Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pysyvä karvanpoisto

Vierailija
21.08.2015 |

Olen melko karvainen nainen ja tänään taas kerran sain huomista biitsireissua ajatellessani tarpeekseni tästä ikuisesta taistelusta! Haluaisin siis jotenkin hankkiutua eroon lähinnä villiintyneestä bikinirajan karvoituksestani, joka siis on tummaa karkeaa karvaa koko sisäreidellä melkein polveen saakka (siis oikeasti, pari senttiä ennen taivetta loppuu - monsteri tässä terve). Pirulaiset kasvavatkin niin nopsaan, että vaikka huomenaamulla sheivaisin, näkyvä sänki on esillä jo iltasaunassa. Lisäksi ihoni on herkkä ja ärtyy sheivaamisesta, ja vahaamisesta tms. tulee helposti sisäänkasvaneita karvoja. Hmmm, mitenköhän olen selvinnytkin tähän saakka..?

Olisiko täällä siis kellään kokemusta laser- tai valoimpulssihoidoista, tai muista pysyvistä tai muuten tehokkaista ja pitkäkestoisista poistokeinoista? Rahaakin voisin tähän jonkin verran sijoittaa, sen verran kauan olen jostain hoidosta haaveillut ja nostaisi elämänlaatua varmasti mukavasti loppuiäksi :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, laserilla hoituvat lopullisesti veke.
Todellakin hyvä sijoitus, lopputuloksesta nautit loppuikäsi.

Vierailija
2/5 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että tässähän ihan innostuu! Laser voisi siis olla ratkaisu - vaan mistä tietäisi mikä olisi hyvä paikka tehdä tämä? Tai ovatko ne kotilaitteet aivan hömppää?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin muutaman kerran valoimpulsseja. Karvat lähtivät ja kasvoivat myöhemmin takaisin. Intiimialueella impulssit polttivat, mutta sen kesti kyllä. Kallista puuhaa.

Vierailija
4/5 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoivat takaisin? Voi ei, ikävä laittaa niin paljon rahaa menemään jos tuo on riski... Osaatko 4 sanoa kuinka pitkän ajan kuluttua tulivat takaisin?

Ap

Vierailija
5/5 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laser poltti pysyvästi bikinirajan siistimmäksi. Minulla nappaili oikein kunnolla (vaalea ohut iho ja tummat paksut karvat), mutta sen kesti kyllä, kun tiesi että kerran vain per karva tarvitsee sietää kipua. Nimenomaan laser, valoimpulssit ja kotilaitteet ei tuhoa karvan juurta ja siksi se kasvaa takaisin. Vaatii muutaman käsittelyn n. 6 viikon välein, jotta saa kaikki eri kasvuvaiheitten karvat käsiteltyä. Olen iloinen että sijoitin sen rahan tähän.