Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä mielestäsi on sopivaa käyttää varvastossuja?

Vierailija
21.08.2015 |

Kaupassa, töissä, kadulla, kylässä, rannalla...? Ovatko salonkikelpoiset esim, ravintolaan, entä voiko niillä mennä elokuviin, entä vieraisille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalle, lähikauppaan ja kotipihassa käytän

Vierailija
2/5 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset perus-muoviläpsyt käyvät just rannalle, mökille ja mainittuun lähikauppaan. Vaikkapa nahkaiset, koristellut sandaalit sopivat myös kaupungilla tepasteluun, epämuodollisiin rafloihin, tietyille duunipaikoille jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ravintolaan tai kylään muualle kuin parhaalle ystävälleni tai vanhemmilleni. Käytän varvastossuja arjessa tosi paljon esim leiksalla ja lähi-siwassa käydessä tai just jos mennään vaikka vanhempieni pihalle viettämään kesäpäivää. Joskus saatan käydä isommassakin kaupassa varvastossut jalassa. On ne mun mielestä parempi vaihtoehto kuin croksit. Olin muuten tänään crokseissa Lidlissä kun puolukkapetsältä tullessani muistin että pitäisi kaupassa käydä ja mulla oli kumisaappaat jalassa. Onneksi auton paksiin oli jäänyt croksit :D 

Vierailija
4/5 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:08"]En menisi ravintolaan tai kylään muualle kuin parhaalle ystävälleni tai vanhemmilleni. Käytän varvastossuja arjessa tosi paljon esim leiksalla ja lähi-siwassa käydessä tai just jos mennään vaikka vanhempieni pihalle viettämään kesäpäivää. Joskus saatan käydä isommassakin kaupassa varvastossut jalassa. On ne mun mielestä parempi vaihtoehto kuin croksit. Olin muuten tänään crokseissa Lidlissä kun puolukkapetsältä tullessani muistin että pitäisi kaupassa käydä ja mulla oli kumisaappaat jalassa. Onneksi auton paksiin oli jäänyt croksit :D 
[/quote]

Ei kumppareissakaan mitään niin kauheaa ole etteikö yhtä kauppareissua voisi niissä hoitaa. Siis jos ei ihan navettasaappaat ole.

Vierailija
5/5 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varvassandaalit käyvät uimarannalla kävelyyn ja esim. hostellissa suihkukenkinä. Muualla en käyttäisi, ellei ole pakko vaikkapa muiden kenkien rikkoutumisen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi