Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä kukaan muu sukeltanut lätäkköön?

Vierailija
15.03.2022 |

Mä sukelsin ja en vapaaehtoisesti.
Fillarillarilla olin liikenteessä ja lätäkössä oli jokin, joka stoppasi liikkeeni ja sitten olin makuulla lätäkössä.

Oikeasti noi tiet voisi kunnostaa ja itseäni suututtaa nuo valtavat ja syvät lätäköt. Tänäänkin lehdessä olisi voinut lukea, kuinka minä nuori mies olisin hukkunut lätäkköön (jos erittäin huonosti olisi käynyt).

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten näköjään muut?

Vierailija
2/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v taaperoni sukelsi lätäkköön eilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu ajettua ns sokkona lätäköiden yli.

Joskus pentuna kojahin,siinä tuli opittua miten kannattaa mennä yli.

Vierailija
4/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi ottaa itseltäni mallia, kun eilen mä sinne lätäkköön sukelsin 😂

Vitsailut sikseen, kun oikeastihan siinä voi käydä huonomminkin.

Oliko syvää vettä? Se mihin itse sukelsin niin siinä oli vettä sen verran, että pyörän rengas oli puolilleen vedessä. Joku mummeli, kun siinä kaatuisi missä kaaduin, niin aikamoista selviytymistaistelua siinä lätäkössä olisi.

En edes osannut aavistaa siinä lätäkössä olevan niin syvää, jossa eilen kaaduin. Ei se kyllä mukava tunne ole, kun kunnolla kastuu johonkin lätäkköön.

Ap

Vierailija
5/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko syvää vettä? Se mihin itse sukelsin niin siinä oli vettä sen verran, että pyörän rengas oli puolilleen vedessä. Joku mummeli, kun siinä kaatuisi missä kaaduin, niin aikamoista selviytymistaistelua siinä lätäkössä olisi.

En edes osannut aavistaa siinä lätäkössä olevan niin syvää, jossa eilen kaaduin. Ei se kyllä mukava tunne ole, kun kunnolla kastuu johonkin lätäkköön.

Ap

😂😂😂😂😂😂

Kunnon suo

Vierailija
6/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

😂😂😂😂😂😂

Kunnon suo

Onneksi tulin tasaselta suunnalta siihen lätäkköön, kun lätäkön jälkeen alkoi jyrkkä ylämäki. Vedessä oli niin ku jotain johon törmäsin ja sitten takarengas nousi ilmaan ja sitten ei auttanut muu kuin syöksyminen. Jos olisin tullut alamäkeen niin... hetkonen... mähän olisin vauhtien ansiosta lentänyt lätäkön yli. Vähän mietityttää, että kuinkakohan moni on sukeltanut siihen lätäkköön. Vaarallisissa kunnossa ovat tiet.

Ap

Vierailija
7/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinsyy: Tajuttomuudesta [pää osunut asfalttiin, polkupyöräonnettomuus] seurannut hukkumiskuolema lätäkköön.

Vierailija
8/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolinsyy: Tajuttomuudesta [pää osunut asfalttiin, polkupyöräonnettomuus] seurannut hukkumiskuolema lätäkköön.

Noin olisi voinut käydä tai olisin jäänyt fillarin alle ja jäänyt vaatteistani kiinni fillariin ja haukkonut vettä keuhkoihini.

Ap

Vierailija
9/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sukeltanut, vaan uinut, vapaaehtoisesti. Lapsena kotimme lähelle yhteen painanteeseen tuli keväisin muutaman kymmenen sentin syvyinen lätäkkö. Siellä sitten uitiin käsipohjaa, siis ihan uikkareissa. Vanhemmille ei tietenkään kerrottu.

Vierailija
10/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sukeltanut, vaan uinut, vapaaehtoisesti. Lapsena kotimme lähelle yhteen painanteeseen tuli keväisin muutaman kymmenen sentin syvyinen lätäkkö. Siellä sitten uitiin käsipohjaa, siis ihan uikkareissa. Vanhemmille ei tietenkään kerrottu.

Kuulostaa hauskalta.

Vierailija
11/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena sukelsin ihan tahallisesti. Silmätulehdus siitä siiten seurasi.

Vierailija
12/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Farmerrain.com tilatut aikuisten kurahousut. 💦

Vierailija
13/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Farmerrain.com tilatut aikuisten kurahousut. 💦

Ne eivät olisi pelastaneet minua, sillä kastuin takkia myöten.

Ap

Vierailija
14/17 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo ei edes uskalla lähteä kotoaan, kun on niin huonossa kunnossa tiet. Ihmetyttää todella, että kunnat eivät pidä huolta teistään. Autotiet näyttää hyviltä, mutta muu liikenne kusee. Tosi vaikealta näytti kun näin lastenrattaita työntävän äidin. Vai onko teidän kunnissa hyvät kävelytiet?

Ap

Vierailija
15/17 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan! Mä olen sukeltanut hevosella lätäkköön. En kerennyt kääntämään päätä vaikka ehdin tajuta, että se olisi hyvä idea. Söin sitten santaa ja join kuravettä päälle. En sairastunut mihinkään. 

Vierailija
16/17 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkittiinkö koronakuolemaksi?

Vierailija
17/17 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta koskaan ei kannata astua/ajaa lätäkköön ellei ole pakko. Varsinkin näin keväällä (routinut maa) lätäkkö voi olla vaikka miten syvä, ei sitä pinnasta näe.