Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten verkkopankki näyttää mulle tämmöstä? Että oisin maksanu pankkikortilla eläinlääkärin...

Vierailija
30.09.2006 |

Maksoin just laskuja ja katoin samalla tilitapahtumia. Kyllä suu vähän loksahti kun luin ja luin ja vielä kerran luin että olisin maksanut kortilla eläinlääkärikäynnin.

Kyllä meillä koira on, mutta en ole kyllä käyttäny eläinlääkärillä kun keväällä viimeks ja toi maksu mitä verkkopankki näyttää ois tapahtunu viime viikolla.

Mihin mä tosta soitan ekaks?

Pankkiin vai eläinlääkärille?

Miten tommonen on mahdollista???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maksoin keväällä käteisellä. Joo, en varmaan muuten muistaiskaan, mutta kun teki kotikäynnin koiran rokotusta varten. Mulla ei sillon ollu autoo käytettävissä.

Vierailija
2/3 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pankkivirkailijatkin voi tehdä näppäilyvirheitä. Mulla otettiin kerran auton se vuosimaksu mikä veromaksu se nyt on ja mulla ei ole edes autoa! Korjasivat heti pankissa kun soitin. Siis niillähän on ne kuitit tms. mistä ne maksut on menneet ja siinä oli kai yhden numeron heitto tms. On mulla joskus näkynyt tilillä sellainenkin, että on ollut otto ja samantien pano eli pankkivirkailija on jo siinä huomannut virheensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen ainakin huomanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi