Tieto tekniikan asiantuntia vastaa kysymyksiinne
Kommentit (34)
Oikeasti me IT-alan asiantuntijat osaamme kirjoittaa.
Jos olisit asiantuntija, niin varmasti osaisit kirjoittaa ..
Ei niin mitään kysyttävää :)
T. Tieto tekniikan opettelia
Kuulin että kone kaatuu helposti jos on monta ikkunaa auki yhtäaikaa. Mulla on ny keittiön ja makkarin ikkunat auki, pitäiskö vielä avata parvekkeen ovi?
Opitko tieto tekniikan taitosi elämäm koulussa?
Minun koneestani pidät näpit irti, vitun horo
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:50"]
Kuulin että kone kaatuu helposti jos on monta ikkunaa auki yhtäaikaa. Mulla on ny keittiön ja makkarin ikkunat auki, pitäiskö vielä avata parvekkeen ovi?
[/quote]
Sitten kun sulla on kämpässä ikkunoita yli 25 ..
T: Oikea asiantuntija
On se sulle parempi ammatti kuin äikän ope.
Miten saan kiintolevylle lisää tilaa? Mitä sieltä uskallan poistaa?
Eheytys, kiintolevyn järjestäminen, sivuhistorian ja väliaikaistiedostojen poistaminen, turhien sovellusten poistaminen yms. normijutut ei auta.
En tee koneella mitään, mikä veisi tilaa, levy silti koko ajan lähes täynnä ja siksi netti pätkii.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:50"]
[/quote]
Sitten kun sulla on kämpässä ikkunoita yli 25 ..
T: Oikea asiantuntija
[/quote]
Kiitos! Saisinko kuitenkin vielä b siantuntijan mielipiteen? Lähinnä kyselisin Putte Possun lempiväriä
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:53"]
Miten saan kiintolevylle lisää tilaa? Mitä sieltä uskallan poistaa?
Eheytys, kiintolevyn järjestäminen, sivuhistorian ja väliaikaistiedostojen poistaminen, turhien sovellusten poistaminen yms. normijutut ei auta.
En tee koneella mitään, mikä veisi tilaa, levy silti koko ajan lähes täynnä ja siksi netti pätkii.
[/quote]
Netti ei pätki sen takia, ellei levy ole aivan täynnä. Mitä olet sinne laittanut ja minkä kokoinen kiintolevy sinulla on?
Oikea asiantuntija.
Ihan hauska pro vo näin lauan tai illan ratoksi. :)
Onks tietoo? Helvetinmoinen darra päällä..
Levy on aivan täynnä ja tietenkin se on liian pieni, tiedän. Mulla on vanha pöytäkone, ei ole mitenkään varaa läppäriin. Olen palkkatukityössä, palkkani kuussa 1000 €, sillä ei osteta mitään.
Levyn koko 37,3 GB, nyt käytössä 677 MB, eli ihan täynnä.
En ole laittanut mitään tähän koneeseen. Nettiyhteys kuuluu vuokraan.
En tee koneella mitään muuta kuin luen lehtiä, katson musaa youtubesta ja käyn muutamalla palstalla. En pelaa mitään.
Moni nettisivu pyytää mua nykyään hyväksyyn evästeet. Mikä Liptonin propaganda tämä on? Itse olen ehdottomasti eväsmehuihmisiä. Talvella eväskaakao, jos on lupsakan kirpeä keli
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:02"]
Onks tietoo? Helvetinmoinen darra päällä..
[/quote]
Riippuu, onko se tavallinen vai Mada fakin darra? Kunpaa arveli sit?
t. B Siantutia
opiskelitko lappeen Rannan teknillisessä korkea koulusa?
Vaimoni fjoosassa on outo käyttö järjestelmä. Aina kun talon mies on päivällä käynyt tekemässä putki remonttia, fjoosa on ihan märkä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:04"]
Levy on aivan täynnä ja tietenkin se on liian pieni, tiedän. Mulla on vanha pöytäkone, ei ole mitenkään varaa läppäriin. Olen palkkatukityössä, palkkani kuussa 1000 €, sillä ei osteta mitään.
Levyn koko 37,3 GB, nyt käytössä 677 MB, eli ihan täynnä.
En ole laittanut mitään tähän koneeseen. Nettiyhteys kuuluu vuokraan.
En tee koneella mitään muuta kuin luen lehtiä, katson musaa youtubesta ja käyn muutamalla palstalla. En pelaa mitään.
[/quote]
Kerää pulloja ja osta lisää levytilaa.
T: aSiantuntija.
Jostain kumman syystä en halua kysyä mitään :)