Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tämä ei ole totta! joku on varastanut kissani!

Vierailija
22.08.2015 |

eli siis, tulin eilen töistä kotiin 16.30 eikä kissa juossut vastaan. en kuitenkaan huolestunut, ajattelin ettei sitä nyt huvita. kissa ei kuitenkaan tullut esiin, kun paistoin lohta ja eilen illasta vaihdettu hiekka on koskematon! koko tämän aamun olen etsinyt ja huudellyt itku silmässä.. kissa ei omin avuin pääse ulos, jonkun on täynyt viedä se!!! mutta uskotanko poliisissa, jos soitan ja sanon että joku on murtautunut minulle ja vienyt KISSAN? ei telkkaa, ei läppäriä. vain kissan.

ei siis ole rotukissa edes, vaan tavan maatiainen. pieni tyttö :(

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:23"]

kaveri tulee kahville ja etsimme yhdessä vielä asuntoni läpi. talonyhtiön väkeä ei ole asunnossa käynyt. kamala olo :( Nöpö-mussukka.. missä olet?

ap

[/quote]

"Koiran vatsassa, miauuu!" :3

Vierailija
42/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä löytyi kadonnut kani sohvan sisältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran luultiin, että äidin kissa karkasi, mutta parin tunnin etsinnän jälkeen se löytyi tyynyn vierestä/alta päiväpeiton alta. Kohouma näytti ihan tyynyltä, joten kukaan ei heti älynnyt sieltä katsoa.

Vierailija
44/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:23"]

en delleenkään usko, että livahti ovesta lähtiessäni töihin sillä kuulin sen kuopivan hiekkalaatikolla kun painoin oven kiinni. toki kissat ovat nopeita, mutta eivät näkymättömiä!

vien nyt kuitenkin lapun rappukäytävään.. ja yritän saada isännöitsijän kiinni että jos täällä käyty jostain syystä!

ap

[/quote]

aloitusviestissä kerroit, että hiekka oli koskematon - nyt taas kerrot, että kissa jäi kuopimaan hiekkaa. Jokin ei nyt täsmää... :)

[/quote] Viestin kirjoittajalla ja peukuttajilla sisälukutaito hukassa....

Vierailija
45/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa oli kerran kaukaisessa lapsuudessani joutunut lipaston laatikkoon vaatteiden sekaan. Kissa löytyi sieltä vuorokauden kuluttua hyväkuntoisena. Mitään ääntä se ei ollut pitänyt. 

Toinen tapaus on vuodelta 2013. Mulla oli silloin 2 kissaa, joista toinen herkempi ja vieraille arempi. Löysin mieheni kuolleena viereltäni aamulla, ja kun hautaustoimiston väki haki hänet, multa unohtui ulko-ovi shokkipäissään auki moneksi tunniksi. 

Sitä arempaa kissaa ei löytynyt sitten mistään, ei vaikka sitä kavereiden kanssa etsimme kaksiostani ihan joka paikasta. Olin varma, että kissa oli karannut. Toinen kissa oli paikalla ihan normaalisti. Yhtäkkiä, kun 1,5 vrk oli kulunut niin tämä toinenkin tepasteli esiin makkarista. Vaikka ihan joka paikka oli etsitty.

Tsemppiä, Ap, toivottavasti kissasi löytyy. Uskon vakaasti, että sisällä se on ja hyvissä voimissa.

Vierailija
46/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kissasta vieläkään ole merkkejä, kyllä se vaan on karannut. Tai sairaana/kuolleena asunnossa jossain :/. Toivottavasti löytyisi kunnossa!

Vierailija
47/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÖYTYI !!!!!!!!!!!!!! tai siis tuli tieto missä on! :) <3

ex, jolla on vara-avain tuli eilen palauttamaan pari dvd:tä samalla kun oli jotain muuta asioita tänne päin.  oli huomannut ettei nöpö ole ok ja yritti soittaa minulle, mutta akku loppui. vei kissan eläinlääkäriin ja diagnoosiksi tuli "syönyt jotain sopimatonta" (ei kuitenkaan mikään myrkytys). no, vei sitten Nöpön kotiinsa ( itsellään on kissa myös ) ja ladattuaan akun  unohti tyypillisen tapaansa että voisi ilmoittaa minulle asiasta!

hetki sitten muisti asian ja laittoi viestin " Nöpö on muuten täällä, jos olet ihmetellyt" jne.

olen vähän vihainen, mutta samalla huojentunut ! kohta haen pikku potilaan kotiin :)

kiitos kaikille tsemppauksesta! <3 <3

ap

Vierailija
48/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kisu löytyy pian! Jos ei niin printtaa iso nippu katoamisilmoituksia ja vie lähitaloihin, pylväisiin, roskakatoksiin. Laita kisun kuva siihen. Jos on ulkona niin ei ehkä kaukana, joku on voinut ottaa talteen, kaikki ei käytä facea/nettiä niin ilmoitusten jättö kannattaa. Tsemppihalaus!

Vierailija
49/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:34"]

ex, jolla on vara-avain tuli eilen palauttamaan pari dvd:tä samalla kun oli jotain muuta asioita tänne päin.  oli huomannut ettei nöpö ole ok ja yritti soittaa minulle, mutta akku loppui. vei kissan eläinlääkäriin ja diagnoosiksi tuli "syönyt jotain sopimatonta" (ei kuitenkaan mikään myrkytys). no, vei sitten Nöpön kotiinsa ( itsellään on kissa myös ) ja ladattuaan akun  unohti tyypillisen tapaansa että voisi ilmoittaa minulle asiasta!

hetki sitten muisti asian ja laittoi viestin " Nöpö on muuten täällä, jos olet ihmetellyt" jne.

olen vähän vihainen, mutta samalla huojentunut ! kohta haen pikku potilaan kotiin :)

ap

[/quote]

Kyllästyis leimiin provoosi ja keksit vielä leimimmän lopetuksen? Hohhoijaa.

Vierailija
50/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, oi onnea! Kisu kotiin heti! Pöljä exä.

Vierailija
51/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu kuulostaa kyllä niin uskomattomalta, että on jopa uskottava.

Vierailija
52/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla tosiaan vaanhuono provo. Häpeä AP!

Vierailija
53/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:34"]

ap

[/quote]

Kyllästyis leimiin provoosi ja keksit vielä leimimmän lopetuksen? Hohhoijaa.
[/quote]

Voi elämä. Jos vaikka apllä on vaan "leimi" elämä?!

Vierailija
54/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:39"]

Jee, oi onnea! Kisu kotiin heti! Pöljä exä.

[/quote]

joo ex on vähän.. omalaatuinen :D kerran löysin keittiöstäni  juomasta kahvia" mulla oli suodatinpussit loppu!" tavallaan hauska ja rento tyyppi, mutta ei sellaisen kanssa voi yhdessä asua.. ei tarkoita pahaa, mutta muisti on lyhyt kuin päättömän kanan lento!

ap

Vierailija
55/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat exäsi pitää vielä avaimia. Outoa.

Vierailija
56/56 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:51"]

Annat exäsi pitää vielä avaimia. Outoa.

[/quote]

kyllä. olemme ystäviä ja minulla on migreeni. ex on joskus käynyt apteekissa , joskus tullut ja kiskonut minut sängyn pohjalta autoon ja päivystykseen. molemmissa tapauksissa oma avain on kätevä!

vanhempani kun asuvat toisessa kaupungissa ja olen ainoa lapsi..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä