Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni rakastunut toiseen-miten toimia?

Vierailija
23.08.2015 |

Olen ollut korva ja tuki heidän suhdekipuilussaan. Nyt näyttää siltä että palaavat vielä yhteen. Ihastukseni on vuoroin ihan rikki ja vuoroin toiveikas, ja minä katson vierestä.

on lähennytty tämän myötä hirveästi ja minä niin rakastan häntä. Tiedän että tykkää musta ja paljon ja asiat voisi olla jopa toisin ilman tuota tyyppiä. Olen kuitenkin hiljaa ja kuuntelen ja tukena. Mutta itse aivan pohjattoman rikki ja rakastunut.

mitä ihmettä teen? Tilanne on kestämätön mutta en voi luopuakaan hänestä, on niin aarre ihminen

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tunnutaan puhuvan :(

Eikä tää tunne järjellä katoa. Siinä on vieressä ihminen joka on niin monella tapaa kuin minä. Luonne ja kiinnostuksen kohteet, lähes kaikki. Ei halua luopua minusta kuulemma missään tilanteessa, kävi miten kävi. Hassuja sanoja kun ei semmosesta oo puhuttu.

Vierailija
62/64 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:34"]

Ja kyllä mun itsetuntoa ainakin vähän nostaisi, jos mies, jota kohtaan MULLA on tunteita kelpuuttaisi minut vierelleen, vaikkei saanutkaan jotakuta muuta.

[/quote]

Tulee myös mieleen, että sittenhän vasta sillä miehellä ois mahdollisuus todeta, että oonkin parempi, kuin se, jota se niin halusi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:38"]

Niin tunnutaan puhuvan :( Eikä tää tunne järjellä katoa. Siinä on vieressä ihminen joka on niin monella tapaa kuin minä. Luonne ja kiinnostuksen kohteet, lähes kaikki. Ei halua luopua minusta kuulemma missään tilanteessa, kävi miten kävi. Hassuja sanoja kun ei semmosesta oo puhuttu.

[/quote]

Vaikuttaa edelleen minulle hiukan hyväksikäyttöpuheelta. Ei halua luopua, mutta jos se nainen, jota havittelee, käskee niin niin...

Vierailija
64/64 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:38"]

Niin tunnutaan puhuvan :( Eikä tää tunne järjellä katoa. Siinä on vieressä ihminen joka on niin monella tapaa kuin minä. Luonne ja kiinnostuksen kohteet, lähes kaikki. Ei halua luopua minusta kuulemma missään tilanteessa, kävi miten kävi. Hassuja sanoja kun ei semmosesta oo puhuttu.

[/quote]

Vaikuttaa edelleen minulle hiukan hyväksikäyttöpuheelta. Ei halua luopua, mutta jos se nainen, jota havittelee, käskee niin niin...
[/quote]

niin väittää ettei suostu mut sitä juuri pelkään et tapahtuu pahimmillaan :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi