Putoatte laskuvarjolla terapeutin vastaanotolle ja teidän pitää olla siellä tunti. Mistä puhutte?
Kommentit (15)
Varmaan siitä, että tipuin laskuvarjolla sattumalta hänen kattoikkunasta sisään ja miten päädyin laskuvarjolla hyppäämään.
Ensin menisi vartti siihen, että yrittäisin selvitä laskuvarjon alta pois, sitten toinen vartti sen jonkinlaiseen taitteluun ja sitten mietittäisiin, korvaako vakuutusyhtiö terapeutin vastaanottotilalle koituneet vauriot ja jos korvaa, niin mikä ja kenen vakuutus.
Ensiapua varmaan antaisi, en osaa hypätä ja koton läpi tulisi pahoja vammoja.
Jos jäisin henkiin niin ambulanssin lähettäisivät.
Kysyisin ainakin terapeutilta, että miksi tämä elämä on tällaista helvettiä ja kärsimystä.
Nk. se ainakin minulla on ollut jo viimeiset 20 vuoden ajan, ja etenkin viimeiset viisi vuotta putkeen.
Jos puhuisin vaikka Ukrainan sodasta, niin eihän hän siinä asiassa voisi mitenkään auttaa.
Keskustelisimme mitkä syyt aiheuttivat ettei varjo auennut.
Puhumme jaloista. Kuinka kauniita jalat voivatkaan joillakin olla. Jalan kaaresta ja laatuista varpaan kynsistä. Tästä me puhumme. Pyydän naisterapeuttia näyttämään jalkansa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Puhumme jaloista. Kuinka kauniita jalat voivatkaan joillakin olla. Jalan kaaresta ja laatuista varpaan kynsistä. Tästä me puhumme. Pyydän naisterapeuttia näyttämään jalkansa minulle.
Lakatuista ei laatuista.
Voi uittu. Mene töihin ni ei tarvi miettiä ja kysellä tyhmiä.
Tulkitsisin tuon jo kyllä jonkinlaiseksi korkeamman voiman ja maailmankaikkeuden antamaksi merkiksi, että nyt minun on parempi avautua. Tunnustaisin synkän mielialani ja keskittymisongelmani terapeutille ja sen, että epäilen eniten sitä ylläpitävän av-riippuvuuden, mutta kun olen niin yksinäinen, etten meinaa kestää sitä muuten. Tapan aikaa päivisin. Vaikka minulla on nykyään asiat muuten varsin hyvin. Kysyisin neuvoa sellaisen asian käsittelyyn kuin välien etääntyminen täysin päihderiippuvaiseen läheiseen ja kannattaako sitä asiaa ajatella, voiko sitä surra, mitä voin tehdä. Jos terapeutti olisi hyvä niin varmaan antaisi rahanarvoisen neuvon tähän. Jos ei, toivottaisi varmaan tervetulleeksi viikon kuluttua uudestaan.
Puhuisimme siitä, mitä tämä av kertoo nykyihmisistä.kuinka typeriä ja lapsellisia asioita ihmiset miettivät,kuten tämä sinunkin aloituksesi.
Miettisimme, mistä se kertoo? Oletkojotenkin yksinkertainen, vai miksi elämässäsi ei ole mitään sisältöä.
Tämän jälkeen puhuisimme tälläkin palstalla yleisistä ahdistujista, mikä on,kun nykyihmiset eivät kestä enää elämää?
Lopuksi kirjoittaisimme tänne asioita, joista te tyhmänkyselijät ja tyhjäntoimittajat ja ahdistuneet voisitte saada apua.
Luultavasti terapeutti käyttäisi ainakin puoli tuntia haukkumalla minua siitä että laskeuduin hänen kattonsa läpi ja litistin sohvalla maanneen edellisen terapiassa olleen potilaan. Tämä siis sen jälkeen kun olisin jotenkin löytänyt ulos sen laskuvarjon laskosten joukosta ja saanut valjaat pois päältä.
Mä ihmettelisi miten kotisohvalta sinne päädyin ja oliko varmasti selvinpäin että näin kävi