Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla mielestäsi hyvä vartalo ikäiseksesi?

Vierailija
21.08.2015 |

Mulla on ihan.

Reidet on kiinteät pyöräilyn ansiosta. Vatsa vaan saisi olla vähän pienempi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä ikäinen olet? Mä oon 33v. Ap

Vierailija
2/17 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi upea, lähinnä geenien ansiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 29-v.

Vierailija
4/17 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole, koska polvet on sököt ja estää lähes kaiken kuntoilun. Viinaa ja ruokaa menee aika paljon. Olen 38.

Vierailija
5/17 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sain syöpähoitona useamman kerran valtavia kortisonimääriä. Turposin hoitojen vuoksi pahasti. 

Olen saanut vasta osan painosta pois kortisoni vähentämisen jälkeen.

Vierailija
6/17 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä oikeasti haittaa yhtään :-) mulle on ihan muut asiat tärkeitä. Musta on lapsellista keskittyä hirveästi omaan ulkonäköön. Sitten sen tietty ymmärtää jos oma keho on "työkalu" (mallit, missit, huorat, urheilijat, tanssijat ymv.) mutta muuten ihan pöljää.

Vierailija
7/17 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen todella tasapaksu eukko, mutta arvostan sutjakoita urheilija miehiä haarojeni välissä. Se tekee todella hyvää alavartalolleni ja itsetunnolleni. Meillä töissä on aivan uskomattoman atleettisen ryhdikäs hyvä kroppainen 50+ mies.
Ei sen ämmä varmaan edes tajua mikä namu sillä on käsissään.
Mukavaa silmän iloa riittää kuitenkin hänestä myös itselleni.

Vierailija
8/17 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oon 19 v, tissit roikkuu, maha pömpöttää, perse roikkuu vähän ja reidet on aikaa isot, jalat lyhyet.

Vierailija
9/17 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tarpeeksi hyvä.

Vierailija
10/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä ja ikää on 52 vuotta. Oikeastaan en ole koskaan aiemmin nuorempana tajunnutkaan, että kroppani on tosi hvyä (ehkä ei silloin ollutkaan tai odotukseni olivat liika isot).  Paino on sama kuin 19 v, mutta silloin en harrastanut mitään liikuntaa ja nyt lenkkeilen, joogaan, käyn silloin tällöin puntilla ja pilatestunneilla. Joskus naurattaa kun nuoret alle 20 v. katsoo vastaan tullessa tosi pitkään. Eli tajuavat, että olen jo vanha, mutta kokonaisuus on hyvä. Pukeudun hyvin ja nuorekkaasti ja olen hoikka ja liikun vielä tosi sulavasti.

Vierailija
11/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen. Toki tässä näkyy raskaudet, synnytys ja imetykset kuten monilla ikäisilläni. Kiinteämpi voisin olla, mutta muuten kelpo vartalo. Ja 32v.

Vierailija
12/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan hyvä, jos siis olisin 60 vuotta vanhempi

Vierailija
13/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Treenaan ja syön terveellisesti (herkuttelen myös). Mulle on sanottu, että kroppa on yhtä timmissä kunnossa kuin 19 vuotiailla. Täytän kohta 31 v.

Vierailija
14/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 ja kroppani on melko hyvä. Vielä kun alan treenata, olen lähempänä täydellisyyttä. Olin koulukiusattu ja minua haukuttiin päivittäin rumaksi ja ties miksi. Nykyään olen aika helvetin upea - entiset kiusaajani (sekä nais- että miespuoliset) sen sijaan ovat väsähtäneitä plösöjä, ennenaikaisesti kaljuuntuvia, mahakkaita ja ryppyisiä. Kyllä pari päivää sitten nauratti, kun yksi entinen "koulun suosituin tyttö" tuli kaupungilla vastaan Crocseissa ja paitulissa  mahamakkarat hytkyen ja pari läskiä kakaraa vanavedessään. 

Vierailija
15/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Ikää 33v ja olen michelin-ukkelin näköinen.

Vierailija
16/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jos laihduttaisin

Vierailija
17/17 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen.

Normaalipainoinen ollut aina ja treenillä pysynyt kroppa kivassa kuosissa, vartalon malli omasta mielestä kaunis. Pyöreä takamus ei pahemmin roiku, pienet rinnat on kiinteät, vatsa on aavistuksenomainen kaarre (kiitos 5:2). Kropassani oleva iso arpikaan ei rumenna mun mielestäni. Jalat on tavalliset, lyhyet, hieman reisissä selluliittia (sen saisin pyöräilyllä pois). Kauniit pienet jalat ja kädet.

Kasvoissa näkyy ikä ja sairaudet vähän enemmän vaikkei ryppyjä vielä olekaan, vain hieman väsyneet piirteet ja muutama harmaa hius karamellinsävyisten seassa.

Mutta mä olen oppinut rakastamaan kroppaani vasta lähempänä 40v, kiitos ihanan mieheni:) Tosin siihen saakka olinkin alipainoinen joten sekin varmaan vaikutti ruumiinkuvaan.

n55v