Kerro ihailemastasi henkilöstä/henkilöistä
Voi siis olla kuka vain, perheenjäsen, julkkis, kaverisi, kuka vain, jota ihailet!
Mulla Stana Katic. Ensinnäkin sen ulkoinen olemus on kaunis. Pitkät jalat, kauniit kasvot ja upeat silmät. Halua säästää luontoa, hauska ja mahtava näyttelijä ja laulaja. Jos saisin tavata yhden valitsemani ihmisen, olisi valintani helppo. Stana. Puhuu kauniisti kollegoistaan, hymyilee upeasti. Muistuttaa äitiäni ihmeen paljon. Stana vain on yksi maailman ihanimmista ihmisistä, pakko myöntää.
Toinen on äitini. Lakimies, joka halusi tehdä maailmasta paremman paikan puolustamalla syyttömiä. Rohkea ja kaunis. En ikinä tule saavuttamaan sellaista, mitä hän saavutti. En ikinä tule unohtamaan sitä, mitä hän teki minun puolestani. Kuoli asiansa puolesta, pysyi uskollisena asialle, jota piti tärkeänä. Olet rakas äiti, tavataan sitten joskus siellä taivaassa.♥
Kerro sinäkin ihailemastasi henkilöstä, tai henkilöistä, jos heitä on enemmän kuin yksi.
Kommentit (9)
Naimisissa oleva työkaveri. Ihana mies! En riko kenenkään perhettä. Jännitettä molemmin puolin. Ei tiedä mitä elämässä tapahtuu tulevaisuudessa :)
Stana, tulee mieleen saatana tosta nimestä...
Kerro tarkemmin missä olosuhteissa äitisi kuoli, ap. Kuulostaa hienolta, mut vaikuttaa vahvasti, et tuossa on sellaista draaman makua...
Työparini. Kaunis, rohkea, herkkä ihminen.
Omistautunut työlle. Ei välillä myönnä sitä, miten jotkut asiat ovat hänelle tärkeitä.
Kun ensi kertaa näin hänet, ajattelin että.. en ikinä tule olemaan yhtä hyvä tässä työssä. Jotenkin käy vaan kateeksi.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:13"]Stana, tulee mieleen saatana tosta nimestä...
[/quote]
Joo, se joskus sano että sen nimi oli kirjotettu Satan.
Ap, oot varmaan aiemminkin maininnut tuon näyttelijän täällä. Tiesit varmaan, että on tavallista ihastua henkilöön, joka näyttää ulkoisesti joko itseltäsi tai joltain läheiseltäsi? :) Tälläin henkilö värittyy silmissäsi kauniimmaksi ja muut eivät välttämättä tätä voi ymmärtää. Itse ihailen Audrey Hepburnia, kosa oma äitini muistuttaa häntä :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:15"]Kerro tarkemmin missä olosuhteissa äitisi kuoli, ap. Kuulostaa hienolta, mut vaikuttaa vahvasti, et tuossa on sellaista draaman makua...
[/quote]
Sori, mut tunnistettais liian helposti. Siis äitini kuoli sairauteen, kun ei mennyt hoitoihin. En nyt enempää kerro.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:16"]Ap, oot varmaan aiemminkin maininnut tuon näyttelijän täällä. Tiesit varmaan, että on tavallista ihastua henkilöön, joka näyttää ulkoisesti joko itseltäsi tai joltain läheiseltäsi? :) Tälläin henkilö värittyy silmissäsi kauniimmaksi ja muut eivät välttämättä tätä voi ymmärtää. Itse ihailen Audrey Hepburnia, kosa oma äitini muistuttaa häntä :)
[/quote]
En oo kyllä maininnut kyseistä henkilöä täällä.
Vissiin muitakin faneja? :)
Isäni. Koska on osannut kohdella äitiäni todella hyvin, heillä takana 35 vuoden avioliitto. Ovat vieläkin niin onnellisia. Tahdon samanlaisen suhteen, ihmisen johon voin luottaa ja joka pysyy vierelläni tilanteessa kuin tilanteessa. Ja samasta syystä äitinikin.