Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen irtisanonut ~100 henkilöä elämäni aikana

Vierailija
22.08.2015 |

Kysyttävää?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet potkut on tullut, mutta onneksi ei vielä sentään sataa kertaa.

Vierailija
2/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin viimeksi luit kirjan ja mikä se oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkunhan se täytyy tehdä.

Vierailija
4/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:52"]

Milloin viimeksi luit kirjan ja mikä se oli?

[/quote]

Haluatko kysyä kirjan .. vai kirjaa. Toinen kirja oli Kaikki Suomen sienet. Toinen Suuri Intialainen keittokirja. 

Edellinen kirja jonka luin kokonaan oli muistaakseni Steve Jobs ..

Vierailija
5/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama voi koitua kohdallesi. 

Vierailija
6/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:53"]

No jonkunhan se täytyy tehdä.

[/quote]

Jep .. yleensä käsky on käynyt ylempää .. Muutaman kerran olen itse kyllästynyt henkilöihin ja on sovittu, että ehkäpä olisi parempi jos olisit muualla. (ystävällisesti sanottuna)

Vierailija
7/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:57"]

Sama voi koitua kohdallesi. 

[/quote]

Olen minä potkut saanut. Tai sanotaanko, että työsopimukseni on päättynyt. Omasta tekemisestä se on paljon kiinni.

Vierailija
8/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet veturinkuljettajana junassa joka lähtee helsingistä kello 12.00 kohti Oulua. Toinen juna lähtee kello 13.00 Oulusta takaisin kohti helsinkiä. Molemmat junat kulkevat samaa vauhtia ja matka-aika on 8 tuntia tasan.

Kysymys: Millä väliasemalla veturinkuljettaja kerkiää ensimmäisen kerran käymään paskalla ja toisaalta minkäväriset kalsarit veturinkuljettajalla on?

Vierailija
9/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:01"]

Olet veturinkuljettajana junassa joka lähtee helsingistä kello 12.00 kohti Oulua. Toinen juna lähtee kello 13.00 Oulusta takaisin kohti helsinkiä. Molemmat junat kulkevat samaa vauhtia ja matka-aika on 8 tuntia tasan.

Kysymys: Millä väliasemalla veturinkuljettaja kerkiää ensimmäisen kerran käymään paskalla ja toisaalta minkäväriset kalsarit veturinkuljettajalla on?

[/quote]

Tässä tapauksessa hyppäisin vauhdista ulos. Tilanne on sama kuin yritys olisi menossa kohti konkurssia.. silloin on kaksi vaihtoehtoa. Vaihtaa epätoimivat henkilöt, tai vaihtaa yritystä. Itse olen noudattanut ensimmäistä.

Vierailija
10/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi .. kirjoitat .. näin?

Vierailija
11/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko seksuaalista tyydytystä siitä?

Vierailija
12/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:06"]

Miksi .. kirjoitat .. näin?

[/quote]

Koska pystyn .. siihen.

Vierailija
13/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko irtisanominen sinulle raskasta?

Julkisuudessa irtisanojat aina väittävät, että ovat kovilla ja kärsivät siitä, että heidän on niin pakko tehdä. Oma kokemukseni oli, ettei irtisanominen ole raskasta. Se on ihan tyydyttävää puuhaa silloin kun se tosiaan on ainoa järkevä ratkaisu. En silti iloitse kenenkään potkuista vaan toivon kaikille hyvää, mutta saan kyllä tyydytystä tehdystä työstä.

Vierailija
14/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:07"]

Saitko seksuaalista tyydytystä siitä?

[/quote]

En, ja se oli paha paikka joka kerralla. Lisäksi jotkut työntekijät ovat kiittäneet minua jälkikäteen rehellisyydestäni.

Vierailija
15/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tässä tapauksessa hyppäisin vauhdista ulos. Tilanne on sama kuin yritys olisi menossa kohti konkurssia.. silloin on kaksi vaihtoehtoa. Vaihtaa epätoimivat henkilöt, tai vaihtaa yritystä. Itse olen noudattanut ensimmäistä.

[/quote]

Mjoo, vastauksen perusteella kieltämättä ihan tyypillinen henkilöstöammattilainen.

Näitä kun pyytää etsimään java-koodarin niin tarjolle tulee jotain metroseksuaaleja hipstereitä joiden cv:t oli jotenkin niinkun ajan hermolla ja jotka vaikutti niin positiivisilta tyypeiltä että eiköhän se koodauskin onnistu.

Vierailija
16/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:10"]

Onko irtisanominen sinulle raskasta?

Julkisuudessa irtisanojat aina väittävät, että ovat kovilla ja kärsivät siitä, että heidän on niin pakko tehdä. Oma kokemukseni oli, ettei irtisanominen ole raskasta. Se on ihan tyydyttävää puuhaa silloin kun se tosiaan on ainoa järkevä ratkaisu. En silti iloitse kenenkään potkuista vaan toivon kaikille hyvää, mutta saan kyllä tyydytystä tehdystä työstä.

[/quote]

Se on raskasta silloin kun tiedän, että työntekijä ei ole ansainnut potkuja. Silloin kun työntekijä on omalla toiminnallaan potkunsa ansainnut, niin eipä paljon perään itketä.. vastaan on sitten tullut esim. miehiä jotka ovat juuri saaneet jälkikasvua ja ovat itkeneet potkut saatuaan.

Vierailija
17/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole kiinnostava luku, vaan se, montako olet palkannut?

Vierailija
18/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:06"]Miksi .. kirjoitat .. näin?
[/quote] Christopher Walken - syndrooma

Vierailija
19/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:12"]

[/quote]

[/quote]

Mjoo, vastauksen perusteella kieltämättä ihan tyypillinen henkilöstöammattilainen.

Näitä kun pyytää etsimään java-koodarin niin tarjolle tulee jotain metroseksuaaleja hipstereitä joiden cv:t oli jotenkin niinkun ajan hermolla ja jotka vaikutti niin positiivisilta tyypeiltä että eiköhän se koodauskin onnistu.

[/quote]

Java on kyllä jäänyt vähän ajasta jälkeen, enkä ole mikään tyyppi joka hommailee sulle niitä ihmisiä, vaan olen ihan se päällikkö itse.

Vierailija
20/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole irtisanonut ketään ilkeydestäni, vaan tarpeesta. Muutama työntekijä ei tosin ole alkuunkaan suoriutunut töistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi