Miehen ulkonäkö muuttui liikaa
Mieheni kaljuuntui ja en ole vieläkään tottunut asiaan. Tiedän ettei ulkonäkö olietärkeintä mutta mielestäni mieheni näyttää nyt oudolta/ pelottavalta/ sairaalta. Tuntuu että monille sopii kalju mutta hänelle ei ollenkaan. Haluni häntä kohtaan on melko alhaista tällä hetkellä. En pidä itsestäni tämän takia ja suututtaa koko tilanne.
Noniin haukkukaa tai antakaa tukea ja neuvoja kiitos!
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:31"]
itse ennekoin tämän jo siinä vaiheessa, kun aloin seurustella, sillä en voi sietää kaljuja
[/quote]
Mistä pystyt ennakoimaan?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:33"]
itse ennekoin tämän jo siinä vaiheessa, kun aloin seurustella, sillä en voi sietää kaljuja
[/quote]
[/quote]
Vaihtoi vissiin naisiin...
Ja itse ajattelit ikuisesti pysyä hehkeänä, rypyttömänä jne äly hoi älä jätä!
[/quote]
[/quote]
Suurimmalla osalla miehistä hiukset harvenevat vanhempana. Jonkun verran pystyy ennakoimaan jo nuorena. Ohuet hiukset ja korkea hiusraja tietää melko varmaa kaljuuntumista. Aika usein kalju periytyy isältä. Tunnen pari kaljua miestä, joitten pojat alkoivat kaljuuntua vähän yli 20 v. Tummapiirteiset ulkomaalaiset miehet eivät näytä kovinkaan pahalta kaljuina, mutta suomalaiset miehet haaleineen piirteineen eivät ole yhtä hyvännäköisiä. Esim. Remu Aaltonen ja Ben Kingsley ovat aina olleet hyvin karismaattisia kaljusta huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:15"]
[/quote]
[/quote]
Suurimmalla osalla miehistä hiukset harvenevat vanhempana. Jonkun verran pystyy ennakoimaan jo nuorena. Ohuet hiukset ja korkea hiusraja tietää melko varmaa kaljuuntumista. Aika usein kalju periytyy isältä. Tunnen pari kaljua miestä, joitten pojat alkoivat kaljuuntua vähän yli 20 v. Tummapiirteiset ulkomaalaiset miehet eivät näytä kovinkaan pahalta kaljuina, mutta suomalaiset miehet haaleineen piirteineen eivät ole yhtä hyvännäköisiä. Esim. Remu Aaltonen ja Ben Kingsley ovat aina olleet hyvin karismaattisia kaljusta huolimatta.
[/quote]
Väärin meni. Mun isää kun katsoisit, tekisit pahan virhearvion mun kohdalla. Sun pitää katsoa miehen isoisää äidin puolelta, jos haluat ennustaa kaljuutta. Tosin siinä tapauksessa olisit joutunut dumppaamaan veljeni, jolla on samat geenit kuin mulla mutta hiukset päässä.
Karannut hiusraja voi tarkoittaa sitä, että mies on kaljuuntumassa tai että kaljuuntuminen on pysähtynyt siihen kohtaan ja jatkuu siitä eteenpäin sitten keski-iässä. Usein kaljuuntuminen iskee kuitenkin äkkiä miehelle, josta et olisi voinut etukäteen arvata. Mullakin oli samanlainen tuuhea ja paksu tukka kuin isällä aikanaan, mutta niin vain alkoi lähteä ja parin vuoden päästä oli jo ihan karsean näköinen pää.
"Sun pitää katsoa miehen isoisää äidin puolelta, jos haluat ennustaa kaljuutta"
Ei, vaan pitää katsella enoja, isoenoja jne. Kaljuus periytyy yleensä äidin kautta.
Mikään ei ole sairaampaa kuin kaljuuntuva mies.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kaljuuntuminen periytyy pääasiassa äidiltä, koska kulkee X-kromosomissa.
Olette sydämettömiä kanoja :( minkä se mies voi kaljuuntumiselle?? Missä on rakkaus ja henkinen yhteys? Oletko itse täydellinen??
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 00:56"]Olette sydämettömiä kanoja :( minkä se mies voi kaljuuntumiselle?? Missä on rakkaus ja henkinen yhteys? Oletko itse täydellinen??
[/quote]
Minkä nainenkaan voi sille, että tulee ryppyjä, rinnat alkavat roikkua ja tulee selluliittia ja läskiä vääriin paikkoihin?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 00:37"]
Mikään ei ole sairaampaa kuin kaljuuntuva mies.
[/quote]
sanoo nainen jonka ronttonen on homeessa, käytön puutteesta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:41"]
Kai sen ymmärtää vanhemmassa iässä, mutta itse en pidä lainkaan viehättävänä jos miehen hiukset alkavat tippumaan JO parikymppisenä. Käy sääliksi aina niitä joista näkee, että ihan liian aikaisin alkanut hiustenlähtö...
[/quote]
Nääh, mä saan pillua paljon enemmän kuin useimmat hiukselliset toverini, joten mistä jäin paitsi?
[/quote]
...Ja heti meni miehisiin herkkiin tunteisiin kun joku random nainen kertoi anonyyminä, ettei viehäty ennenaikaisesti kaljuuntuneista miehistä, joten pakko pönkittää egoa kertomalla pillun saamisen runsaudesta :D
Ei saatana kun osa miehistä on niin kypsymättömiä ja säälittäviä raukkoja.
[/quote]
En kyllä miehenä keksi että mihin muuhun tarvitsisin ulkonäköä kuin pillun saamiseen? Ihan sama kuinka korea on miesten mielestä, joten voin kyllä allekirjoittaa ajatuksen, että ihan sama kunhan on riittävän komea naistenmetsästykseen. Tai sitten jos on jo naimisissa, niin katoaa sekin merkitys.