Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toinen ystävästään kertoessaan kiirehtii sanomaan, että "hän on kuin sisko ja hänellä on poikaystävä"?

Vierailija
16.03.2022 |

Olen ihastunut syvästi erääseen ihmiseen, joka on myös minusta kiinnostunut. Hän ei ole ihan varma seksuaalisesta suuntautumisestaan, joten hän on ollut hyvin hyvin varovainen. Mutta en siis ole aina ihan varma mitä hänen päässään liikkuu. Asumme nyt eri paikkakunnilla mutta aiemmin vietimme pitkän ajan samassa kaupungissa, mutta seuraavan kerran näemme livenä vasta myöhemmin keväällä.

Hän "vitsailee" usein siitä, että voisimme asua yhdessä, ja hän haaveilee usein yhteisistä matkoista ja ulkomailla asumisesta yhdessä.

Nyt eilen hän esitteli minulle valokuvilla entistä kotiaan, koska hän oli yötä entisen kämppiksensä luona. Hän laittoi kuvan myös tästä kämppiksestään ja kertoi sitten ikävöivänsä tämän seuraa. Heti siihen perään hän lisäsi "mutta hän on minulle kuin sisko" ja sitten heti perään hän kertoi että hänen kämppiksellään on poikaystävä.

Siihen perään hän myös kertoi että hänen entinen kämppiksensä on tosi hyvä kokki, ja hän itse on huono kokki. Ja että hänestä on outoa kokata vain itselleen. Sitten hän heti kysyi, olenko minä hyvä kokki.

Tuo lause ei jotenkin sopinut tähän asiayhteyteen, mistä hän muuten kertoi - onko tuo jonkinlaista varmistelua, etten minä vain ajattele, että hän on kiinnostunut toisesta? Vai lieneekö sattumaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monimutkaista. 

Vierailija
2/12 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan juu siksi sanoi, että et epäilisi hänen olevan kiinnostunut kämppiksestään. eipä tossa musta mitään ihmeellistä ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin loogista. Entinen kämppis ei ole seurustelusuhde mutta osaa kokata. Ihastuksesi ei osaa, joten kysyy, oletko sinä hyvä kokki.

On kiinnostunut yhdessä asumisesta mutta ei osaa kokata. Arvostaa kuitenkin kotona tehtyä ruokaa, joten jos osaat tehdä, syö mielellään.

Vierailija
4/12 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän lähettelee myös melkein päivittäin selfieitä itsestään ja jos minä teen saman, hän saattaa joskus kehua ulkonäköä mutta tekee sen aina viiveellä, useiden minuuttien jälkeen, ja vaihtaa äkkiä puheenaihetta toiseen. 

En pitäisi kehumista ja selfieiden lähettelyä itsessään varmana merkkinä kiinnostuksesta. En tiedä ylitulkitsenko, mutta tuleeko teille tuosta viiveestä ja nopeasta puheenaiheen vaihdosta mieleen jonkinlainen ujostelu? 

Ja siis olemme naisia molemmat, niin siksi en niin herkästi lue ulkonäön kehumiseenkaan mitään sen romanttisempia merkityksiä.

Ap  

Vierailija
5/12 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimakirves läjähtää äkkiä. Ennen jos nainen matkusti miehen kanssa, oli suhde, jos naisen kanssa, oli lesbo, jos yksin, meni panettaan. :D

Vierailija
6/12 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leimakirves läjähtää äkkiä. Ennen jos nainen matkusti miehen kanssa, oli suhde, jos naisen kanssa, oli lesbo, jos yksin, meni panettaan. :D

No nyt taas se on päin vastoin niin, että on ihan tavallista haluta muuttaa yhteen samaa sukupuolta olevan ystävän kanssa, matkustella ja tehdä tyyliin kaikki yhdessä, eikä sen tarvitse tarkoittaa, että on romanttisessa mielessä kiinnostunut.

Tai no minulle se kyllä tarkoittaa, mutta tuosta toisesta en ole yhtään varma. 

ap 

Vierailija
7/12 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän hän on ihan selkeästi kiinnostunut. ujo vain, ei uskalla sanoa suoraan. 

Vierailija
8/12 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollai selittely juurikin pyrkii katkaisemaan siivet sun omalta mielikuvitukseltasi, ettet vaan täytä aukkoja, jos hän ei vastaisi.

esim mulla on muutamia hyviä miespuolisia ystäviä, Ystäviä. Heidän kanssaan tehdään sitä ja tätä, mitään romanttista ei ole, ei ole ollut, eikä tule - olen onnellisesti naimisissa. Jos esim työkaveri näkee mut viikonloppuna kaverin kanssa museossa, enkä ole selittänyt kuka on, vain esittelin... maanantaina viimeistään tulee täydentäviä kysymyksiä, että oletko sä eronnut? mitä teille tapahtu? miksi?

Tämän takia olen alkanut aina kertomaan (tarpeettomastikin) kaverit, jotka ovat vaan kavereita.

Vierailija
9/12 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???

Vierailija
10/12 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllähän hän on ihan selkeästi kiinnostunut. ujo vain, ei uskalla sanoa suoraan. 

niin ja ootte söpöjä <3

minkä ikäisiä ootte?

Vierailija
11/12 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin ja ootte söpöjä <3

minkä ikäisiä ootte?

Kolmissakymmenissä kummatkin. Ihan hirveän varovaisia ollaan kumpikin, varotaan ettei loukata toisiamme tai "sanota liikaa". Paljon viestitään rivien välistä. Välillä ihanaa, välillä kamalaa!

ap

Vierailija
12/12 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai siinä sen kummallisempaa kuin että hän ei halua sinun luulevan, että kämppis on sinulle "uhka". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi