Voinko jättää tyttöystäväni pienten tissien takia?
Kommentit (37)
Voit jättää. Kyllä, se tekee sinusta huonon ihmisen.
Mutta jos olet niin "itsevarma" niin miksi sinua kiinnostaa mitä muut sinusta ajattelevat?
Ole sitä mitä itse haluat olla, älä sitä mitä muut pitävät "hyvänä ihmisenä"
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:35"]
Ei kannata haaskata elämää pienitissiseen naiseen. Meillä on vain yksi elämä.
[/quote] Samaa mieltä. Jos tykkäät isoista, niin oo nyt kaikille reilu ja veks. Aika velttoa ettet uskaltanut lähteä ennenkuin oli toinen tiedossa, mutta nyt jo sitten viimeistään! t pienitissi (joka ison miehen kanssa eikä haaskaisi elämää pieneen)
Pienirintaiset söpöt naiset voit jättää mulle. M30.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:29"]
Jätä se heti, susta ei vielä ole mieheksi, mullikka laitumella. Tyttö ansaitsee parempaa.
[/quote]
Ok kerronko syyn?
AP
[/quote]
Kerro toki
Jätä. Kummallekin parempi. Mutta älä kerro syyksi tuota, turhaa itsetunnon musertamista. Jos rakastaisit oikeasti, niin tällaiset ei tulisi mieleenkään. Mutta ei se väärin ole, ettei rakasta.
Oikeastaan tämä on ihan suoraselkäistä pohdintaa. Jos muut naiset ovat alkaneet kiinnostaa, niin ehdottomasti hienompaa että osaa jättää ennen kuin pettää!
Jätä. Kummallekin parempi. Mutta älä kerro syyksi tuota, turhaa itsetunnon musertamista. Jos rakastaisit oikeasti, niin tällaiset ei tulisi mieleenkään. Mutta ei se väärin ole, ettei rakasta.
Oikeastaan tämä on ihan suoraselkäistä pohdintaa. Jos muut naiset ovat alkaneet kiinnostaa, niin ehdottomasti hienompaa että osaa jättää ennen kuin pettää!
Ei niitä rintoja luotu naiselle sinua tai ketään muutakaan miestä varten, vaan niitä tarvitaan ruokkimaan vauva. Toivottavasti tyttöystäväsi on sinua askelen edellä ja ehtii katkaista suhteenne ennen sinua. Kyllä hän on varmasti jo tajunnut, millainen lapsellinen älynjättiläinen oletkaan. Mitenkäs muuten itse olet varustettu?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:41"]
[/quote] Samaa mieltä. Jos tykkäät isoista, niin oo nyt kaikille reilu ja veks. Aika velttoa ettet uskaltanut lähteä ennenkuin oli toinen tiedossa, mutta nyt jo sitten viimeistään! t pienitissi (joka ison miehen kanssa eikä haaskaisi elämää pieneen)
[/quote]
Kaikkia kiinnostaakin helvetisti mitä yrität kompensoida ottamalla vain ison miehen :D T: nainen jonka mies on samaa kokoa kuin itse
Mäkin olen sitä mieltä, että jätä. Jos asia häiritsee niin turha vatvoa pidempään. Itse pienitissisenä olisin toki musertunut, mutta parempi olisi, jos minut jätettäisiin heti kättelyssä, jos kerta luonteeni/seurani/muut hyvät ominaisuuteni eivät voittaisi tätä pientä epäkohtaa ulkonäössäni.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:43"]
Pienirintaiset söpöt naiset voit jättää mulle. M30.
[/quote]
tätä mä just tarkoitin! No niin, karista jo vanhat pölyt, mene hakemaan uhkeat utareesi ja päästä sirpaketyttösi kalastamaan M30 kaltaisia uroita, jotka osaavat häntä arvostaa! Vaikea sanoa pitäisikö kertoa syytä vai ei kun on vaikea sanoa mitä mieltä oma naisesi on kropastaan. Ehkä voisit vain sanoa, että tunnet nyt paremmin itsesi ja omat toiveesi, ja koet että teidän on parempi jatkaa eri teitä. you're welcome! t pienitissi.
Naiset on täällä närkästynyt siitä, että joku haluaisi isotissisen tyttöystävän. Väitänpä että monella naisella on yhtä epärationaalisia vaatimuksia miehelle.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:54"]
Naiset on täällä närkästynyt siitä, että joku haluaisi isotissisen tyttöystävän. Väitänpä että monella naisella on yhtä epärationaalisia vaatimuksia miehelle.
[/quote]
Te miehet ette vaan näytä ymmärtävän näin yksinkertaista asiaa
- kaikilla saa olla haluamiaan kriteereitä
- väärää ON, jos lähtee suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei täytä esim. mieltymystä rintojen kokoa ajatellen
- eli: standardit saa olla, mutta normaali aikuinen ei edes ala suhteeseen ihmisen kanssa, josta huomaa alunperinkin sellaisia puutteita, jotka myöhemmin toimivat syinä suhteen lopettamiseen
Aika saatanan vajukki saa olla jos nämä jutut ovat mahdottomia ymmärtää :D
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:45"]
[/quote]
Kaikkia kiinnostaakin helvetisti mitä yrität kompensoida ottamalla vain ison miehen :D T: nainen jonka mies on samaa kokoa kuin itse
[/quote]
Ei ihmisten haluttavina pitämät asiat ole minkään kompensoimista. Monet tykkää isoista rinnoista kuten ap, toinen pienistä. Joku tykkää pienistä miehistä (mun hyvä ystävä esim on aina herkkien linnunluisten runopoikien perässä), toinen isoista. Jollekin on ulkonäkö ihan sama jos vaan luonteet natsaa, joku tykkää blodeista ja jollakin on nenäfetissi. Pointti on se, että jos tietää että haluaa muuta, on löysää pyöriä vaan mukana odotellen että parempaa ilmaantuisi, samalla kun toinen osapuoli luulee olevansa rakastavassa ja halut täyttävässä suhteessa. Ap kuulosti mielestäni ääliöltä, kun sanoi, että on tyttöystävänsä kanssa kun ei ole parempaa löytänyt. Sen sijaan, on ihan fiksua häipyä suhteesta jos ymmärtää, että seksuaaliset halut eivät siinä tule täyttymään. t pienitissi (tällä mennään kun on aloitettukin)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:02"]
[/quote]
[/quote]
Ei ihmisten haluttavina pitämät asiat ole minkään kompensoimista. Monet tykkää isoista rinnoista kuten ap, toinen pienistä. Joku tykkää pienistä miehistä (mun hyvä ystävä esim on aina herkkien linnunluisten runopoikien perässä), toinen isoista. Jollekin on ulkonäkö ihan sama jos vaan luonteet natsaa, joku tykkää blodeista ja jollakin on nenäfetissi. Pointti on se, että jos tietää että haluaa muuta, on löysää pyöriä vaan mukana odotellen että parempaa ilmaantuisi, samalla kun toinen osapuoli luulee olevansa rakastavassa ja halut täyttävässä suhteessa. Ap kuulosti mielestäni ääliöltä, kun sanoi, että on tyttöystävänsä kanssa kun ei ole parempaa löytänyt. Sen sijaan, on ihan fiksua häipyä suhteesta jos ymmärtää, että seksuaaliset halut eivät siinä tule täyttymään. t pienitissi (tällä mennään kun on aloitettukin)
[/quote]
Mutta eikö ne pienet tissit ollu ap:lla tiedossa jo ennen suhdetta? Näköjään silti pitänyt aloittaa suhde vaikka itse tiennyt että tissit ovat noin suuressa arvossa. Toiseksi tietysti kaikilla on mieltymyksensä (itsellänikin) mutta osa on valmis tekemään poikkeuksen jos ihminen on muuten itselle sopiva yksilö. Minulle käy kaikenkokoiset miehet koska en tee jo etukäteen päätöstä että se olisi ylitsepääsemätön ominaisuus. En silti myöskään koe että "luovun" jostain vaikka tyyppi ei edustaisikaan omaa kauneusihannettani.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta eikö ne pienet tissit ollu ap:lla tiedossa jo ennen suhdetta? Näköjään silti pitänyt aloittaa suhde vaikka itse tiennyt että tissit ovat noin suuressa arvossa. Toiseksi tietysti kaikilla on mieltymyksensä (itsellänikin) mutta osa on valmis tekemään poikkeuksen jos ihminen on muuten itselle sopiva yksilö. Minulle käy kaikenkokoiset miehet koska en tee jo etukäteen päätöstä että se olisi ylitsepääsemätön ominaisuus. En silti myöskään koe että "luovun" jostain vaikka tyyppi ei edustaisikaan omaa kauneusihannettani.
[/quote]
No sitähän juuri ihmettelinkin, että miksi ap lähti alunperin mihinkään jos isot tissit on must? Ymmärrän tuon tissijutun silti. En ole koskaan tehnyt mitään tietoista päätöstä, mutta olen vaan huomannut että viehätyn yleensä pitkistä miehistä. So shoot me. En pelkän pituuden vuoksi tietenkään oman mieheni kanssa ole, sen verran pinnallinen vain, että tuntisin kylllä luopuvani jostain suhteessa, jossa en tuntisi vetoa puolisoon. Jos olisin sinkku, voihan toki olla, että ihastuisin lyhyeen mieheen, joka olisi muuten tosi huippu. Ap kuitenkaan ei vaikuttanut siltä, joten uutta kehiin ja turhia murehtimatta, kuitenkin sivistyneesti eroten, ja ottaa sit ens kerralla isommat katsontaan. t pt
NO ET TODELLAKAAN KERRO SYYTÄ! Tyttö saattaa jopa välittää susta ja menettää vuoksesi uskon ihmiskuntaan, et ole sen arvoinen.