Kivat lauantaimässyt ostin tälle illalle.. mitäs teillä?
-geishasuklaapatukka
-suffeli
-sommersby siideri
-punkkupullo
-hampurilaisainekset (pekoni, cheddar, jauheliha, sämpyt ja vähän vihreää) ja coleslawta
-sipsipussi (pieni)
-toffee jäätelöpaketti
-kokista
-vesimelonia
namnam..
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:08"]
Hyvä setti! Itse teen pitsan ja vedän fazerin sinisen. Juon ehkä kahvin. joo oon aika "leimi" niinkuin meidän tennari sanois
[/quote]
nam! pitsa on aina hyvää ja fasun sininen kruunaa illan! mahtavat herkut sielläkin :) t. ap
Sipsejä, jääteetä, pakastemutakakku, Fazerin sininen, Ben&Jerrys jäätelö ja pitsan tekoon alan justiin. Jääkaapissa oli puolikas geishasuklaalevy ja pari Daim patukkaa. Ne söin jo.
Useampi purkki ben & jerrys -jätskiä, olutta, juustoja ja hilloketta.
No hyi...meillä kerrosjälkkäriä kauralastuja rahkatuorejuustokermavaahdolla ja päälle tuoreita vadelmia ja mustikoita...
Hamppariaineksia, ribsejä, kanasiipiä, pekonivartaita, jäätelöä, limukkaa, sipsua.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:10"]Minkä merkkinen tennari?
[/quote]
Adibass. Kutsun tuota teiniä tennariks (ps. olitpa vekkulin hauska)
Tortilloja ajateltiin tehdä. Kyytipojaksi kuivaa kylmää vakkarai jäillä. Jälkkäriksi Noitapillejä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:10"]Minkä merkkinen tennari?
[/quote]
Adibass. Kutsun tuota teiniä tennariks (ps. olitpa vekkulin hauska)
[/quote]
Enkö... :D
AP:n listalta ei löytynyt kuin jäätelö, jota sitäkin ostin vain kaksi tuuttia, joista toisen söin päivällä jälkiruuaksi, toisen syön huomenna. Nyt illalla söin pari karjalanpiirakkaa juustolla päällystettynä ja palanpainikkeeksi mukillisen kahvia. Hedelmiä on uponnut myös aika monta.
Suklaata (pähkinäsuklaata, tummaa suklaata), limua, ja iso sipsipussi. Mahtava varasto vain 4 €:n hintaan Lidlistä. Sen lisäksi ostin jauhelihaa/700g kun sitä sai 3 €:n hintaan, ja ajattelin tehdä jauhelihakeittoa, kun perunoita löytyy myös jääkaapista. T. mies.
Hyvä setti! Itse teen pitsan ja vedän fazerin sinisen. Juon ehkä kahvin. joo oon aika "leimi" niinkuin meidän tennari sanois