Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mitä kivaa et kehtaa/uskalla tehdä vaikka haluaisit, muut tsemppaa!

Vierailija
22.08.2015 |

Mä olen jo pitkään halunnut opiskella matematiikkaa, ihan huvin vuoksi. Nyt olen menossa avoimen yliopiston matikankurssille, kun uskaltauduin ensin puhumaan asiasta ystävälleni ja hän sanoi että tottakai menet! :D Jostain syystä pelotti mennä sinne poikien joukkoon, kun olen nelikymppinen täti-ihminen. :( Mutta menen silti.

Mitä te haluaisitte tehdä, mutta tyhmät ennakkoluulot estää (omat tai muiden)? Valetaan toisiimme rohkeutta. :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä idea!!!

Vierailija
2/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus kaapista tulo :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaa seksiä komeille heterokundeille. Tiedän että väh kolme kymmenestä suostuisi, mutta ei ole pokkaa.

nimim. Miehekäs homokundi

Vierailija
4/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin erota ja vaihtaa työpaikan...uusi elämä. Jostain syystä en pysty ja tallaan tätä tylsää elämää eteenpäin : (

Vierailija
5/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:23"]

[/quote]

Rakkaimmat ymmärtänevät varmasti, muista ei mitään väliä!

Vierailija
6/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin aloittaa kuntonyrkkeilyharrastuksen.

Vierailija
7/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaa Uuteen-Seelantiin. Olen haaveillut siitä monta monta vuotta. Rahaa olisi, samoin aikaa, mutta ei rohkeutta.

Matematiikan opiskelu vaatii tutun matemaatikon mielestä ennen kaikkea loogista ajattelua; uskon että sitä löytyy myös nelikymppiseltä täti-ihmiseltä.

Kaapista tulo kirpaisee hetken, mutta sen jälkeen tuntuu paljon paremmalta. Ajattele miten helpottava tunne on kun saa olla oma itsensä.

Vierailija
8/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hakea yliopistoon psykologiaa lukemaan, mutta kun ikää on jo +40-v ja opiskelu kestää vuosia (pääsykokeista puhumattakaan) niin olisin jo "vanha" kun valmistuisin. Lisäksi lähimpään yliopistoonkin on niin pitkä matka, ettei viitsisi päivittäin ajella, puolisolla täällä kunnon vakityö (vuorotyö), lapsia, joista nuorin vasta 3-v.

Vierailija
9/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:23"]

[/quote]

Helpottaisiko ajatella, että ei kaikille tarvitsekaan "tulla kaapista"? Mua ahdisti aikoinaan sama asia. Kerroin joillekin parhaille kavereille ja kun huomasin, ettei se oikeastaan muuttanut mitään niin rauhoituin. :)

Nykyään ajattelen, että en ole missään kaapissa ikinä ollutkaan. En kerro kaikkia muitakaan ominaisuuksiani jokaiselle vastaantulijalle. Jos asia tulee jossain esille niin puhun puolisostani nimellä ja en muutenkana peittele sitä, että hän on samaa sukupuolta. Mutta en tee numeroa asiasta, koska se ei ole sitä enää itselleni.

Ymmärrän ahdistuksesi kyllä ja olen kokenut saman. Ainakin jos asut kaupungissa niin voin luvata, että ei asian paljastuminen ole niin maata mullistavaa kuin ehkä kuvittelet. :) Tsemppiä!

Vierailija
10/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:28"]

Haluaisin hakea yliopistoon psykologiaa lukemaan, mutta kun ikää on jo +40-v ja opiskelu kestää vuosia (pääsykokeista puhumattakaan) niin olisin jo "vanha" kun valmistuisin. Lisäksi lähimpään yliopistoonkin on niin pitkä matka, ettei viitsisi päivittäin ajella, puolisolla täällä kunnon vakityö (vuorotyö), lapsia, joista nuorin vasta 3-v.

[/quote]

Hassua että opiskelu pelottaa "aikuisempia" ihmisiä. Mun kaikissa opintoryhmissä yliopistolla on aina ollut huomattavan laaja ikähaitari. Nelikymppisenähän useimmat varmaan sen ammatin vaihdon tekee jos on tehdäkseen - ja varmaan kannattaa tehdä! Mutta kyllä tutkintoja tekee vielä kuusikymppisetkin. Aloita avoimen etäkursseilta ja jatka siitä, ei tarvi asua heti opiskelupaikkakunnalla. :) Kyllä se perhe taipuu. Jokaisen perheenjäsenen pitää saada tavoitella onneaan.

Vierailija
11/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:25"]

Haluaisin aloittaa kuntonyrkkeilyharrastuksen.

[/quote]

Syksyllähän alkaa kaikki taas. Joukkoon vaan, siinä nousee kunto kohisten! :)

Vierailija
12/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilla metafetamiinia.

Vierailija
13/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:25"]

Haluaisin erota ja vaihtaa työpaikan...uusi elämä. Jostain syystä en pysty ja tallaan tätä tylsää elämää eteenpäin : (

[/quote]

Kerran se vain kirpaisee. Elämänlaatu paranee satakertaiseksi, niin ainakin mulla teki. Tulosta lomakkeet ja vie ne maanantaina käsitelvätäksi. Ainiin, ja kerro sille puolisollekin jossain vaiheessa... :))

Vierailija
14/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:34"]

Kokeilla metafetamiinia.

[/quote]

Älä kokeile. Osta mieluummin karkkia.

Vierailija
15/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:28"]

[/quote]

Hassua että opiskelu pelottaa "aikuisempia" ihmisiä. Mun kaikissa opintoryhmissä yliopistolla on aina ollut huomattavan laaja ikähaitari. Nelikymppisenähän useimmat varmaan sen ammatin vaihdon tekee jos on tehdäkseen - ja varmaan kannattaa tehdä! Mutta kyllä tutkintoja tekee vielä kuusikymppisetkin. Aloita avoimen etäkursseilta ja jatka siitä, ei tarvi asua heti opiskelupaikkakunnalla. :) Kyllä se perhe taipuu. Jokaisen perheenjäsenen pitää saada tavoitella onneaan.

[/quote]

Kiitos tsemppauksesta. Tuo viimeinen lause varsinkin osui just naulan kantaan. Jos olisi miehestäni kyse, hän olisi jo aikaa sitten mennyt ja tehnyt. Minä aina vaan myötäilen...

Vierailija
16/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:34"]

Kokeilla metafetamiinia.

[/quote]

Älä kokeile. Osta mieluummin karkkia.

[/quote]

Sokeri on myrkkyä. :(

Vierailija