Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet naiset juoksevat kuin taaperot?

Vierailija
22.08.2015 |

vaikka olisi urheilullisenkin näköinen kuten jutan dieetti ohjelmassa niin juoksu näyttää taaperon ensimmäiseltä juoksulta.  eivätkö nuoret tytöt koskaan juokse?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi juosta? Kunhan jotain liikuntaa harrastaa.

Vierailija
2/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole opetelleet penskana juoksemaan. Sitten se näyttää tuolta kun vartalonhallintaa ei ole nuorena opeteltu.. eihän iso osa naisista osaa heittää palloakaan samasta syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on kantturoita.

Vierailija
4/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole taaperoiden juoksua tullut paljoa katsottua, saati sitten toisten naisten juoksua. Mutta sinänsä mielenkiintoista, että joku jossain voi pahoittaa tuostakin asiasta mielensä. :)

Vierailija
5/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tuo on totta! Ihan söpöltä se minusta näyttää :D

Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että naisilla on niin paksut reidet, että pakko juosta hiukan "levällään". 

Vierailija
6/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, olen kiinnittänyt huomiota siihen että juostessa/kävellessä useat naiset heittelevät jalkojaan sivulle. Jotenkin koomisen näköistä, kun potkaistaan joka toisella askeleella kunnon sivupotku. Tai nostetaan juostessa polvet korviin, näyttää siltä kuin hirvi ravaisi metsässä. Hih, ihan ohiksena vain.

Vierailija
7/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:22"]

Hassua, olen kiinnittänyt huomiota siihen että juostessa/kävellessä useat naiset heittelevät jalkojaan sivulle. Jotenkin koomisen näköistä, kun potkaistaan joka toisella askeleella kunnon sivupotku. Tai nostetaan juostessa polvet korviin, näyttää siltä kuin hirvi ravaisi metsässä. Hih, ihan ohiksena vain.

[/quote]

Äitini juoksi noin nuorempana ja minä luulin, että se on joku naisellinen juoksutyyli. Itse en ole koskaan yrittänyt olla naisellinen ja tiedän että taaperojuoksijoillakin oli parempi liikunnannumero kuin minulla vaikka tein sinänsä oikein kaikki. Cooperissakin meni 2,5 km.

Vierailija
8/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tytöt ja naiset pelkää kunnon urheilullisuutta koska pelkäävät olevansa silloin maskuliinisia. Siksi eivät teininä osaa enää juosta normaalisti. Sama pallon heittämisen kanssa.

Vierailija
9/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nykynaiset osaa kuin istua haisevien ihraisten perseittensä päällä. Mutustaa karkkia ja haaveilla panemisesta.

Vierailija
11/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kengät ja vaatteet?

Vierailija
12/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:17"]

Haha, tuo on totta! Ihan söpöltä se minusta näyttää :D

Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että naisilla on niin paksut reidet, että pakko juosta hiukan "levällään". 

[/quote]

Miksi tätä on miinustettu?

Oletteko ikinä nähneet bodarimiehen juoksevan? Samanlailla se menee kuin ankka. 

Vierailija
13/14 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet raajat ja leveä lantio. Et sä silloin voi edetä kuin vinttikoira tai Usain Bolt. 

Vierailija
14/14 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun yksi tyttö luokallani juoksi niinkuin koko ajan olisi kaatumassa mahalleen, se oli jännittävän näköistä.