa on käytetty terveydenhuollossakin kauan... täytyy vaan juoda vettä tarpeeksi. Laitan siihen sitruunanviipaleen antamaan makua.

[/quote]

Pitäisiköhän mun kokeilla tuota. Juotko muita nesteitä ollenkaan? ap

Vierailija
10/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiseesi taitaa olla aika pitkä aika...

Vierailija
11/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:45"] Mä aloitin eilen. Olen pari viikkoa vesipaastolla. Ei ole eka kerta. Mutta sen jälkeen täytyy alottaa syöminen varovasti, ja pitää kalorit alhaalla. Mutta kätevä tapa pudottaa pari ylimäärästä kiloa. Tykkään paastota :) [/quote]   Oih! Paljonko tippuu painoa ekalla viikolla vesipaastossa? ap [/quote] En omista vaakaa. Mutta vaatteet käy väljiksi. On oikeesti helppoa ekan kolmen päivän jälkeen, tai mulle kokeneena paastoajana ekan yhden ja puolen. Paastoa on käytetty terveydenhuollossakin kauan... täytyy vaan juoda vettä tarpeeksi. Laitan siihen sitruunanviipaleen antamaan makua.

[/quote]

Pitäisiköhän mun kokeilla tuota. Juotko muita nesteitä ollenkaan? ap
[/quote]

En. Mutta kuten sanottu, oon tehnyt tätä monesti ennenkin. Vähintään viis päivää kannattaa paastota, koska vasta kolmantena elimistö alkaa käyttää kehon rasvaa polttoaineena. Eli tavallaan "syöt" sitten koko ajan. Ei ole nälkä.

Jos ekaa kertaa paastoat, niin melkein suosittelisin mehupaastoa (siis ei lisättyä sokeria).

Vierailija
12/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset aloittanut jo tänään? Kun mietit aloittavasi "huomenna" niin päätät vielä tänään syödä tuon pullan ja sen suklaapatukan kaapista häiritsemästä, ja syödä herkkuruokaa. Tosiasiassa aloitettuasi kitudiietin kyllästyt siihen parissa päivässä ja löydät itsesi aloituspisteestä. Miksi et tee elämäntapamuutosta? Syö vähemmän ja terveellisemmin järkevillä kaloreilla ja ala liikkua?

Vierailija
13/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen paastonnut monia kertoja, nykyään en enää pysty. Ekat 3 päivää särkee päätä aivan sairaasti. Koko ajan nälkä. Juomisen jälkeen pahaolo. Nukuttua en saa. Treenata ei jaksa yhtään. Jopa kotiaskareiden teko tuntuu ylivoimaiselta.

Harmittaa, koska sain tiputettua painoa aina paljon, iho parani, kaikki oli paremmin enkä tajua miksi saa nykyään niin paljon negatiivisia oireita paastosta.

Vierailija
14/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:00"]

Huomiseesi taitaa olla aika pitkä aika...

[/quote]

Ei ole :D ap

Vierailija
15/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:02"]

Mikset aloittanut jo tänään? Kun mietit aloittavasi "huomenna" niin päätät vielä tänään syödä tuon pullan ja sen suklaapatukan kaapista häiritsemästä, ja syödä herkkuruokaa. Tosiasiassa aloitettuasi kitudiietin kyllästyt siihen parissa päivässä ja löydät itsesi aloituspisteestä. Miksi et tee elämäntapamuutosta? Syö vähemmän ja terveellisemmin järkevillä kaloreilla ja ala liikkua?

[/quote]

Koska söin vielä yöllä ja haluan, että se dieetti alkaa juuri klo 00. Pakkomielteitä... ap

Vierailija
16/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee lihakset eikä rasva, jos meinaat syödä riisikakkuja yms. Syö kunnon lihaa rasvasta tinkimättä ja paljon kasviksia.

Vierailija
17/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:03"]Mä olen paastonnut monia kertoja, nykyään en enää pysty. Ekat 3 päivää särkee päätä aivan sairaasti. Koko ajan nälkä. Juomisen jälkeen pahaolo. Nukuttua en saa. Treenata ei jaksa yhtään. Jopa kotiaskareiden teko tuntuu ylivoimaiselta.

Harmittaa, koska sain tiputettua painoa aina paljon, iho parani, kaikki oli paremmin enkä tajua miksi saa nykyään niin paljon negatiivisia oireita paastosta.

[/quote]

Mulla yhdella kaverilla (mies) sama. Ennen pysty paastoamaan ja sai nopeasti painon alas, mutta nykyään tulee aina huono olo. Mulla onneksi sujuu helposti, ainakin toistaiseksi. Ja suurin syy paastoon ei edes ole laihdutus vaan terveys ja hyvä olo. :) Nyt helteellä tää on erityisen helppoa. Vettä vaan kitusiin.

7

Vierailija
18/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:06"]Lähtee lihakset eikä rasva, jos meinaat syödä riisikakkuja yms. Syö kunnon lihaa rasvasta tinkimättä ja paljon kasviksia.
[/quote]

Jonkin verran lähtee lihaksia, ellet myös esim tee pitkiä kävelykenkkejä. Mutta kyllä sitä rasvaakin lähtee, eikä tule takas jos jatkat esim. pätkäpaastolla tai muuten terveellisesti. Kuten sanottu, kokemusta on

7

Vierailija
19/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mun tekee oikein mieli näyttää teille, että pystyn ihan hulluun dieettiin :D Oon aika säälittävä. ap

Vierailija
20/31 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et tuolle vesipaastolle ala,  niin ihan vapaasti saat näyttää meille :)

Mitä ajattelit kitudiettisi aikana syödä? Siis onhan sulla valmis suunnitelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi