Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiiän että vihaatte mutta mua kiinnosti tää Jenni V haastis

Vierailija
22.08.2015 |

En väitä että kukaan av palstalaisista viitsii vaivautua kuuntelemaan edes paria minuuttia tästä Jenni Vartiaisen haastattelusta, jonka teki huipputyyppi Aija Puurtinen. Sai Jennin avautumaan, mm. biisien synnystä. Tajusin että Vain elämäässä ei ollut yhtään kappaletta Jennin uudelta levyltä ja ne biisit hän teki oikeasti pitkälle itse. Mulle esim. Kaukaa biisi aukesi ihan eri tavalla tästä.

http://yle.fi/aihe/tapahtuma/2015/08/21/rauhassa-jenni-vartiainen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä haastatteu, jotain tuon tapaista olisi voinut Vain elämässäkin kertoilla. 

Vierailija
2/6 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni yrittää epätoivoisesti paikkailla omalta osaltaan flopannutta Vain Elämää. Ilmeisesti kuvitteli sillon että ulkonäkö ja imago kantaa ilman että olisi tarvinnut sen enempää panostaa, mutta totuus tuli kasvoille kuin märkä rätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:45"]

Jenni yrittää epätoivoisesti paikkailla omalta osaltaan flopannutta Vain Elämää. Ilmeisesti kuvitteli sillon että ulkonäkö ja imago kantaa ilman että olisi tarvinnut sen enempää panostaa, mutta totuus tuli kasvoille kuin märkä rätti.

[/quote]

Ei Jennillä ole mitään tarvetta "paikkailla" yhtään mitään. Vaikka häntä tällä palstalla inhotaankin syvästi, on hänellä valtava määrä faneja. Vain elämäässä hänen lauluesitykset oli minun mielestä hienoja (ole toki vapaasti eri mieltä). Ja tuosta ap:n linkistä kuuntelin sen ekan biisin "Vanki": mun mielestä oli aika hieno, harmi ettei soiteta radiossa.

Vierailija
4/6 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun kaveri oli tuolla Rauhassa-ohjelman kuvauksissa huhtikuussa ja sanoi että Jenni veti loistavan keikan siellä. Vapautunut, lauloi hyvin, huumorintajuinen. Oli kuulemma lämmin tunnelma. Täytyypä katsoa maanantaina toi.

Vierailija
5/6 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kiinnostunut sun sönkötyksistä. Joten lopeta jo.

Vierailija
6/6 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedän ettei kukaan jaksa tuota naista kuunnella ,ei haastattelussa eikä radiossa. On silti kaikkien mielestä paska kun ei kerro mitään itsestä eikä biiseistään. Ja sitten kun kertoo (kuten tässä ap yle videossa) ei kukaan sitä katso. Eli mitä vitun väliä: Jokaisella oikeus mielipiteeseen perstuntumalta. Eikä se Jennin perse ole pahimmasta päästä.