Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele ruokia joita on helppo tehdä iso satsi kerralla

Vierailija
16.03.2022 |

ja jaksaa syödä monta päivää putkeen tympääntymättä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi kun voit lukea itse samasta aiheesta jo aiemmin aloitetut ketjut.

Vierailija
2/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on pakastin käytettävissä, voit tehdä miltei mitä tahansa ruokaa isomman satsin kerralla. Pistät sitten osan pakasteeseen, niin sulla on ikioma pakaste-einesvarasto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki keitot, esim kasvossosekeitto. Kaikki kasvikset ja juustonkäntyt jääkaapista isoon kattilaan vaan. Vielä vähän Koskenlaskijaa ja fond du cheffiä ja ruokaa riittää moneksi päiväksi. Ja raejuustoa päälle proteiinilisäksi.

Vierailija
4/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jatkuvasti kaalipataa pakkasessa. Sen maku paranee vain kun jäätyy. Siitä saa ruokaisampaa kun lisää lihaa, mutta ihan porkkana ja sipuli ovat käypiä.

Eikä maksakaan juuri mitään. Tosin keitto/haudutusaika on pitkä. Meillä käy helposti kun on puuhella käytössä niin ei tarvi vahtia.

Hernesoppa myös hyvä vaihtoehto. Itse pidän purkkihernarista, niin sitä ei tule tehtyä.

Vierailija
5/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pataruuat, keitot, laatikot ja kastikeruuat. Eli melkein kaikki

Vierailija
6/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pataruuat, keitot, laatikot ja kastikeruuat. Eli melkein kaikki

Samat sanat. Itse keitän ekana reilun kokoisen  jauhelihakeiton, seuraavaksi lisään siihen nakkeja kun seuraavana päivänä lämmitän. Sosesoppaa voi tuunailla ja tarjolle aina erilaista leipää, niin muuttuu maut.

Laatikoista tulee kivasti pakkaseen valmiita annoksia kunkin koon mukaan, eli lapsille pienemmät.

Kastikkeisiin kans esim. siskonmakkaroita, ja kun ne loppuu, niin vaikka possunlihasuikaleita paistettuna.

Kalaruokia ei meillä syödä montaa pv peräkkäin. Broileriakin vain parina päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi