Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiantuntijatyö työaika

Vierailija
16.03.2022 |

Onko haave oikeasti klo 8-16 välillä tapahtuvasta työstä asiantuntijana ihan harhaa? Olen aivan kypsä ja kyllästynyt siihen, kuinka pörssiyhtiön ja asiakkaiden aikataulut ja tarpeet marsittavat omaa elämääni. Pääsääntöisesti pystyn tekemään työpäivät 8-16, mutta vähintään 1-2 krt kuukaudessa sekä ruuhkahuippuina mitään työaikaa ei tunneta, vaan päivät kestävät tasan niin pitkään kun työ saadaan valmiiksi. Lomaa pystyy pitämään max 3 viikkoa putkeen minkä aikana en ehdi palautumaan.

Olen aivan loppu tähän ja mietin vakavissani että ryhdyn työttömäksi. Millä alalla/millä työnantajalla toetutuu 40h työviikko vuoden ympäri ja olisi mahdollista pitää vähintään kuukauden kesäloma?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen euro on 80 senttiä…miksiköhän? Se haluaa olla viimeistään viideltä kotona sohvalla syömässä suklaata ja katsomassa temppareita.

Vierailija
2/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-16 välillä tapahtuvassa työssä viikko työtunnit on 37,5h.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähintään 1-2 krt kuukaudessa sekä ruuhkahuippuina mitään työaikaa ei tunneta🤣

Jaxuhali, on sulla raskasta.

Vierailija
4/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä palstalla voikin olla tällaisia m*lkkuja kirjoittelemassa? Hieman vaikeaa tässä perhe-elämää pyörittää, kun ei tiedä monelta työpäivä päättyy ja lasten isä on säännöllisesti reissutyössä.

Vierailija
5/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalla!

Harmittaa että jätin kunnan ja siirryin pörssifirmaan, olen keskijohtoa ja työaikalain ulkopuolella eli työaika on 24/7.

Kunnalla olin johtajana, helppoa ja lokoisaa. Ja lomaa 7,5vko vuodessa jos työkokemusta yli 15v

Vierailija
6/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa voi olla nykyisin löytää, ellei sitten valtiolla tai kunnalla vielä ole sellaisia hommia. Itse olen hyväksynyt sen että ajoittain tulee paljon ylitöitä, mutta onneksi ne voi tehdä etänä kotoa.

Vierailija
7/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä palstalla voikin olla tällaisia m*lkkuja kirjoittelemassa? Hieman vaikeaa tässä perhe-elämää pyörittää, kun ei tiedä monelta työpäivä päättyy ja lasten isä on säännöllisesti reissutyössä.

Mitäs teit lapsia? Mitäs teit lapsia miehen kanssa, joka tekee reissutöitä? Kaikkea ei voi saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi