Ihastukseni rakastunut toiseen-miten toimia?
Olen ollut korva ja tuki heidän suhdekipuilussaan. Nyt näyttää siltä että palaavat vielä yhteen. Ihastukseni on vuoroin ihan rikki ja vuoroin toiveikas, ja minä katson vierestä.
on lähennytty tämän myötä hirveästi ja minä niin rakastan häntä. Tiedän että tykkää musta ja paljon ja asiat voisi olla jopa toisin ilman tuota tyyppiä. Olen kuitenkin hiljaa ja kuuntelen ja tukena. Mutta itse aivan pohjattoman rikki ja rakastunut.
mitä ihmettä teen? Tilanne on kestämätön mutta en voi luopuakaan hänestä, on niin aarre ihminen
Kommentit (64)
Siis olette ystäviä? Sinä salaa rakastat?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 09:38"]
Olen ollut korva ja tuki heidän suhdekipuilussaan. Nyt näyttää siltä että palaavat vielä yhteen. Ihastukseni on vuoroin ihan rikki ja vuoroin toiveikas, ja minä katson vierestä. on lähennytty tämän myötä hirveästi ja minä niin rakastan häntä. Tiedän että tykkää musta ja paljon ja asiat voisi olla jopa toisin ilman tuota tyyppiä. Olen kuitenkin hiljaa ja kuuntelen ja tukena. Mutta itse aivan pohjattoman rikki ja rakastunut. mitä ihmettä teen? Tilanne on kestämätön mutta en voi luopuakaan hänestä, on niin aarre ihminen
[/quote]
Onpa ikävä tilanne sinulle. Etkö yhtään jo raivostu toiselle, kun antaa sun kärsiä noin? Vaikka olisikin miten ihana ihminen?
Ollaan ystävystytty ihan hiljattain ja todella nopeasti ja juteltu kaikesta maan ja taivaan välillä. Välillä hän pitää minua kädestä tai halaa.
No ei voi sanoa että hän on toisenkaan tällä hetkellä. Mutta tunteet menee kyllä toiselle.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 09:38"]
Olen ollut korva ja tuki heidän suhdekipuilussaan. Nyt näyttää siltä että palaavat vielä yhteen. Ihastukseni on vuoroin ihan rikki ja vuoroin toiveikas, ja minä katson vierestä. on lähennytty tämän myötä hirveästi ja minä niin rakastan häntä. Tiedän että tykkää musta ja paljon ja asiat voisi olla jopa toisin ilman tuota tyyppiä. Olen kuitenkin hiljaa ja kuuntelen ja tukena. Mutta itse aivan pohjattoman rikki ja rakastunut. mitä ihmettä teen? Tilanne on kestämätön mutta en voi luopuakaan hänestä, on niin aarre ihminen
[/quote]
Onpa ikävä tilanne sinulle. Etkö yhtään jo raivostu toiselle, kun antaa sun kärsiä noin? Vaikka olisikin miten ihana ihminen?
[/quote]
no mitä hän tajuaisi...en tiedä...ehken enää annakaan mutta ystävyyttä en halua menettää...mitä ihmettä teen...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 09:41"]
Jos tilanne on kestämätön, lakkaat tietenkin kestämistä. Ei sinulla ole mistä luopua, koska hän muutenkin kuuluu jo toiselle.
[/quote]
Onhan selkeästi, näitkö kirjoittajan tunteet?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 09:38"]
[/quote]
[/quote]
Miksi alapeukkuja tähän? Toinen käyttää aloittajaa selkeästi hyväkseen, inhimillisistä syistä varmaan toki, mutta silti. Meinaan jos tietää, että aloittaja haluaisi olla kanssaan. Niin millainen ihminen ottaa tuen tällaoselta ihmiseltä?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 09:49"]
Jos tilanne on kestämätön, lakkaat tietenkin kestämistä. Ei sinulla ole mistä luopua, koska hän muutenkin kuuluu jo toiselle.
[/quote]
[/quote]
Näin hänen kuvaavan tilannetta kestämättömäksi, mikä tarkoittaa että tilanne loppuu koska sitä ei voi kestää.
Minäkin voin rakastua yksipuolisesti. Ei se tarkoita, että toinen kuuluu minulle ja että joutuisin hänestä luopumaan jos en häntä saa. Ei sellaisesta voi luopua, joka ei ole minulle koskaan kuulunutkaan.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 09:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 09:49"]
[/quote]
[/quote]
Näin hänen kuvaavan tilannetta kestämättömäksi, mikä tarkoittaa että tilanne loppuu koska sitä ei voi kestää.
Minäkin voin rakastua yksipuolisesti. Ei se tarkoita, että toinen kuuluu minulle ja että joutuisin hänestä luopumaan jos en häntä saa. Ei sellaisesta voi luopua, joka ei ole minulle koskaan kuulunutkaan.
[/quote]
No tunteethan ne siinä ne hankalimmat onkin, joista luopua. Eli joutuu luopumaan isosta asiasta. Tai sammuttamaan tai käsittelemään ilman vastakaikua. Ihan kauhea tilanne, am there.
Reippaasti yli 30 ollaan. En tiedä tietääkö kaikki tunteeni, on meillä ollut jotain pientä pikku hiprakassa ja selkeästi tykätään toisistamme. Mutta tilanne nyt on se että tulin keskelle suhdesotkua ja tää on nyt sitten tätä.
Tunteille vaan ei voi mitään. Ne nyt on ja hemmetin vahvat. En ole ajatellu käyttääkö hyväksi.
Unohda koko tyyppi. Ei ole mitään "miten toimia" tässä asiassa. Jos hän ei ole ihastunut sinuun, et voi muuttaa sitä. Nämä asiat tulevat selkäytimestä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:19"]
Unohda koko tyyppi. Ei ole mitään "miten toimia" tässä asiassa. Jos hän ei ole ihastunut sinuun, et voi muuttaa sitä. Nämä asiat tulevat selkäytimestä.
[/quote]
Niin mutta jos asiat eivät kuitenkaan lutviudu sen toisen kanssa, niin voisi hyvinkin olla ihastunut sitten? Tai ainakin haluta jotain.
En ole ap.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:19"]
[/quote]
Niin mutta jos asiat eivät kuitenkaan lutviudu sen toisen kanssa, niin voisi hyvinkin olla ihastunut sitten? Tai ainakin haluta jotain.
En ole ap.
[/quote]
Haluaako joku oikeasti olla se plan B tai jämävaihtoehto?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:19"]
[/quote]
En ole ap.
[/quote]
Ainakin haluta jotain... On vähän kypsää jos itse on hulluna rakkaudesta mutta saa vain murusia pöydältä. En lähtisi ihan jo itsekunnioituksen takia.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:19"] Unohda koko tyyppi. Ei ole mitään "miten toimia" tässä asiassa. Jos hän ei ole ihastunut sinuun, et voi muuttaa sitä. Nämä asiat tulevat selkäytimestä. [/quote] Niin mutta jos asiat eivät kuitenkaan lutviudu sen toisen kanssa, niin voisi hyvinkin olla ihastunut sitten? Tai ainakin haluta jotain. En ole ap. [/quote] Haluaako joku oikeasti olla se plan B tai jämävaihtoehto?
[/quote]
No enhän mä nyt mikään sellainen olisi, jos se toinen kerran mut hyväksyy.
Eikö maailmassa ole tarpeeksi ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:19"] Unohda koko tyyppi. Ei ole mitään "miten toimia" tässä asiassa. Jos hän ei ole ihastunut sinuun, et voi muuttaa sitä. Nämä asiat tulevat selkäytimestä. [/quote] Niin mutta jos asiat eivät kuitenkaan lutviudu sen toisen kanssa, niin voisi hyvinkin olla ihastunut sitten? Tai ainakin haluta jotain. En ole ap. [/quote] Haluaako joku oikeasti olla se plan B tai jämävaihtoehto?
[/quote]
No enhän mä nyt mikään sellainen olisi, jos se toinen kerran mut hyväksyy.
[/quote]
Hyväksyminen on eri asia kuin olla hulluna toiseen. Kyllä ainakin suhteen alussa hullaantumaan pitää olla jotenkinkaan tasapuolista. Ei siitä muuten mitään pitkällä ajanjaksolla tule.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:19"] Unohda koko tyyppi. Ei ole mitään "miten toimia" tässä asiassa. Jos hän ei ole ihastunut sinuun, et voi muuttaa sitä. Nämä asiat tulevat selkäytimestä. [/quote] Niin mutta jos asiat eivät kuitenkaan lutviudu sen toisen kanssa, niin voisi hyvinkin olla ihastunut sitten? Tai ainakin haluta jotain. En ole ap. [/quote] Ainakin haluta jotain... On vähän kypsää jos itse on hulluna rakkaudesta mutta saa vain murusia pöydältä. En lähtisi ihan jo itsekunnioituksen takia.
[/quote]
No on ne murusetkin parempia, kuin se, ettei saa MITÄÄN keneltäkään, johon on hulluna.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:27"]
Eikö maailmassa ole tarpeeksi ihmisiä?
[/quote]
Ei sellaisia, jotka minut hyväksyisivät tai haluaisivat nähdäkään saati koskea. (en ole ap)