Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Kuinka usein naisen pitäisi haluta seksiä?

Vierailija
21.08.2015 |

Tuntuu ettei miehistä ota selvää, pitäisikö naisen olla tuossa asiassa aktiivinen vai ei? Monet valittavat ettei vaimo anna, mutta te kuitenkin olette valinneet elämänkumppaniksi sellaisen ihmisen ja kuitenkin puhutte siihen sävyyn, ettei nainen saa olla helppo. Ei teistä ota selvää!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että on eduksi jos on ollut kyläpyörä, mutta pidemmässä suhteessa ei enää innosta. Tuohan se on miesten unelma!

m38

Vierailija
2/10 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennykseksi, että olen vasta vähän aikaa seurustellut ja en oikein uskalla tehdä aloitetta koskaan, vaan pelkään että mies ajattelisi minun olevan jotenkin liian aktiivinen / helppo ja sen perusteella tuomitsee tai tekee johtopäätöksiä, että olisin muutenkin helppo. Mikä ei pidä paikkaansa, en minä nyt ketä tahansa kelpuuttaisi. Haluaisin usein ja vaikka montakin kertaa yön aikana. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia valitsinkin nykyisen kumppanini kun sain tarpeeksi usein ja kun en kinunnut, teki itse aloitteen. Kerta päivässä tai vähintään joka toinen päivä ensimmäiset pari vuotta, sitten oli tauko ja taas tuntuu että joka päivä haluttaa.

Vierailija
4/10 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni puolesta: naisen kuuluisi haluta yhtä usein kuin hänenkin, eli max. noin 7-10 vrk:n välein. Kesällä ehkä yksi kerta tuohon väliin kunhan ei itse vaadi mitään. Aloitteet kuuluu naisen tehdä, samoin työt alusta loppuun ja sen jälkeen seuraavana päivänä tulisi palvoa miestä. N41, m43

Vierailija
5/10 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3kertaa viikossa on ihan hyvä.
Nuorempana muijakin halusi seksiä, mutta muutaman vuoden ollut jo joka asiasta kitisevä hiekkavittu mille mikään ei ikinä ole hyvin.

Vierailija
6/10 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:43"]2-3kertaa viikossa on ihan hyvä.
Nuorempana muijakin halusi seksiä, mutta muutaman vuoden ollut jo joka asiasta kitisevä hiekkavittu mille mikään ei ikinä ole hyvin.
[/quote]Onko teillä lapsia vai mikä pitää teidät yhdessä? Et kuulosta hirveen onnelliselta?

Vierailija
7/10 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä kyllä ottaa naisen, joka on helppo. Kai nyt kaikki naiset ainakin tietää, ettei miehet pitkäksi aikaa jää odottelemaan..?

Vierailija
8/10 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:50"]

Suurin osa miehistä kyllä ottaa naisen, joka on helppo. Kai nyt kaikki naiset ainakin tietää, ettei miehet pitkäksi aikaa jää odottelemaan..?

[/quote]

No kyllä tietää, mutta ei kannata olla "kosiskeluvaiheessa" liian aktiivinen, muuten mies saa niin helpolla, ettei piilevä haluttomuus (siis miehessä) tule ilmi ennen kuin on liian myöhäistä. 

Vierailija
9/10 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin harhaanjohtavaa! Kaikki miehet aina sanoo, että "minä haluan semmoisen naisen joka on aina valmis ja saa panna vaikka keskellä yötä", noh, minä olen sellainen nainen. Haluaisin seksiä monta kertaa päivässä, mutta mies ei. Alussa ensimmäisen puolivuotta oltiin kuin kaniinit, joka päivä ja monta kertaa, mutta nyt... Noh, ei se seksi loppunut ole, noin kahdesti viikossa varmaan, mutta se ei vain riitä. Asiasta on puhuttu, mutta kun ei tee mieli niin sitten ei, minkäs sille voi...

N23

Vierailija
10/10 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin että naiseni kertoo aina kun häntä haluttaa ja haluaa seksiä tai toivoisi saada nyt.

Haluaisin mieluiten kerran päivässä, joskus parikin kertaa, voi joskus jäädä päivä välistä jos sitten saadaan useammin sama päivän aikana. Nyt ei ihan tähän päästä. Molemmat 44 melkein. Ja yhdessä oltu yli 20 vuotta.