Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun mies haluaa aina väitellä ja olla oikeassa

Vierailija
16.03.2022 |

Mitä tuollaisen kanssa voi tehdä? Hän vielä voittaa aina ja sitten olen pahalla tuulella lopun päivää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole samaa mieltä niin olette molemmat oikeassa?

Vierailija
2/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit työtä ettei tarvitse olla toimettomana, esim ikkunanpesu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana o helppoa katsoa oikea vastaus netistä. Joten ei mistään faktoista edes pitäisi syntyä väittelyä. Mielipiteet ovat sitten eri asia. Mutta ei niissäkään ole mitään ”voittajaa”.

Vierailija
4/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ärsyttävältä. Ymmärtääköhän mies, että kiusaa sinua vai onko vaan tyhmä. Oletko ihan suoraan, tiukasti mutta rauhallisesti sanonut että et pidä tuosta ja että menee väittelemään jonkun toisen kanssa. Millaisista asioista väittelette?

Vierailija
5/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveripariskunta jossa mies on todella ärsyttävä pätijä. Muuten mukava tyyppi, mutta aina pakko olla oikeassa, tuntuu kuin etsimällä etsisi asioita mistä vääntää. Ja ei suostu myöntämään olevansa väärässä, vaikka löisit naaman eteen mustaa valkoisella siitä, että hän todella oli väärässä. Olen monesti nähnyt heidän väittelyitään sivusta, ja ihmettelen, miten nainen jaksaa. 😀

Vierailija
6/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin tuota parikymmentä vuotta ja viime vuonna väsyin. En jaksanut jatkuvaa väittelyä turhanpäiväisistä asioista, usein vielä ennen nukkumaanmenoaikaani. Tämä oli yksi suurimpia syitä eroomme.

Vierailija
7/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet olemme valitettavasti usein tuollaisia. Näkisitpä miesten väliset väittelysessiot. Miehesi ottaa varmaan hiukan kevyemmin matsia sinun kanssasi, vaikka ärsyttävältä vaikuttaakin.