Esileikki.mitä kaikkee naiset haluutte teille tekevän??
Alkaako se pitkillä suudelmilla.siitä niskaa ja korvan nypykyitä.hellästi rintojen hyväilyä.kertokaa millä teidät saa syttymää.huomaako sen kun alkaa alapää kostumaa?
.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:06"]Jassoo En pidä mistään hempeilystä seksissä. Haluan että saan kunnon käsittelyn, eikä tyyliin haluutsä näin ja näin. Miehen on oltava mies, läiskii ihoni lähes vereslihalle, nuolee kunnolla, venyttäen häpyhuuliani voimakkaaksi nuolien klitoristani niin että varmasti saan orkut. Raivokkaasti naiden useaan otteeseen. Miksi tämmöisiä miehiä on vähän, aivan liian vähän. N44
[/quote][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:06"]Jassoo En pidä mistään hempeilystä seksissä. Haluan että saan kunnon käsittelyn, eikä tyyliin haluutsä näin ja näin. Miehen on oltava mies, läiskii ihoni lähes vereslihalle, nuolee kunnolla, venyttäen häpyhuuliani voimakkaaksi nuolien klitoristani niin että varmasti saan orkut. Raivokkaasti naiden useaan otteeseen. Miksi tämmöisiä miehiä on vähän, aivan liian vähän. N44
[/quote]Täällä olisi yksi....klitoristasi hampailla hyväillen sormet anaalissasi..
Äijä 51
Mä tykkään että Eero nuolee mun persereikää. pikkuinka
"mitä kaikkee naiset haluutte teille tekevän?"
eli tiiviimmin
"mitä naiset haluutte teille tekevän?"
Haluan että naiset tekevät minulle monia rakkauden tekoja.
Jos haluat tietää mitä naiset toivovat heille tehtävän kannattaa kysyä sitä.
toivoo mies
"mitä kaikkee naiset haluutte teille tekevän?"
eli tiiviimmin
"mitä naiset haluutte teille tekevän?"
Haluan että naiset tekevät minulle monia rakkauden tekoja.
Jos haluat tietää mitä naiset toivovat heille tehtävän kannattaa kysyä sitä.
toivoo mies
Siis sellainen mies joka todella osaa nuolla, saan todella voimakkaita orgasmeja kun mies osaa nuolla. Toinen mitä haluan, mies/nainen runkkaa minua vibralla samalla nuollen klitoristani. Siis kolmen kimppa paras 2 naista 1 mies. N34
Riippuu ihan miehestä, jokaisen kanssa toimii vähän eri jutut. Tärkeintä on että löytyy sitä kemiaa mikä sytyttää. On oikeastaan ihan sama mitä mies tekee, jos tunnen itse joka solullani että hän haluaa minua, himoitsee minua eikä meinaa pysyä nahoissaan kun on lähelläni. Itse tykkään että minut riisutaan hitaasti ja nautiskellen, kuin karkkipaperia avattaisiin. Yhteinen suihku ja toisen saippuointi ja peseminen toimii myös mukavana esileikkinä. Minä tykkään että rintojani hivellään, hyväillään ja suudellaan, en tykkää nännien kovakouraisesta pureskelusta enkä pyörittelystä. ja sitten tietysti suuseksi, nuoleminen ja sormettaminen, mutta nämä alkavat jo mennä itse aktin puolelle enkä varsinaisesti laske niitä enää esileikiksi. SUn täytyy kuunnella ja katsella naista ja päätellä reaktioista mikä toimii :-)
Jos nainen nuolisi minun peräaukkoani tai pistäisi sormen anuksesta sisään ja hieroisi eturauhastani, siitä pitäisin. Samalla voisi toisella kädellään hoidella penistäni. Mutta nyt se on vain fantasiaa.
Pitkät esileikit olis tietysti ihan kiva juttu. Nykyisin eronneena kunnon esileikit jääneet vähemmälle. Enemmän sitä suoraan asiaan miehiä ollut. Joskus se toimii. Kyllähän sitä saunassa lollojen,pepun saippuointi,suutelu,lollojen ja sen imeminen ja vaikka selän peseminenkin tuntuu ihanalta. Miehen aito kiihottuneisuus,kädessäni miehuus ja miehen katse tietysti tärkeitä. Myös hellä pitkään kestävä sormetus vähitellen takaa välillä eksyä vieraan rapun ovelle, toisella kädellä puristella lollojani ihan kiva. N39
Haluan piiskaa ja kunnolla kyrpää moneen otteeseen Neeeeeeeeeeeeeeeh.
Pidän siitä kun mun niskaa suudellaan ja purraan. Tissejä pitää hyväillä, nuolla ja imeä, ehkä jopa purra. Ja tietysti pitää nuolla hyvin alakerrasta, paljon ja pitkään. Saa myös piiskaa antaa.
-Lilith
Jassoo En pidä mistään hempeilystä seksissä. Haluan että saan kunnon käsittelyn, eikä tyyliin haluutsä näin ja näin. Miehen on oltava mies, läiskii ihoni lähes vereslihalle, nuolee kunnolla, venyttäen häpyhuuliani voimakkaaksi nuolien klitoristani niin että varmasti saan orkut. Raivokkaasti naiden useaan otteeseen. Miksi tämmöisiä miehiä on vähän, aivan liian vähän. N44