Onko Cheekin uusimmille keikoille lipun hinta 99e?!
Ihan tajuton hinta tai pääseekö sillä rahalla kaikille 14 3 keikalle?
Meinattiin kaverin kanssa mennä, mut hinta olis pari sataa plus matkat ja ruuat...
Kommentit (14)
99€ jostain Cheekin keikasta! :D No, ei se ole tyhmä joka pyytää...
Onko oikeasti niin kalliit? Missä ne hinnat on nähtävillä? Taitaa jäädä hallit tyhjiksi :D
Oikeesti? Tolla hinnalla pääsee jo katsomaan oikeita maailmantähtiä (jotka osaa laulaa ja soittaa).
59 € näyttää olevan lippujen hinnat kalleimmillaan. Tietenkin saa maksaa enemmän jos jotain vip-lippua tms. haluaa. Tuo siis kalleimman peruslipun hinta, haitari 39 €-59 €.
Mua nauratti kun Cheek sanoi jossakin haastattelussa pohtineensa vetäisikö jäähallikiertueen vai intiimin sadan hengen klubikiertueen. Yeah right ihan varmaan on pohtinutkin :D Tuskin mikään muu on ollut ajatuksissa kuin se miten paljon sä saat jääkiekkokiertueelta massii, jota voit sulloo kassii
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:57"]Liput 39-59€
[/quote]
Onko ne noin " halvat"? Katsoin lippu.fin sivuilta cheekin keikan hintoja ja se tyrkytti mulle vain 99e hintaa. Jos lipun saa 39e voin sitten jopa harkita
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:57"]Liput 39-59€ [/quote] Onko ne noin " halvat"? Katsoin lippu.fin sivuilta cheekin keikan hintoja ja se tyrkytti mulle vain 99e hintaa. Jos lipun saa 39e voin sitten jopa harkita Ap
[/quote]
Vip-paketit on alkaen 99 € http://www.lippu.fi/cheek
Katsoin uudelleen lippu.fin hintoja ja en löytänyt kun kahta lipputyyppiä, toinen on 99 ja toinen 129e. En löytänyt halvempia lippuja vaikka miten etsin...
Ap
Cheekiä harmitti, että joku muukin saa myytyä Stadionin täyteen ( Jari Sillanpää ) ja nyt hän pelkää, että Antti Tuisku myy ens kesänä kaksi päivää täyteen. Ei nyt suoraan sanonut näin, mutta puhui kuin moinen olisi hänen yksinoikeutensa! Aivan älytöntä!
Ainakin Synergialle 39-59. Ja vipit 99
Vittu mikä lama Suomessa on kun käytätte rahaanne paskaan.
Ei tuolla hinnalla voi tässä taloustilanteessa joka ikistä lippua loppuunmyytyä.