Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Putoatte laskuvarjolla terapeutin vastaanotolle ja teidän pitää olla siellä tunti. Mistä puhutte?

Vierailija
16.03.2022 |

Minä en keksisi oikein mitään sanomista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelisi miten kotisohvalta sinne päädyin ja oliko varmasti selvinpäin että näin kävi

Vierailija
2/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä, että tipuin laskuvarjolla sattumalta hänen kattoikkunasta sisään ja miten päädyin laskuvarjolla hyppäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin menisi vartti siihen, että yrittäisin selvitä laskuvarjon alta pois, sitten toinen vartti sen jonkinlaiseen taitteluun ja sitten mietittäisiin, korvaako vakuutusyhtiö terapeutin vastaanottotilalle koituneet vauriot ja jos korvaa, niin mikä ja kenen vakuutus.

Vierailija
4/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapua varmaan antaisi, en osaa hypätä ja koton läpi tulisi pahoja vammoja.

Jos jäisin henkiin niin ambulanssin lähettäisivät.

Vierailija
5/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ainakin terapeutilta, että miksi tämä elämä on tällaista helvettiä ja kärsimystä. 

Nk. se ainakin minulla on ollut jo viimeiset 20  vuoden ajan, ja etenkin viimeiset viisi vuotta putkeen.

Vierailija
6/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhuisin vaikka Ukrainan sodasta, niin eihän hän siinä asiassa voisi mitenkään auttaa.

Vierailija
7/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin millon tää uni loppuu.

Vierailija
8/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisimme mitkä syyt aiheuttivat ettei varjo auennut.

9/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin äkkiä karkuun😆

Vierailija
10/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumme jaloista. Kuinka kauniita jalat voivatkaan joillakin olla. Jalan kaaresta ja laatuista varpaan kynsistä. Tästä me puhumme. Pyydän naisterapeuttia näyttämään jalkansa minulle.

Vierailija
11/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumme jaloista. Kuinka kauniita jalat voivatkaan joillakin olla. Jalan kaaresta ja laatuista varpaan kynsistä. Tästä me puhumme. Pyydän naisterapeuttia näyttämään jalkansa minulle.

Lakatuista ei laatuista.

Vierailija
12/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi uittu. Mene töihin ni ei tarvi miettiä ja kysellä tyhmiä.

Vierailija
13/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsisin tuon jo kyllä jonkinlaiseksi korkeamman voiman ja maailmankaikkeuden antamaksi merkiksi, että nyt minun on parempi avautua. Tunnustaisin synkän mielialani ja keskittymisongelmani terapeutille ja sen, että epäilen eniten sitä ylläpitävän av-riippuvuuden, mutta kun olen niin yksinäinen, etten meinaa kestää sitä muuten. Tapan aikaa päivisin. Vaikka minulla on nykyään asiat muuten varsin hyvin. Kysyisin neuvoa sellaisen asian käsittelyyn kuin välien etääntyminen täysin päihderiippuvaiseen läheiseen ja kannattaako sitä asiaa ajatella, voiko sitä surra, mitä voin tehdä. Jos terapeutti olisi hyvä niin varmaan antaisi rahanarvoisen neuvon tähän. Jos ei, toivottaisi varmaan tervetulleeksi viikon kuluttua uudestaan.

Vierailija
14/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisimme siitä, mitä tämä av kertoo nykyihmisistä.kuinka typeriä ja lapsellisia asioita ihmiset miettivät,kuten tämä sinunkin aloituksesi.

Miettisimme, mistä se kertoo? Oletkojotenkin yksinkertainen, vai miksi elämässäsi ei ole mitään sisältöä.

Tämän jälkeen puhuisimme tälläkin palstalla yleisistä ahdistujista, mikä on,kun nykyihmiset eivät kestä enää elämää?

Lopuksi kirjoittaisimme tänne asioita, joista te tyhmänkyselijät ja tyhjäntoimittajat ja ahdistuneet voisitte saada apua.

Vierailija
15/15 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti terapeutti käyttäisi ainakin puoli tuntia haukkumalla minua siitä että laskeuduin hänen kattonsa läpi ja litistin sohvalla maanneen edellisen terapiassa olleen potilaan. Tämä siis sen jälkeen kun olisin jotenkin löytänyt ulos sen laskuvarjon laskosten joukosta ja saanut valjaat pois päältä.